Kõik oleneb.
Kas puudu jääb pidurdusjõust või on probleemiks pidurite ülekuumenemine ?
Sellest sõltub mida oleks vaja teha - kas suurendada haarduvust, õlga, soojusmahutavust, jahutust, võtta kasutusse kõrgema keemistemperatuuriga pidurivedelik.
Piduriketaste tüüpe on päris mitmeid.
Tavalistest ühes tükis ketastest kuni ujuvateni ja materjalide poolest malmist ketastest süsiniku, keraamika ja muude materjalideni.
*Puuritud ketaste eelis tavaketaste ees on kerge kaalusääst, ketaste puhastamine ja gaaside ärajuhtimine ning kiirem rakendumine.
Puuritud augud on muidugi suurepärased pingekonsentraatorid ning kettad kipuvad tänu termopaisumisele ja muule nende juurest mõranema.
*Teise variandina on freesitud soontega kettad - nad on veits tugevamad ja raskemad - ladu24.ee lehel neid ei paistnud, kuid neid on ka võimalik laste mõnel freesijal teha tavaketastest.
*Ka on võimalik leiutada autole suuremad pidurid kasutades mõne teise auto standardjuppe.
Ülejäänud lahendused jäävad ilmselt hinnaskaalast välja.
Terve piduriteooria ei mahu siia eniveis ära
http://www.ctbrakes.com/faqanswers.htmlhttp://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=741http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=814http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=176http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=174