Jeff, mida sa vingud
Ainus kes on minu teada väiksema mootoriga autoga siinmail kiiremini sõitnud on vist Mati Põld, ja seda hiljuti, peale mida pole Tanel revansi võimalust veel kasutanud. Ise teab, kas üldse üritabki kiiremini sõita. Sõida ise sellise kompressiooniga 10s, kui sulle 11s ei sobi
Ise tood näite, et maailma kõvemaid põrnikaid, mis on ise maailmas 1 enim tuunitavaid masinaid big ja small block'i kõrval, mille mootor vaid mõni % väiksem on ikkagi lahjem kui antud suvaline ida-euroopa metsade all kokku klopsitu, pealegi antud nissani on veel rohkem stock kui see vw ja mingeid tugevdusigi peale kepsu ja kolvi pole pandud. Isegi radikas on orignaal mahtuvusega <2L. E85'ga teatavasti seal samal maal võetakse 1.8 nissanist 2x rohkem kui antud põrnikast, ja 1 vähemalt kah raskem kui stock, umbes sama boostiga mis RFL, aga 10.5 rehvi, E85 ja parema seadega sõitiski 10.keskmine. Jaapanis 9.0s, aga seal juba käigukast kallim kui antud projekt.
Vähe sellest et jahutus- ja õlitussüsteem on stock, on ka masin raskem kui stock... närune 56mm segusiiber ja stock sisselase, tavalise kolle otsas twinentry koda jne, kuskil idas kokkuklopsitud aju ja koplis seadistamas käidud... 11s ja ikka ei sobi???
Windorfis lasin mõõta, VL voolavus oli 50% sisselaske omast. Ja näiteks Opeli C20LET'il on 70% vms. RB'l on peale suurema klapi ka tiba väiksem silinder.
Mul lahkamise käigus kõigil kepsusaaledel oli hall läind ja osadel oil juba vase välja ajanud, raamiomadel vaid keskmine oli nii kulunud, ja vändal pole veel viga midagi. Tean vaid et paar korda on ta näinud 6000rpm kui õli rõhk <3bar, kuna tase langes normi, ei tea mis ajalooga õlipump ja ei tea kaua üdse suva b-varuosa saale 3x kõrgemat võimsust kannatama peaks, pealegi, kui pöördeid kah 7k asemel 8.5k. Tanelil olen kah õlikankut kaasas näinud, võibolla kah lihtsalt mõned korrad vähe kuivale jäänud.
EDIT: Leidsin lingi hents'ile
viewtopic.php?f=5&t=3600&p=54386#p54386