jeff01 kirjutas:
Sellegi poolest et sa Astrona sel teemal nii pessimistlik oled huvitab mind see siiski. Lootsin et võtad vaevaks mu pakutud variandid läbi mõelda ja oma võrdlev arvamus öelda.
Turbolabade närimist ma ei usu, minul sööb ta niikuinii liiva ja kive ja pikaealisus pole küsimus. Olen näinud mitut turbot kaltsu ja kätekuivatus paberit söömas ilma, et ilmneksid miskid kahjustused
Lisakaal ja keeruline paigaldus?
....
Astrona, ise sa mul soovitasid auto raskemaks teha ja street klassis sõita....kogu se WI paikneks ju tagasillast tagapool või selle kohal.
Kompressori ratta täksib ära küll. Kujuta nüüd ette, et üle helikiiruse liikuv laba põrkub kokku vee osakesega. Põhimõtteliselt mehmemat sorti liivaprits. Enne turbo üldiselt ei panda - mitu miinust. Aga kui pannakse, siis sätitakse düüs toru sisse täpselt komrpessori ratta keskele, kus on kiirused 100x väiksemad.
Turborõhu pealt surud läbi düüsi??? Süsteemid mille pritse rõhk on alla 3bari on häkk - seal toimub siis "pihustumine", mitte "udustamine". Üldiselt ikka 10+bar, see ka 1 põhjus, miks odavalt kiirelt tavalisi pwm'iga juhitavaid pihusteid ei praktiseerita. Kuigi töötaks ka seegi vast. Ka stock mootoriga põrnikas töötab.
Lisakaal on ilm-selge - sinu puhul siis võibolla isegi vajalik.
Paigaldus on suhteline - hea kiti puhul suht bolt-on. IC ja TB toru vahele düüsi paigaldus õige nurga alla nõuab juba lisa-tööd. Võibolla peab ka IAT ümber paigutama. Ja esimene düüs ei pruugi kohe õiget mõõtu olla. jne
Maik kirjutas:
See on nüüd küll loll jutt,et see süsteem kaalub 4x samapalju kui intercooler. Mingid mudelauto ic-dest jutt või ?
Maik, kelle kogemuste baasil sa seda väidad? Autol millel nina massi üritatakse all hoida ei panda 10kg'ist coolerit. 7kg IC'd võib kutsuda juba suureks ic'ks. Ise oled mudel-auto
Isegi kui klaasipesusüsteemist WI-mudel teha, oleks see raskem, kui mudelauto IC.
Ok natuke liialdan, aga sealne väide, et suur IC on raskem, on bs - WI pole kergem kui FMIC.
Maik kirjutas:
üleüldse, overengineeritud jutt täiega. Mis kuradi süsteemi seal vaja täiendada on? Osta kit- kõik kohe olemas. , aktiveerub ta boosti pealt. And thats it ! Jummel kui keeruliseks võib ühe LIHTSA - VÄGA LAIALT LEVINUD süsteemi mõelda ? Kümned ja kümned autod panevad seda pohhuilt peale ja siin eestis järsku üle mõistuse ja liiga keeruline ? Wtf nagu...
No mingi alla 100hj/L under-engineeritud masin võibolla tõesti suhtub ükskõikselt sellele, et WI pumbast tuleb vahepeal õhku. Ise ostsingi kiti, ja lülitabki boosti pealt taha, nagu peab... Aga kui tühjaks saab, düüs, ummistub jne - siis mingi LEDi ta põlema ei pane. Aga oleks vaja selle LEDIkese võrra täiustada. (võibolla mõnel süsteemil on juba olemas, aga kui ma ostsin siis alla 5000eek'ustel seda nagu polnud). Ja kui masin ei lenda laiali WI rikke puhul, siis on see WI suht ebavajalik lisamass seal. Ideaalne oleks, kui boost kontroller teeb "cut" kui düüsi sisend rõhk on normist väljas (ideaalis siis düüsi ummistumise korral võiks tuvastada ka rõhu tõusu).
Maik kirjutas:
...Ma olen kindel,et minusugune lambi tont saaks selle süsteemi paigaldamisega hakkama ja toimima ja kui sina Astrona ei saa, siis on küll vähe kahtlane...
Päris aus olla, siis olen seda sama süsteemi mingi 3-4x installinud. Ja ega ma seda niisama oma lollusest ostnud. Pealegi, ega ma ei tee WI'd maha!!! Said valesti aru vist. Loe uuesti, täiustasin antud linki, kuna too oli nagu vastuargumentideta telepoe-reklaam.
Sellegi poolest tasub kaaluda, mis selle aja ja rahaga paremat saaks. Näiteks istuda dünos ja teha oma hea seadistus ideaalseks. Aga kui auto on nii sitasti ehitatud, et normaalse süütega boosti ei kannata, siis võib tõesti olla uuesti ehitamise või racing kütusega sõitmise asemel odavam valik olla - WI. Loomulikult asi toimib.
EDIT:
taxu kirjutas:
No parimatel süsteemidel pihustatakse üldse igasse runnerisse omaette düüsist. Nii on kõige rangemalt kontrollitud, et iga silinder näeb õiget kogust. Sama nagu kütusega ju.
Kle enamus aja on enivei klapid kinni ja pihustid lahti
See pole peamine. Pigem oli siin see, et pihustades otse porti, ei jõua see sisselaskes enne soojeneda. Eesmärk on ikkagi, et see kõik silindrisse jõuaks ja seal alles 100% aurustuks kui sisselaskeklapp on kinni, vastasel juhul see vee-pritse aurustumise tõttu toimub paisumine sisselaskes hoopis töötab vastu - surub õhu SL'st välja... Pealegi kütus ei aurustu, kui IAT liiga alla lasta.