No täpselt! Cooler tuleb kindlasti panna parem, kuna suvel kuumade ilmadega oli auto täiesti kinni, siis arvasin,et läpats ja õhku polegi mida hingata filtrist. Lasin autol täiesti maha jahtuda külmas garaazis ning võtsin cooleri üldse vahelt välja ja lühendasin nats trassi ka. Sõitsin linnast maanteele tasakesi ning korra tallasin täiesti põhja aga pikalt ei lasknud kuna coolerit polnud. Ütleme nii, et oli ikka küll mida hingata
.
Eelsüüte küünlaga ei pea pressima seda kuuma õhku mootorisse:). Piisav soenemine toimub sisselaske koldes, mis asub väljalaske kolde peal.
Vabalt võib seda turbot jahutada paremini ning coolerit välja vahetada efektiivsema vastu, kuna suurendada pole väga mõtet.
Efektiivsem cooler voolab ka paremini.
Nüüd siis küsimus, et kas tasub siiselaske kolle ka eraldada kuumast väljalaskest ning teda eraldi õhuga jahutada????
Või mis juhtub diisliga suvel??
Ideeliselt kui paigaldada "chip tuning" siis sellega tõusevad need kuumused veelgi, sest rõhku ka tõstetakse sisselaskes.
Lubatud võimsus plus jahedam õhk mis vabalt peale antakse, mitte ei imeta läbi ussi.......i seda. Cooler voolab ka vabamalt ehk siis kogu selle point on, et spool kiireneb ja rõhk on nii vara taga ,et ise ka ei usu kellalt. Orig filtriga on kohutav sõita, kuna erksust pole ja mis teed selle uimase diisliga??
Parema softiga peaks olema kiirenduse vahe ikka hästi tunda, kuna võimsuselisa on päris suur.
Või on kellelgi softiga kogemusi???