Nissan 200SX '90 Kilplane
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Spido nullikukkumine on pigem lihtsalt kehvas kontaktis kuskil (kas siis difri küljes pistikus või armatuuris). Spido signaal ei tule kelladesse läbi aju (ajju läheb ta küll).
Bensiinihais tähendab, et bensiinipump lööb ja kuskilt lekib - bensiinipumba töötamist saab muidugi hääle järgi ohutumalt tuvastada (süüte sisse keeramisel peab pump lööma ca 3 sek).
Muidu pakuksin ikka, et CAS ei toimeta, kuid kui Sa teist proovisid.. Võib muidugi olla, et kuskil CAS-i juhtmetes on probleem.
Saab olla vaid CAS-i, süütevõimendi või aju viga. "Viga" võib tähendada ka seda, et mõni massijuhe ei ole hea kontaktiga. Aju 2 massi on kenasti sisselaske kollektori küljes, kus nad originaalis käivad?
Bensiinihais tähendab, et bensiinipump lööb ja kuskilt lekib - bensiinipumba töötamist saab muidugi hääle järgi ohutumalt tuvastada (süüte sisse keeramisel peab pump lööma ca 3 sek).
Muidu pakuksin ikka, et CAS ei toimeta, kuid kui Sa teist proovisid.. Võib muidugi olla, et kuskil CAS-i juhtmetes on probleem.
Saab olla vaid CAS-i, süütevõimendi või aju viga. "Viga" võib tähendada ka seda, et mõni massijuhe ei ole hea kontaktiga. Aju 2 massi on kenasti sisselaske kollektori küljes, kus nad originaalis käivad?
Lauda nitro
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
mul on 2 bena pumpa.. paagi oma annab ette, teine on kapotiall. kapotialune paneb 24/7 kui süüde sees.
bensu ei leki.. kui küünlaid peal pole ja mootorit starteriga ringi ajada, siis viskab küünla august bena auru.
massid on ilusti kinni. esimese asjana vaatasin juhtmed üle.. kõik massi kohad olen 5 korda üle käinud vähemalt..
see ei võinud äkki midagi kahjustada, kui mul ennem aku massi klemm sõidu ajal maha tuli? peale seda sai 20-30 km sõidetud
kuidas teil on, kui starteriga ringi vedada, siis tahhokas liigub?
bensu ei leki.. kui küünlaid peal pole ja mootorit starteriga ringi ajada, siis viskab küünla august bena auru.
massid on ilusti kinni. esimese asjana vaatasin juhtmed üle.. kõik massi kohad olen 5 korda üle käinud vähemalt..
see ei võinud äkki midagi kahjustada, kui mul ennem aku massi klemm sõidu ajal maha tuli? peale seda sai 20-30 km sõidetud
kuidas teil on, kui starteriga ringi vedada, siis tahhokas liigub?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Originaalajuga vist liikus jah tahhokas ka starteriga käiamise ajal, Megasquirtiga ei liigu.
Mul tuli ka mootori ja kere vaheline massijuhe ükskord sõidu ajal lahti. Asi lõppes sellega, et PWM tühikäiguklappi juhtiv transistor andis saba, tühikäiguklapi kaitse ja aju kaitse põlesid ka läbi. Jutt käib küll antud juhul Megasquirtist, aga usun, et vabalt võiski see pull Sul elektroonikas midagi tuksi keerata.
Mul tuli ka mootori ja kere vaheline massijuhe ükskord sõidu ajal lahti. Asi lõppes sellega, et PWM tühikäiguklappi juhtiv transistor andis saba, tühikäiguklapi kaitse ja aju kaitse põlesid ka läbi. Jutt käib küll antud juhul Megasquirtist, aga usun, et vabalt võiski see pull Sul elektroonikas midagi tuksi keerata.
Lauda nitro
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Nii aastale algus tehtud.
mootor maha tõstetud ja kast laiali võetud.
kasti põhjast leidsin 3 vidinat, ülejäänu oli rataste vahelt läbi käinud. nagu metallik värv oli see õli seal.
kastil oli siis viga see, et 1-2 käigu kahvlil oli see splint/neet/klamber-jubin pooleks läinud. sellest ka raginad, ennem kui päris otsa sai.
kahvel oli mööda latti liikunud 1 käiku poole, kuna keegi oli jubeda jõuga üritanud 2 käiku sisse raiuda.
kuna 2. ragises hullusti, siis mina seda käiku ei kasutanud. arvasin, et lihtsalt sünkrod läbi aga need olid korras.
