Kahe nädalavahetusega siis sai tehtud järgmist:
Tõstsin siis mootori maha ja loodetavasti siis viimast korda, ning panin paika ära hammasrihma. Rihma ei õnnestunud mul aga panna nii täpselt, kui ma oleks tahtnud. Proovisin mis ma proovisin, aga pool hammast jäi nagu ikka paigast ära. Ei oskagi öelda, milles asi, aga kui see peaks probleeme hakkama tekitama, siis seda ei ole ka raske õnneks uuesti üle käia:
Soetasin omale ära hunniku kilakola: Mingi ajutise õhufiltri, õlifiltri, õlituse pealevoolu ja äravoolu jaoks voolikud, küünlajuhtmed, rihmad, kollektori tihendid, tikkpoldid (said kogematta ainult liiga pikad ning neile tuleb keeret ise juurde keerata) ja mutrid.
Samuti tõin Jansi käest ära juhtmestiku, mida peab siis tuleval nädalavahetusel hakkama vaatama, kas suudan ilma skeemita välja selgitada, kus mingid pistikud lähevad või on mul ikkagi millegi pealt vaja vaadata.
Jahutuse tagasivoolu paigutasin siis paisumispunni asemele. See koht on siis Jansil ja teistel G60ne meestel juba välja mõeldud:
Ühenduse tegemiseks kasutasin siis uut paisumispunni, läbiviiku, keermeliimi ja mootori silikoni:
Tagasipanekul sai samuti pisut silikooni ümber määritud ja loodetavasti püsib see seal omal kohal:
Esialgu jäävad voolikud klamber ühendustega, mille aga hiljem saab siis ümber teha kui kõik asjad toimivad:
Õlituse pealevool sai aga lastud teha juba korralik voolik ning omal tuli ainult flants ise teha:
Äravoolu stutsi keevitasin samuti karteripõhja külge ära ja lõpuks sai siis ka karteri lõplikult alla ära keerata:
Hulga nikitsemist ja nokitsemist oli aga WG paigutamisega:
Tegin mis ma tegin, aga seda tuli ikka mitu korda ümber teha. Põhjus siis selles, et elu läks suhteliselt kitsaks seal all ära ja küll ei mahtunud õli äravool ära ja küll ei saanud mingeid polte enam sisse, kuna kronstein jäi ette jne. Lõpuks aga jäi see asi selline:
Hiljem avastasin, et natuke tuleb veel ümebr ühest kohast lõigata, aga põhimõtteliselt ta selline peaks jääma.
Treial tegi ära ka Blow-Offi jaoks flantsi:
...ning ühe vaheseibi roolivõimendi pumba jaoks, mis G60ne pumbal on pisut teine, kui minu tavalise Golfi pumbal:
arx