Tere turbopere
.
Esitlen enda esimest turboga varustatud masinat, milleks on siis pealkirjas märgitu.
Mootoriks on tal 2.0 16V Turbo, mis originaalis arendas 137kw. Vahetatud on turbo koos cooleriga, oldschool rõhukell, süüte ja toitesüsteemi elektrooniline juhtimine. Alla on pandud sportsummuti ja katalüsaator.
Kere tundub itaallase kohta täitsa okei, muidugi iluvigu jagub. Ka Leidub elektroonikas mõningaid vigureid, näiteks armatuuris kell olevat lambist seisma jäänud, laadimispinget näitab alla 12V, kütusenäidik pendeldab vahepeal aeglaselt, ning temperatuuri (ma ei mäleta kumb siis, kas õli või jahutusvedelik), tõmbab maanteel päris alla(termostaaat?). Põhja alla piiludes tundus, et karteritihend vajab vahetust, ning ka roolivõimupumba torud.
Eelmine omanik lasi esimesed käändmikud ära vahetada, olevat sobinud Fiat Marea omad. Rooliotsad tuleks ka vast ära vahetada, jutu järgi ei pidavat Lancia omad hästi sobima Fiati käändmikku. Tegemist on ühesõnaga
, aga teostatav.
Targematele ka üks väike probleemikirjeldus, nimelt aeg - ajalt lööb armatuuri põlema pihustitule, mille ajal kiirendades tõmbaks nagu fuelcuti sisse (äkki kütusefiltri vahetus?), või on rõhku palju? See tuluke kaob peatselt ära, ning pole probleemi enam kiirendada. Probleem tuleb esile lambist, kuskil 4.5k pöörde peal tavaliselt, ka tühikäigul jätaks nagu vahele, kui tuli põleb, rõhku lööb 1bar kanti.
Üldiselt auto meeldib, selline eksootiline, võrreldes igapäevaliikuriga (E38) Kuigi välimuselt ta ei näegi eriti eriline välja. Sisu on kollakat tooni Recaro, päris mugav ja konkreetne.
Rääkides jõududest, siis kuskil oli mul ka dynosheet, mis näitas 176kw rattast. Tehnilisse passi on märgitud tühimassiks 1300kg, mis tundub veits ulme
. Pilte hetkel veel autost ei ole, lootust on täna teha midagi, seniks kõik