garaazi teises nurgas istub SR20 mootori käigukast. sellel vahetan sidurikoja ca oma vastu ja läheb see alla. tiba uuem ja kangem.
ilmselt võtan ka selle laiali, vaatan üle või lasen kellelgi üle vaadata, mis seisus ta on.
järgmiseks plaanis:
mootoril lekked ära kaotada
juhtmeid tuleb ilmselt ümber lappida
piduritorud korda teha
kapotialust viisakamaks
summuti lõpuni teha
radika ja ventikaga peaks midagi ette võtma..
praegu on el. ventikas grippidega läbi radika selle vastu kinni tõmmatud. ei värise ega midagi aga porno näeb välja.
üritaks välja selgitada, miks ta mul eelmine aasta seisma jäi ja uuesti käima panna.
ilmselt on süüdi kas juhtmed või süütevõimendi.
stanged tuleks kudagimoodi paremini ette saada, praegu on grippidega ette riputatud: porno
keretöödeni peaks ka kunagi jõudma, ei tea millal.
tagaratta laagrid välja tõmmata, et saaks tikud ära vahetada.
esiklaas on katki, tagaluuk on nagu sõjast läbi käind
esimese stabikavarda augud tuleks 1mm suuremaks puurida(pole nii lihtne kui tundub. tõenäoliselt läheb teemant puurimisse.)
selle suve lõpuks tahaks talle ikkagi mingisuguse kaubandusliku välimuse kah saada.
jõudu jaksu nii endale kui teistele!
mootor maha tõstetud ja kast laiali võetud.
kasti põhjast leidsin 3 vidinat, ülejäänu oli rataste vahelt läbi käinud. nagu metallik värv oli see õli seal.
kastil oli siis viga see, et 1-2 käigu kahvlil oli see splint/neet/klamber-jubin pooleks läinud. sellest ka raginad, ennem kui päris otsa sai.
kahvel oli mööda latti liikunud 1 käiku poole, kuna keegi oli jubeda jõuga üritanud 2 käiku sisse raiuda.
kuna 2. ragises hullusti, siis mina seda käiku ei kasutanud. arvasin, et lihtsalt sünkrod läbi aga need olid korras.
garaazi teises nurgas istub SR20 mootori käigukast. sellel vahetan sidurikoja ca oma vastu ja läheb see alla. tiba uuem ja kangem.
ilmselt võtan ka selle laiali, vaatan üle või lasen kellelgi üle vaadata, mis seisus ta on.
järgmiseks plaanis:
mootoril lekked ära kaotada
juhtmeid tuleb ilmselt ümber lappida
piduritorud korda teha
kapotialust viisakamaks
summuti lõpuni teha
radika ja ventikaga peaks midagi ette võtma..
praegu on el. ventikas grippidega läbi radika selle vastu kinni tõmmatud. ei värise ega midagi aga porno näeb välja.
üritaks välja selgitada, miks ta mul eelmine aasta seisma jäi ja uuesti käima panna.
ilmselt on süüdi kas juhtmed või süütevõimendi.
stanged tuleks kudagimoodi paremini ette saada, praegu on grippidega ette riputatud: porno
keretöödeni peaks ka kunagi jõudma, ei tea millal.
tagaratta laagrid välja tõmmata, et saaks tikud ära vahetada.
esiklaas on katki, tagaluuk on nagu sõjast läbi käind
esimese stabikavarda augud tuleks 1mm suuremaks puurida(pole nii lihtne kui tundub. tõenäoliselt läheb teemant puurimisse.)
selle suve lõpuks tahaks talle ikkagi mingisuguse kaubandusliku välimuse kah saada.
jõudu jaksu nii endale kui teistele!
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
mis siis vahepeal jälle tehtud.
*kahest käigukastist üks kokku monteeritud ja mootori külge krutitud.
*mootoril veevoolikuid ümber veetud. enam ei tee turbo vee pealevool kolme tiiru ümber mootori.
*vahetatud said kõik piduritorud, siduritorud, ja roolivõimu voolikud (viimased said mootori mahakangutamisel kannatada.)
