Kuna osa võibolla ei tea, siis Audi Klubi on klubilisel tasemele drage juba 2003 aastat korraldanud. Alustasime stopperitega, stardimärguandeks kasutati punast jopet ja 14-15 sekundi ajad tundusid too hetk üsna ulmelised. Selle kaheksa aastaga oleme korraldanud 13 võistlust, ehitanud oma ajavõtusüsteemi ja seda vastavalt vajadusele ja võimalustele täiendanud. Kuna meid kannustab peamiselt soov teha midagi uut ja sellist mida teised pole teinud, siis oleme loonud oma süsteemile
reaalajas tulemuste kuvamise võistluse kodulehel. See ei ole laiemas pildis midagi erilist aga pakub lisaväärtust nii meile kui loodetavasti ka võistlejale/pealtvaatajale.
Kuivõrd see olemasolev süsteem meie vajadusi enam ei rahulda, siis paari aasta pärast kui antud ala vastu jälle suurem huvi loodetavasti on ehitame uue ajavõtusüsteemi koos
korralike tabloodega.
Kuna me kõik tegeleme sellega oma isikliku aja arvelt, siis aegajalt tekib küsimus milleks seda kõike on vaja? Siia kulutatud aega saaks kasutada oma perega olles või muude huvidega tegeledes. Samas saab enamus meist aru, et olgu see võistlus kui pingeline tahes, loeb see emotsioon mida sa võistleja näolt talle timeslipi andes saad.
Selle pika ja lohiseva jutu mõte on see, et vingumine ja hädaldamine ei vii kuskile. Vaadake peeglisse aegajalt ja küsige kas viga on ikka selles milles te arvate olevat või on elu lihtsalt muutunud koos Teiega.Et jutt kõik ühte suunda ei kalduks, siis kaalume hetkel
AC Dragi klassijaotusele ühe klassi lisamist. Paljud meie klubiliikmed on arenenud koos meiega ja hetkel puudub 11.499 ja kiiremini sõitnul klass kus osaleda. Seni paigutati sellised võistlejad kohe Outlaw klassi aga 9 ja 11.5 sekundi autod ei peaks kõrvuti sõitma. Võtsime võistlejatelt tulnud ettepanekut tõsiselt ja loomisel on uus klass ET`ga vahemikus
10.00 - 11.499. Algselt oli see klass planeeritud vaid audidele aga osade võistlejate arvates võiks seal mõõtu võtta ka teist marki autodega.
Lähtuvalt sellest esitan potensiaalsetele võistlejatele küsimuse, et paljud oleksid huvitatud sellises klassis sõitmisest? Kaalumisel on mitte audide puhul selle maksimaalse ET nihutamine 12.5 sekundini vajadusel.