wirx kirjutas:
Selle TWG juurde veel tagasi tulles (reeglid on juba tehtud, aga ehk sügiseks mõtlemisainet), külm slikk või pool-slikk(Toyo R888 indeks 100) rehv on suht sama, mis keskpärane tänava rehv, hea tänava rehv on arvatavasti keskmise seguga külmast pool-slikist parema pidamisega. Rinka slikk vajab 90-110c rehvi tempi, et tuleks eelis tava rehvi ees esile, seda aga ei juhtu arvatavasti enne, kui slaalom juba läbitud isegi pehme seguga täis-slikil. Lisaks veel Eestit igapäevaselt külastavad vihmad, mis täissliki mehed tava tänava rehvist hoopis aeglasemaks teevad. Ja kui rehve vahetada ei saa, siis on sliki kasutajatel tugev miinus miilisõidu näol, kuna veeretakistus tunduvalt suurem.
Nagu ma oma varasemas postituses ka kirjutasin, siis on kevadine võistlus nii korraldajatele kui osalejatele proovimiseks. Selle baasil saab juba järeldusi teha ja viia augustis toimuvaks võistluseks vajadusel reeglitesse muudatusi sisse.
Tsiteeri:
Lisaks veel üks küsimus - Evo tagumise spoileri võib eemaldada?
Tehnilise pealik arvas, et EVO tagumise spoileri eemaldamine probleeme ei tekita, peale esimest katset saab asja veel vajadusel üle vaadata.
Krissu kirjutas:
Oleks üks küsimus...
7.9 Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.
Kas WG toru võib lõppeda põhja all või peab selle küljepeale välja tooma? Autoks Audi S4 (c4)
Ivar jõudis ette aga tsiteerin sealt mida tahtsin kirjutada:
Väljalase peab olema kere gabariitidest suunatud taha suunas (ka nurga all on lubatud) ja välja. Ehk siis nii WG kui tavaväljalase võivad olla välja toodud ka külje pealt, peaasi, et sumpast tulev leek ei ohustaks auto elutähtsaid osi (rehvid, bensupaak, pidurid, trassid jne).