*autost pooled juhtmed välja kakutud ja terstiga mööda neid spagette käidud ja tulemuseks näitas, et juhtmestik peaks kõik korras olema.
ainsaks anomaaliaks oli kahe massi juhtme vahel 3 oomine takistus. (need mis mootori juhtmestikul kinnituvad SL kolle külge need 2 tk.)
kõik muu paistis aga tiptop olema.. ja kuna vana isolatsioon oli juba suht narts ja lahti tulnud, siis sai enamus maha kisutud ja kogu juhtmestik uuesti isoleeritud.
nüüd vaja veel ära testida voolud igalepoole, ehk siis tuleks aku peale panna ja hakata releesid ja muud sellist kontrollima.
nädala lõpus kolin suuremasse garaazi, siis saab ka korralikult masinat edasi teha. hoovipeal põlveotsas nokitsemine pole päris õige värk.
*kahest käigukastist üks kokku monteeritud ja mootori külge krutitud.
*mootoril veevoolikuid ümber veetud. enam ei tee turbo vee pealevool kolme tiiru ümber mootori.
*vahetatud said kõik piduritorud, siduritorud, ja roolivõimu voolikud (viimased said mootori mahakangutamisel kannatada.)
*autost pooled juhtmed välja kakutud ja terstiga mööda neid spagette käidud ja tulemuseks näitas, et juhtmestik peaks kõik korras olema.
ainsaks anomaaliaks oli kahe massi juhtme vahel 3 oomine takistus. (need mis mootori juhtmestikul kinnituvad SL kolle külge need 2 tk.)
kõik muu paistis aga tiptop olema.. ja kuna vana isolatsioon oli juba suht narts ja lahti tulnud, siis sai enamus maha kisutud ja kogu juhtmestik uuesti isoleeritud.
nüüd vaja veel ära testida voolud igalepoole, ehk siis tuleks aku peale panna ja hakata releesid ja muud sellist kontrollima.
nädala lõpus kolin suuremasse garaazi, siis saab ka korralikult masinat edasi teha. hoovipeal põlveotsas nokitsemine pole päris õige värk.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
järgmine update.
*mootor peal
*piduritele tehtud kap.remont. (1 tagumine pidur oli päris kinni roostetand, nii, et 8 bar rõhku seda ei liigutanud)
*nina kokku pandud.
veel teha:
*kütusesüsteem lõpuni teha. (punp ja filter)
*aku juhtmestik korda(aku taga.)
*radikavoolikud paika
*turbo ja lugeja vaheline toru teha.
*käigukasti õli sisse
*piruri/siduri/roolivõimu süsteemi mahlad sisse.
*sillaregull
*keretööd...
paar pilti ka vahelduseks. (tänasest pilte pole.)
käigukastist kah paar tk:
1) need leidsin käigukasti põhjast.
2) õlikorgi küljes oli ülejäänu nendest jubinatest.
on keegi varem teinud sellest pistikust üleminekut OBD2 pistiku peale?
hea oleks kui saaks teise pistiku kõrvale panna, või siis mugavamasse kohta vedada, et diagnosti teha.
netist olen lugenud, et on tehtud ja töötab aga kas eestis meil ka keegi seda proovinud on?
*mootor peal
*piduritele tehtud kap.remont. (1 tagumine pidur oli päris kinni roostetand, nii, et 8 bar rõhku seda ei liigutanud)
*nina kokku pandud.
veel teha:
*kütusesüsteem lõpuni teha. (punp ja filter)
*aku juhtmestik korda(aku taga.)
*radikavoolikud paika
*turbo ja lugeja vaheline toru teha.
*käigukasti õli sisse
*piruri/siduri/roolivõimu süsteemi mahlad sisse.
*sillaregull
*keretööd...
paar pilti ka vahelduseks. (tänasest pilte pole.)
käigukastist kah paar tk:
1) need leidsin käigukasti põhjast.
2) õlikorgi küljes oli ülejäänu nendest jubinatest.
on keegi varem teinud sellest pistikust üleminekut OBD2 pistiku peale?
hea oleks kui saaks teise pistiku kõrvale panna, või siis mugavamasse kohta vedada, et diagnosti teha.
netist olen lugenud, et on tehtud ja töötab aga kas eestis meil ka keegi seda proovinud on?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
sai siis kõik viimased asjad kokku polditud:
*õlid, mahlad sees
*torud korras
esialgu midagi ei lekkinud
*kellad külge pandud
tahtsin siis käivitada ja ei mütsigi.
*pensu rõhk on ~2.5-2,6 bar
*pihustid on vakka(aju pooldest juhtmest sain mingi 0.04-0.25 volti kõikumist, eks see tester paneb ka parasjagu aiateibaid..)
*sädet ei ole(copidele 12 tuleb peale ja mass on olemas, aga signaali pole.)
