2012 aasta on VKM Rcing teami jaoks eriti oluline, sest käimas on uue auto ehitus ja kevadel peab see rajal olema.
Ehitamisel võtame arvesse oma eelnevaid kogemusi auto ehitamisel ja ka kogemusi õigel võistlusrajal.
2011 suvel sai Usast ostetud poolik kere, mille otstarve ja klass oli meile arusaamatu. Kasutusse jäi vaid auto tagumine osa koos 4 lingiga. Ülejäänud nina, salongi põrand ja tulesein sai kohapeal uus tehtud. Muidugi ei saa mainimatta jätta, et teljevahe pikenes samuti omajagu, kuid mitte päris reeglitega ettenähtud maksimumini, sest mootor oleks selljuhul pidanud liialt ette tulema.
Nüüd kui auto on peaaegu koos, siis oli meil võimalus BHRA kaalude abiga teada saada, et koos juhiga hakkab auto kaaluma kusagil 1050kg, mis on väga lähedal outlow miinimumile BG kastiga 1022kg. Lisaks on kaalujaotus peaaegu 50-50 nagu ringraja autol vaja oleks
Niisiis autost ka lähemalt:
Kere on siis Nissan 300zx 1993a cromoly toruraam
Mootor: VQ35HR pärit Infiniti G35 pealt
Tagasild Fordi 9 Willwood piduritega
Esisild Strange coilover kit koos piduritega.
Liquid intercooler
ARE drysump
2x Holset HX40supper turbot esialgu
6x 5000cc Mike Moran pihustid
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Viljari+garaaz/13196-Viljari+Garaaz+-+Loppeva+aasta+kokkuvote.aspxBy
vkmmotors at 2012-01-02
By
vkmmotors at 2012-01-02
By
vkmmotors at 2012-01-02
By
vkmmotors at 2012-01-02
By
vkmmotors at 2012-01-02
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-02
[img]http://img600.imageshack.us/img600/8063/img3598j.jpg[/img
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors at 2012-01-03
By
vkmmotors