Siiani on lastehaigused valutult suhteliselt läbitud ja küllap Sander on õppust neist juhtumistest võtnud, kuid mis seadistusvigadest sa räägid? See pole ilmselgelt seadistusviga, kui ta tarkvara ise uuendas ja asi natuke vussi läks või mis?
Ja seni pole mingit vajadust olnud pingis häälestuseks, kuna pole probleeme olnud ei kestvuse ega minekuga. Pealegi, suhteliselt hiljutine kogemus pink vs lennuväli on selgelt viimase kasuks. Üks teine kiire E30 (sinu vana mootoriga, 635Driver) sai ka umbes 5tunnise häälestuse TKTK pingis (mitte minu poolt), aga tulemuseks oli jõnksutav auto ja kõik tuli üle häälestada, lisaks kütusekulu langes linnas 23 liitrilt 14-le liitrile 100 km kohta. Pingis oli küll kõik loadsite'd väga head, aga reaalne sõit oli midagi muud (kas keegi suudab simleerida nt sõiduga auto tagatekkivat vaakumit ja sellega kaasnevatmootori VE suurenemist?).
Eks tõekspidamised on erinevad ja igaühele oma, aga räägin lihtsalt senistest kogemustest ja kuna autol võistlustel ju pmst mootoriga ühtki probleemi polnud (ptüi-ptüi-ptüi), siis milleks seda lähenemist muuta?
Loogiline on liikuda sammhaaval ja mitte liiga uljaks minna, siis pole muud kui mootori mehaanilise vastupidavuse piire karta
Vihjeks veel, et tuleb teine firmware ja tõenäoliselt ka flatshift koos anti-lagiga käiguvahetuste vahel.