*käivitamisel tahhokas ei liigu
*ajus mõlemad led tulukesed põlevad pidevalt.(ei lase diagnostigi teha.)
manualis oleva testi järgi peaks cas andur terve olema..
proovisin ka teist, sama tulemus..
võtsin aju laiali.. see oli seest nagu just tehasest tulnud.
vähemalt on õlirõhk olemas.. starteriga käias üle 2 bari iga kord sisse.
*õlid, mahlad sees
*torud korras
esialgu midagi ei lekkinud
*kellad külge pandud
tahtsin siis käivitada ja ei mütsigi.
*pensu rõhk on ~2.5-2,6 bar
*pihustid on vakka(aju pooldest juhtmest sain mingi 0.04-0.25 volti kõikumist, eks see tester paneb ka parasjagu aiateibaid..)
*sädet ei ole(copidele 12 tuleb peale ja mass on olemas, aga signaali pole.)
*käivitamisel tahhokas ei liigu
*ajus mõlemad led tulukesed põlevad pidevalt.(ei lase diagnostigi teha.)
manualis oleva testi järgi peaks cas andur terve olema..
proovisin ka teist, sama tulemus..
võtsin aju laiali.. see oli seest nagu just tehasest tulnud.
vähemalt on õlirõhk olemas.. starteriga käias üle 2 bari iga kord sisse.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
See 0.2V võib sul ma ei tea mis geneka jura olla.
Kui CASist tuleb signaal, kas siis mitte ajus led ei peaks vilkuma!?
Ühesõnaga ühenda CAS ajju kah.
Võibolla sul aju juba mingis diagnost asendis, kus ei peagi käivituma vms?
Kui CASist tuleb signaal, kas siis mitte ajus led ei peaks vilkuma!?
Ühesõnaga ühenda CAS ajju kah.
Võibolla sul aju juba mingis diagnost asendis, kus ei peagi käivituma vms?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Diagnost asendis peaks ikkagi käima minema
Turbos make torque and torque makes fun
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
tegin tehnilise alla tiba täpsema probleemiarutuse.
vahepeal testitud ja möllatud ja targemaks mõnesmõttes saadud aga samas ka mitte, masin ei käi ju.
ajuga on siuke varjant, et diagnosti pragu ta nagu ei tunnistaks üldse.
pealegi, kui süüe välja keerata, klemm maha võtta peale tagasi ja süüde sisse, siis peaks ta end sõiduasendisse panema, kui kruvi näppida, siis läheb jälle diagnosti. (selleks tuleb keerata kruvi päripäeva lõppu ja oodata vilgatusi, sellepeale kruttida vastupäeva kuni on soovitud diagnost asendis.) kuna mina teda tööle ei saanud, siis eriti ei keskendunud sellele teemale enam.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=8913" onclick="window.open(this.href);return false;
kes tahab, saab, oskab aidata.
vahepeal testitud ja möllatud ja targemaks mõnesmõttes saadud aga samas ka mitte, masin ei käi ju.
ajuga on siuke varjant, et diagnosti pragu ta nagu ei tunnistaks üldse.
pealegi, kui süüe välja keerata, klemm maha võtta peale tagasi ja süüde sisse, siis peaks ta end sõiduasendisse panema, kui kruvi näppida, siis läheb jälle diagnosti. (selleks tuleb keerata kruvi päripäeva lõppu ja oodata vilgatusi, sellepeale kruttida vastupäeva kuni on soovitud diagnost asendis.) kuna mina teda tööle ei saanud, siis eriti ei keskendunud sellele teemale enam.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=8913" onclick="window.open(this.href);return false;
kes tahab, saab, oskab aidata.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
nii sain uue ajuga mootori tööle ja sai veel viimasedki elektrikalad lahendatud..
läksin siis väiksele proovi tiirule külavahel, et vaadata kuidas siis pidurite remont läks ja üldse, mis kalad siis veel esile ulbivad.
noo ja ei suutnud end ikka tagasi hoida, oli vaja ikka peeneks vajutada...
alguses oli natukene tagasihoidlik ja puterdas, peale esimest vajutust käis juba paremini..
ja kiirendus on nagu ikka.. alguses ei saa minema, pärast ei saa pidama.
