Pidurikettad
Pidurikettad
Tere,
Oskab keegi nõu anda kust oma autole sport kettaid/klotse alla saaks? Kuskil kedagi kes treiks või müüks normaalse hinna eest, mingi asutus. Kust olete teie saanud?Palun jätta ära pakkumised hirmkallitele saitidele ja tuuning poodidele.
Oskab keegi nõu anda kust oma autole sport kettaid/klotse alla saaks? Kuskil kedagi kes treiks või müüks normaalse hinna eest, mingi asutus. Kust olete teie saanud?Palun jätta ära pakkumised hirmkallitele saitidele ja tuuning poodidele.
205 GTI
Re: Pidurikettad
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/,,,,zimmerman" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pidurikettad
Need Zimmermanid pidid ju kiiresti mõranema meie oludes kui igapäevaselt kasutada.
Vähemasti olen kuulnud omanikelt kurtmist.
Vähemasti olen kuulnud omanikelt kurtmist.
Re: Pidurikettad
Artemide kirjutas:Mis te siis soovitate? Kust saaks?
http://www.ebay.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; abiks või http://www.ebay.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin tellimisel abiks olla kui vajadust.
550hp/493Nm
Re: Pidurikettad
Kõik oleneb.
Kas puudu jääb pidurdusjõust või on probleemiks pidurite ülekuumenemine ?
Sellest sõltub mida oleks vaja teha - kas suurendada haarduvust, õlga, soojusmahutavust, jahutust, võtta kasutusse kõrgema keemistemperatuuriga pidurivedelik.
Piduriketaste tüüpe on päris mitmeid.
Tavalistest ühes tükis ketastest kuni ujuvateni ja materjalide poolest malmist ketastest süsiniku, keraamika ja muude materjalideni.
*Puuritud ketaste eelis tavaketaste ees on kerge kaalusääst, ketaste puhastamine ja gaaside ärajuhtimine ning kiirem rakendumine.
Puuritud augud on muidugi suurepärased pingekonsentraatorid ning kettad kipuvad tänu termopaisumisele ja muule nende juurest mõranema.
*Teise variandina on freesitud soontega kettad - nad on veits tugevamad ja raskemad - ladu24.ee lehel neid ei paistnud, kuid neid on ka võimalik laste mõnel freesijal teha tavaketastest.
*Ka on võimalik leiutada autole suuremad pidurid kasutades mõne teise auto standardjuppe.
Ülejäänud lahendused jäävad ilmselt hinnaskaalast välja.
Terve piduriteooria ei mahu siia eniveis ära
http://www.ctbrakes.com/faqanswers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=741" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=176" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=174" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas puudu jääb pidurdusjõust või on probleemiks pidurite ülekuumenemine ?
Sellest sõltub mida oleks vaja teha - kas suurendada haarduvust, õlga, soojusmahutavust, jahutust, võtta kasutusse kõrgema keemistemperatuuriga pidurivedelik.
Piduriketaste tüüpe on päris mitmeid.
Tavalistest ühes tükis ketastest kuni ujuvateni ja materjalide poolest malmist ketastest süsiniku, keraamika ja muude materjalideni.
*Puuritud ketaste eelis tavaketaste ees on kerge kaalusääst, ketaste puhastamine ja gaaside ärajuhtimine ning kiirem rakendumine.
Puuritud augud on muidugi suurepärased pingekonsentraatorid ning kettad kipuvad tänu termopaisumisele ja muule nende juurest mõranema.
*Teise variandina on freesitud soontega kettad - nad on veits tugevamad ja raskemad - ladu24.ee lehel neid ei paistnud, kuid neid on ka võimalik laste mõnel freesijal teha tavaketastest.
*Ka on võimalik leiutada autole suuremad pidurid kasutades mõne teise auto standardjuppe.
Ülejäänud lahendused jäävad ilmselt hinnaskaalast välja.
Terve piduriteooria ei mahu siia eniveis ära
http://www.ctbrakes.com/faqanswers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=741" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=176" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=174" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pidurikettad
Pöördu sellisesse firmasse nagu Atoy.
Re: Pidurikettad
Kas ketas kuumeneb üle ja läheb kõveraks, selles on väga suur osa klotsidel. Viletsa klotsiga kuumeneb ka superketas üle.
Re: Pidurikettad
Kas siukest kohta pole, et lahed kohale, annad mõõdud või vana ketta ja siis nad kohapeal treivad ja puurivad valmis sellise nagu tahad?
205 GTI
Re: Pidurikettad
Ilmselt siis kohale minna koos sobiva poest ostetud originaalkettaga, millele lasta puurida augud või freesida sooned.Artemide kirjutas:Kas siukest kohta pole, et lahed kohale, annad mõõdud või vana ketta ja siis nad kohapeal treivad ja puurivad valmis sellise nagu tahad?
Re: Pidurikettad
Kuhu? :DKaroK kirjutas:Ilmselt siis kohale minna koos sobiva poest ostetud originaalkettaga, millele lasta puurida augud või freesida sooned.Artemide kirjutas:Kas siukest kohta pole, et lahed kohale, annad mõõdud või vana ketta ja siis nad kohapeal treivad ja puurivad valmis sellise nagu tahad?
205 GTI
Re: Pidurikettad
Google --> freesimine --> mõned kõnedArtemide kirjutas: Kuhu? :D
Re: Pidurikettad
Aaga kas ketta võivad olla tavalisest terasest? Ja et auto normaalselt ikka pidurdaks ka.KaroK kirjutas:Google --> freesimine --> mõned kõnedArtemide kirjutas: Kuhu? :D
205 GTI
Re: Pidurikettad
Mul on Xsaral all selline versioon
300mm citroeni originaal ketas.
C8 Brembo nelja kolviga sadulad
Ferodo klotsid.
Pidurdab nii et ohutuled vilguvad kogu aeg.
Täiesti polditava komplektina sobivad alla ka peugeot 406 coupe brembod.
Nelja kolviga sadulad ja ketta läbimõõt sama mis Xsara VTS-il 283mm
300mm citroeni originaal ketas.
C8 Brembo nelja kolviga sadulad
Ferodo klotsid.
Pidurdab nii et ohutuled vilguvad kogu aeg.
Täiesti polditava komplektina sobivad alla ka peugeot 406 coupe brembod.
Nelja kolviga sadulad ja ketta läbimõõt sama mis Xsara VTS-il 283mm