Corrado kirjutas:
Renaulti mootoril vähemalt minu auto peal on 75kw seega numbrid vähe teised, aga see ei muuda tõsiasja.
Samas kui nüüd võtta karpamootorid, ma panin mõni aasta tagasi oma sigulli 1.2 mootorile originaalkarpa asemele 2.0 ford sierra karburaatori.. ei suitsend ta midagi vaid hakkas hoopis paremini edasi käima, kiirenduse aegu mõõtes oli vahe erinevate karpadega ca 3 sekki(0-100 kiirendus siis).
Kuidas see asi siis toimida sai?
No su zigull ei käinud enne seda vahetust siis õigesti. Ja see kui 100s asemel 97s sajani läheb pole kah suur asi
2. asi on see, et ega karpa ei tea, et need 4 pütti nüüd väiksemad on - ta arvab, et Fordil on lihtsalt pool-gaasi vajutatud ja annabki ta poole võimsuse jagu kütust välja - nagu fordi insenerid plaanisid.
Sarnane lugu oleks, kui paned Renault'le kogu opeli pritsungi süsteemi koos õhumõõdiku aju ja pihustitega - siis lihtsalt see nuki ajastuste jms teema, et vahepeal on 10-20% lahjem rikkam - aga käima peaks.
Iga liigutuse jaoks peaks aga mingi motiiv olema. Lihtsam oleks see ümberehitamise 3-päevane vaev hoopis töölkäimisisele pühendada - siis võiks juba lihtsalt kiirema auto osta.