Tere kaasvõitlejad
Oman ühte Datsunit, millel mootoriks td42 ehk siis 4,2 liitrine diisel ja vabalthingav. Auto on aastast 1999 Y61 Patrol
Kuna sellel mootoril tehasepoolt antud vaid 92kw, siis erilist meeletut püssi sellest loota ei ole.
Aga teiselpool maakera, ehk siis Austraalias keeratakse igasuguseid kaalikaid nendele kapotialla.
Teema teen siia sellepärast, et siin paari muu huvilisega oleme otsustanud seda mootorit järele aidata.
Eesmärgiks ei ole valmistada hullupööra rehvipõletajat ega kiirenduse pilli. Pigem madalalt hea väändega autot, et käru vedamisel ei peaks pidevalt käigukangiga rapsima.
Olen tuhninud igalpool foorumites ja ammutanud hulganisti infot, aga kardan, et asja valmistegemiseks jääb ikkagi kogememustest ja teadmistest puudu.
Esiteks, mille järgi peaks valmia turbo?
Kui palju peaks keerama peale pumpa ehk siis kütusekogust?
Millele peaks veel tähelepanu pöörama turbo paigaldamiseks?
Plaanis oleks panna mootorisse puhuma ca 0,6-0,8 bari
Hetkel olen asjaga nii kaugel, et olen kokkukeevitanud custom made väljalaske kolektori, millel puud veel flants turbo kinnitamiseks.
Kollektor tehtud netist leitud andmete järgi.
Üks küsimus tekkis, et mismoodi saab kollektori seest läbisulanud keevituse jäägid kätte?
Ehk on kellegil mingeid helgeid ideid selles suhtes
Lisan ka paar pilti:
Sorry, kehvade piltide pärast
Kui leidub kedagi, kes nõus heade nõuannetega aitama, siis igasugune abi teretulnud