ühesõnaga töötab ja paremini kui varem.
paar elektrikala on veel sees. näiteks:
kui tuled sisst lülitada, kustuvad lisakellad ära.. müstika..
ma leidsin sealt armatuurist juhtme, mis süüde sees andis 12 ja toppisin nad sinna järgi. ilmselgelt komistasin mingi vale juhtme otsa.
el. ventikas on valesti ühendatud veits.
aga see lihtne parandus.
nüüd siis timmimine ja paar summutiparandus tööd veel.
sillaregulli peab minema
esiklaas vajab vahetust.. täkked, liivapritsumehed lasid põhjaalt läbi käigukangi augu klaasi pilve, ja takkaotsa virutasin 13 võtmega veel korraliku mõra kah nurka sisse.
ja need keretööd.. krt kauaoodatud keretööd.. küll kunagi ikka jõuab :D praegu on liiga lõbus, et sellepeale mõelda.
ahjaa.. peab mõtlema küll ÜV vajab tegemist.
seoses sellega, ehk on kellelgi originaal stangesid kusagil vedelema jäänud? võivad ribadeks kah olla.. tõmbab saapapaelaga kokku tagasi ja pintsliga valget peale.
läksin siis väiksele proovi tiirule külavahel, et vaadata kuidas siis pidurite remont läks ja üldse, mis kalad siis veel esile ulbivad.
noo ja ei suutnud end ikka tagasi hoida, oli vaja ikka peeneks vajutada...
alguses oli natukene tagasihoidlik ja puterdas, peale esimest vajutust käis juba paremini..
ja kiirendus on nagu ikka.. alguses ei saa minema, pärast ei saa pidama.
ühesõnaga töötab ja paremini kui varem.
paar elektrikala on veel sees. näiteks:
kui tuled sisst lülitada, kustuvad lisakellad ära.. müstika..
ma leidsin sealt armatuurist juhtme, mis süüde sees andis 12 ja toppisin nad sinna järgi. ilmselgelt komistasin mingi vale juhtme otsa.
el. ventikas on valesti ühendatud veits.
aga see lihtne parandus.
nüüd siis timmimine ja paar summutiparandus tööd veel.
sillaregulli peab minema
esiklaas vajab vahetust.. täkked, liivapritsumehed lasid põhjaalt läbi käigukangi augu klaasi pilve, ja takkaotsa virutasin 13 võtmega veel korraliku mõra kah nurka sisse.
ja need keretööd.. krt kauaoodatud keretööd.. küll kunagi ikka jõuab :D praegu on liiga lõbus, et sellepeale mõelda.
ahjaa.. peab mõtlema küll ÜV vajab tegemist.
seoses sellega, ehk on kellelgi originaal stangesid kusagil vedelema jäänud? võivad ribadeks kah olla.. tõmbab saapapaelaga kokku tagasi ja pintsliga valget peale.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Mis sa selle 13 võtmega teha tahtsid? Nissan ju kasutab b 12 ja 14mm. Hakkasid seda garaaziuksest välja viskama, aga põrkas tagasi, ja otse klaasi?kilplane kirjutas: takkaotsa virutasin 13 võtmega veel korraliku mõra kah nurka sisse.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Väga kõva...Sahh/Matt
Tõnis sul polegi tegelikult Nissanit...
Tõnis sul polegi tegelikult Nissanit...
Silvia...
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Olid sina täna kesklinna kandis ? Kere vajab jah veits järgiaitamist , aga ilmselt on see teisejärguline probleem
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
ma viimased paar päeva liikunud küll linnapeal..
kere.. jahh.. see vajab tegemist.. sellega pole ma absoluutselt mitte kui midagi teinud peale stangede ette riputamise grippidega..
terasem inimene näeb, et ka numbrimärgid on grippidega kinni :D
ja 13 võtit kasutasin sellepärast, et tegin endale pikast 13 poldist pikenduse kuhu otsa läks väike 10 padrun.
sellega pääses keansti poltidele ligi. aga võti läks vähe näpuvahelt ära ja nii õnnetult, et täpselt ühe täkke pihta.
mai tea mis nissan sul on aga mul leidub neid 13 polte küllaga seal.. aga samas, ma pole ka esimene selle auto omanik..
kere.. jahh.. see vajab tegemist.. sellega pole ma absoluutselt mitte kui midagi teinud peale stangede ette riputamise grippidega..
terasem inimene näeb, et ka numbrimärgid on grippidega kinni :D
ja 13 võtit kasutasin sellepärast, et tegin endale pikast 13 poldist pikenduse kuhu otsa läks väike 10 padrun.
sellega pääses keansti poltidele ligi. aga võti läks vähe näpuvahelt ära ja nii õnnetult, et täpselt ühe täkke pihta.
mai tea mis nissan sul on aga mul leidub neid 13 polte küllaga seal.. aga samas, ma pole ka esimene selle auto omanik..
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"