junsu kirjutas:
Lisapihusti mõte on huvitav, samas kas selle seadistamine väga lihtsam lugu on, kui kogu kupatusega MS peale üleminek ...
Lihtsam, aga ebatäpsem, kõiki andureid sa ju autole topelt ei pane.
Peale resetti ajud hoiavadki turvalisemat rikkamat segu, ja sõitmisel peaks vastavalt lambdadele siis ökomaks ära minema.
Antud valge küünla vastu aitakski regullitav rõhu-regulaator. Keeraksid sealt a la 0.3bar juurde ja saad algatuseks 5% rohkem kütet, vajadusel võid ka 1bar ilma probleemita juurde kruttida, ja saad ca 15% rikastust, aga siis võib tühikäigu segu juba liiaks minna. Üks turvalisemaid ja lihtsamaid modimisi üldse.
Aga kui aju juba hea alg-segu lahjaks ära regullib, on võimalus, et krutib ka tolle ära.
Jäta lambdad lahti.
Võib jah ka süüdet keerama hakata, kui segu ikka lahja. Detoandurid süüte kruttimiseks üldiselt ongi. Ta sul universaalne, et võib 95/98 kasutada? Sportautol, millel turbo või CR 10+, tuleb ikka 98't heast tanklast võtta, audi TT peal testiti usas, ja parima tankla kütusega tõmbas süüdet räigelt maha.
Võibolla üldse pump minekul, segu tiba lahja, tõmbab süüte kah ala ja küünlad põlevad puhtaks?
Küünla pealt saab ka vaadata, kas on optimaalne süüte nurk - ära põlemise piir peaks elektroodi kurvi peal olema.