Njh eks vaatab mis teha annab !
Eile tegelesin natuke masinaga nimelt oli probleem selles ,et originaal õlirõhu kell tundus segast panevat ,nii külma kui sooja mootoriga näitas natuke üle 2 bari rõhku , oli selline uimane ja pöörete tõustes ei tahtnud seier väga tõusta oli ikka seal 2 bari kandis .
Sai tehtud Hydroscandis mehaaniline õlirõhu mõõdik ja õli rõhu anduri asemele keeratud ja ohh üllatust ka kell näitas suht kahtlaselt 2-3bar ja seier kõikus (pulseeris edasi tagasi) esimene mõtte ,et õli pump on otsa saamas. Aga piilusin korra alla ja vaatasin karteri kaant ning see tundus kuidagi kahtlaselt mõlkis ja siis tuli meelde selline asi ,et sr20det-il on õli võttur suht lähedal sellele karteri kaanele ning selliste mõlkidega juba võib tekkida raskusi õli võtturil ,õli kättesaamiseks.
Plaanis oli nagunii teha õlivahetus ning korraga võtsin siis karteri kaane alt ära , pesin puhtaks ja pekksin puu pakkuga mõlgi välja. Vaatasin ka ,et igasuguseid metall osakesi poleks karteri põhjas ega ka õli filtris millel ma ka elemendi välja võtsin ,et vaadata mis seal sees on aga õnneks ei leidnud midagi.
Panin siis asja ilusti kokku , uus filter , uus õli 10w40 (sai soetatud lihtsalt prooviks ja läbipesuks , pärast läheb Motul 300v racing 5w30) ja manomeeter külge ning käima ja ohh imet külmast peast õli rõhk tõusis 6 bar-ini manomeetri voolik läks mõnusalt punni (mõtlesin ,et nüüd lendab käest minema
) aga jah probleema saigi vist lahendatud enam õli rõhk ei mänginud ja seisis ning langes stabiilselt.
Ajasin masina töösoojaks ning manomeetri järgi võiks öelda ,et rõhk on väga hea , tühikäigul 2bari stabiilselt ja pööretel 2,5-3k 4,5bar-5bar stabiilselt , ilus oli vaadata kohe õli rõhku nagu uuel autol
Nüüd uue õli järgi.....