taxu kirjutas:
Miks arvate et liugelaagrid seal ei kesta? Väikestel 2 taktilistel kasutatakse nõellaagreid lihtsalt selleks, et surveõlitust tarvis poleks. Antud juhul ju pole see teema, kui doonoriks niikuinii surveõlitust omav mootor?!
Ei, selles pole küsimustki, et õlisurvega saale ei kestaks. Asi oli selles, et kahetaktilisel on tarvis õhku läbi mootori millegagi pumbata....näiteks karter mille maht niikuinii muutub kolbide liikumisel. Kuna õlist karterit õhuruumina kasutada ei saa siis jäävadki variantideks vaid kompressor....hädapärast ka turbo või 2 silindrit õhku liigutama + 2 töösilindrit
Tänud ahto kaasa mõtlemast. Kuna ise pole materjalide tundmises tugev siis selline abi on alati tervitatav. Kuule ma seal kindlasti kasutada ei plaaninud, kui nii olen kirjutanud, siis kogemata ja plaanis oli rulle kasutada. Seda, et kahes osas saale ei tööta ma arvasingi. see ühenduskoht on sama mis mõraga laagrisaale või veel hullemgi. Vända laagritele tegemine jääb seega 100% et ära. Võtsin selle arutluse alla vaid seetõttu et olen seda sõnakõlksuna kuulnud et tee vänt laagrite peale....eks se siuke linnalegend ole vast siis.
Mõeldavatest variantidest jääks tööle saadavuselt lihtsaimast alustades siis:
Kompressor - minu silmis suurim miinus oleks see, et klappideta ja portidega nagu mulle meeldiks on kompressor vaid gaasivahetuseks mis mootori töömahu 1,7mega korrutab ja boosti sellest mootorile ei teki sest klappideta ei saa sisselaske porti teha kõrgemale kui väljalaske porti.
Turbo - Samad jamad mis kompressoriga + see et käivitama peaks vist suruõhuga
ei usu et madalal pöördel üldse käiks.
2kolbi + 2 kolbi - töömaht väheneks 2 korda. Samuti pole ma porte läbi mõelnud ja ei tea kas see üldse teostatav oleks.
Tundub et ongi JOKK ja põhjus miks teistel selliseid ideid ei tule on selles, et jõutakse omas peas nii kaugele ära mõelda kuhuni mina teie abiga jõudsin