G60 - Garret`i turbo - kütuse süsteem ja turbo rõhk paika

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Tim0
Postitusi: 143
Liitunud: 22.09.2010 21:24
Asukoht: Tallinn 56209621

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Tim0 »

Kui sul juba ilma selleta on rõhk liiga kõrge siis sellest kasu pole.
See pigem baas rõhust suurema rõhu saamiseks.
Kui su turbol sisene waste gate siis keera akuaatori varrast pikemaks ja peaks lahenema probleem.
Eeldusel et waste gate töötad ja pole kinni kiilunud või midagi sellist ning rõhk mis seda juhib jõuab ka ilusti kohale.
Välise waste gate puhul ei oska täpselt juhendada, aga peaks saama ka vedru pinget vähendada.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas _siim_ »

Kui üldse on wg-ga turbo.
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

Nii hommikul ajasin auto kanali peale, alt poolt on sama palju näha kui ülevalt, ehk siis praktiliselt mitte midagi, niiet siis nädalavahetusel natuke lammutan pealt poolt et turbole ligi pääseda ja siis spekuleerib edasi et mida teha ja kuidas teha.

EDIT: eelimine omanik ütles et saab rohkem rõhku seega peaks waste gate olemas olema
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

Natuke tuhlasin varuosade maailmas ringi ja leidsin enda kodukandist ühe sama mootoriga corrado varuosadeks, ning tekkis mõte tagasi panna originaal süsteem, ainuke asi mis häirib on see et auto seisnud mittu aastat ja mida kontrollida sellisel juhul ülelaadi juures (et kas korras on või korda teha saab) ?
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas _siim_ »

Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

_siim_ kirjutas:Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.
Niipalju kui ma välja jagan asjast siis turbo puhub natuke liiga kõvat rõhku, aga G laadur peaks vähem puhkuma ja seega ka toimima. Eks homme hakkan pealt poolt lammutama ja tsekkan selle turbo üle, kui midagi kahtlast siis teen mõne klõpsu ja lasen siia pildid üles. Nii vast kõige kindlam kuna ise pole selle alaga veel eriti tegelenud, uurinud ja lugenud olen küll kõvasti.
Kuna hetkel rahaga ka natuke kitsad ajad siis ei saa sinna kapoti alla väga palju raha laduda ja oleks vaja lihtsalt asi korralikult toimima saada, olgu selleks see viis milline tahes.
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas _siim_ »

Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas RKsilver »

Turbo rõhku annab kenasti piirata, kui just liiga väike turbiin ei ole ...
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

_siim_ kirjutas:Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.
Ära võttma just ei hakka, aga eelistaks originaal süsteemi, kui las see teema jääb, suht koht kohe garaasi ja hakkab lammutus pihta, üritan turbo kätte saada ja siis vaatab edasi.

EDIT: ei tea kedagi kes nende asjadega tegeleb ja midagi rohkemat jagab kui mina, ehk leidub keegi siit klubist kes rakvere kandis elab ja üle tuleb ning tsekkab asja ?
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

Nii, sai siis üks tunnike tegutsetud ning lood sellised et sisselaske maha võtt suht ulme sel autol, ühe kollekktori poldil keerasin pea üle (kuuskant) ja edasi teha pole mitte kui midagi. Seega hetkel jääb asi seisma.
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

Nii, sõin ja puhkasin vahepeal, ning otsustasin uuesti garaasi minna seekord siis lähenesin alt poolt, vist isegi et leidsin waste gate ülese, hetkel siis käib googeldamine et leida mõni pilt asjast, kuna ei ole kindel kas õige asi, igatahes on mingine reguleeritav varras jne. nüüd võiks keegi üle seletada selle reguleerimise

Edit: selline asi siis vaatas mulle näkku : http://www.tbdevelopments.com/catalog/i ... 08_450.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas ahto42 »

Sellel samal asjandusel keerad vart pikemaks, siis rõhk alaneb.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas _siim_ »

Loodame et on nagu normaalsel autol rõhuga mitte vaakumiga juhtimine tehtud,aga jah 1,4bar väikeste pihustitega on liig mis liig ja eks ta teeb sul fuelcuti
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas Lauri-L »

Nii keerasin siis varrast pikkemaks ning hetkel siis annab 0,5bar`i, pöörde käib ilusti jne aga millegi pärast tundub et nagu liiga palju oleks maha keeranud, ehk oskab keegi öelda palju originaal kompressor rõhku annab ?
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Postitus Postitas _siim_ »

0,9 kanti ehk,proovima pead,kuhu maani ilusti sõidab kuna jutust võis eeldada et chip ka peal,siis tuleks ära kasutada maksimaalne rõhk mis sisse kirjutatud.
Vasta