Paari viimase nädalavahetusega tehtud siis järgmist:
Tegin summutile vahele veel ühe liitekoha
Seda siis peamiselt sellepärast, et turbo külge minev flants on koonusega ja seda on pika toruga suhteliselt keeruline sirgelt sinna külge saada, et see pärast ei lekiks. Seega on nüüd võimalik torujupike turbo külge panna ja hiljem ülejäänud summuti juba poltühendusega ühendada.
Lisaks siis sai koha ka WB lamda andur:
Kuna originaal radiaatori ventilaator enam mingi väega ära ei mahtunud, siis soetasin ühe õhema Spali imeva ventilaatori:
Ventikale tegin praegu eraldi raami ja radiaatori vahetasin samuti uue vastu välja:
Olen muidu näinud ka sellist varianti, kus ventilaatori poldid vist pannakse läbi radiaatori ribide, aga see tundus mulle kuidagi kahtlane. Ei raatsinud uut radiaatori kohe lõhkuma kah hakata.
Jahutusradiaatori ribid on muidugi suhteliselt õrnad ja ma olen sellist lahendust näinud vist rohkem intercoolerite puhul.
Vana AutoGauge A/F näidik läks müüki ja loovutas oma koha Innovate MTX kellale:
Samuti paigaldasin oma autost autosse rändava Raid sportrooli, mis on küll igati juba ära kulunud, aga tunduvalt meeldivam asi kui see originaal paranka.
Üks viimasemaid suuremaid töid oli siis karteri tuulutuse ja õlipüüduri paagi ehitamine.
Originaal karteri tuulutus jumpstükk sai siis täienduseks ühe stutsi, millest edasi läheb kummivoolik:
Paagi ehitamiseks kasutasin siis esialgu juppi veoauto summuti torust, stutse ja plekki.
Kuna kaalu otseselt hetkel taga ei aja, vaid pigem on asja mõte teadmisi koguda, siis ei tundunud need lisakilod hetkel liiga koledad olema. Hiljem võib ju uue ja parema teha alumiiniumist jne.
Viimase Laupäeva õhtuks said kõik suuremad mootoripoolsed asjad tehtud:
Pühapäeval puudus telefoni akust piisav särts, et pilte teha, aga edasi toimetasin siis muu esinina detailide paika sättimisega. Teha jäi veel natuke elektritööd, et tuled põlema saada ja suunatuled külge panna jne.
Kuna järgmine nädalavahetus pole tööreisi tõttu auto kallal aega toimetada, siis otsustasin esimese proovisõidu teha garaazist koju.
Ennem muidugi tegin autole auväärse pesu, et aastaga garaazis tekkinud tolmust lahti saada. Kohati oli isegi ühest ruumist teise sõitmisel oht kanalisse sõita, sest klaasid lihtsalt ei paistnud läbi
Peale pesu istusin siis rooli ja suure põnevusega alustasin oma esimest kilomeeter pooleteisest proovisõitu ning peale esimesi katsetusi gaasipedaaliga pidin oma lahtisest valepoole istmest peaaegu välja lendama, mis ma sinna garaazis istumiseks olin eelmine talv pannud
Igatahes tõusis adrenaliin küll lakke, kui esimene "oravapoiss gaasipedaali lahti lastes kapotialt plehku pani"
Vot selliseid saunde ei osanud isegi oodata, sest sealt pidi ainult "rumm ja psssss" tulema
Igatahes, kui olin paigaldanud parema istme, siis käisin tegin mõned proovisirged veel, silmad pingsalt jälgimas segukella, aga esmamulje oli igatahes positiivne.
Välja näitasid muidugi ka mõned puudused, nagu natuke puudulik jahutus ning mingi summuti kolks.
Esimesega tuleb natuke tegeleda ja lahendusteks hetkel arvan olevat pisut õhu suunamist, ventilaatorile sund käivituse (ehk ei oota anduri järgi, kui juba temp üles hakkab minema), vajadusel ka veel puhuvad ventilaatorid intercooleri ette ning viimasete variantidena kapotti ava ja väiksema intercooleri.
Eks tuleb natuke uurida, milles veel asi.
Aga üldiselt võin lõpuks teema pealikirjaks panna Golf 1,8T
arx