Nissan 200SX RS13 - Motary
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Kindlasti hakkab valetama jah aga mitte nii palju, et see sõitmist segaks. See pigem neile kellel enam midagi muud teha pole ja viimast karva taga aetakse. Lõpp eesmärk on ju ikkagi sõita, mitte ehitada.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Asi pole antud juhul viimases karvas. Mul hoidis u. sama väikse põlvega tühikäigul 10-11 segu progetava stock aju ja muidu väga hea seadega. Fooritaha seisma jäädes suri aegajalt isegi välja (<10:1 afr), millele aitas natuke ka bov kaasa. Täisgaasil-pööretel pole vahet ja see kombo sõidab kah laitmatult isegi lihtsalt õige chipiga.Kpt. Trumm kirjutas:Kindlasti hakkab valetama jah aga mitte nii palju, et see sõitmist segaks. See pigem neile kellel enam midagi muud teha pole ja viimast karva taga aetakse. Lõpp eesmärk on ju ikkagi sõita, mitte ehitada.
Eks näis, kui sõidab ja aeglustumisel täis ei tõmba, siis selge see, et pole tõesti probleemi
Lihtsalt hoiatuseks, et esmakäivitusel ei hakkaks kohe viga muudetud juhtmestikust jms otsima.
Näiteks, selline katsetus: läbi vesi-cooleri hingamine võttis tühikäigu segu 10 pealt, kui oli otse toru turbost MAF'i, 13:1 peale.
Selle komboga sai aga asja juba talutavaks.
Nii palju kui ma nissani eccs'i uurisin, siis iga maf on tiba erinev, ja "ise-õppimis-funktsioon" üritab selle lambda abiga ära siluda, aga ta ei muuda üle 10-15% segu lahjemaks. Kui Maf valetab 15 pealt segu 10 peale, siis aju suudab selle 11 peale keerata ja loobub. Võibolla on SR'i aju üldsegi vastuvõtlikum sellisele asjale võrreldes CA ajuga, ei tea.
Rusikareegel oli seal vist see, et MAF ei tohi "näha" kompressori labasid.
Abiks on ka see, kui MAFi ja õhufiltri vahel oleks mingi torujupp.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Mõned pildid vahepealsetest tegemistest:
Turbo õlitagasivool ja struti flantsid
Turbo õlitagasivool ja struti flantsid
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Tehnilisest kontrollist sellise screameriga läbi ei saa - ei tohi benapaagile leeki peale lasta
Too see vähegi karbi alla. Ei pea nii väljas olema kui mul
Too see vähegi karbi alla. Ei pea nii väljas olema kui mul
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Mis bensiinipaagist sa räägid?
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Sellest paagist, kus bensiin käib. Kui leek on taha suunatud, ja paak on taga, siis leek on paagi poole suunatud. Mõistad?Motary1 kirjutas:Mis bensiinipaagist sa räägid?
Mul nähtavat leeki isegi pimedas pole üle poole meetri vist olnd, aga aju rikke puhul poleks poleks see ime, ja kui satub samal hetkel ka paak lekkima, siis on 1 Motary vähem
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Ma enne suunaks selle teise toru sisse, t2naval ei sobi nii s6ita nagu sul on. Ja see on ka k2lgees liikumise masin rohkem, et seda probleem ei tohiks siis olla ju
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
99% siinsete projektikatega ei tohiks tänaval liikuda, kuna kapotiall on midagi ümber tehtud. Mul avaneb see WG alates 70kmh sekund enne 100kmh:lol:, nii et tänavat see ei puuduta, kui just suuremast august läbi ei sõida Eks see külgees sõitmise liiga kah areneb varsti nii palju, et hakatakse kah sealt ronte välja praakimaMotary1 kirjutas:Ma enne suunaks selle teise toru sisse, t2naval ei sobi nii s6ita nagu sul on. Ja see on ka k2lgees liikumise masin rohkem, et seda probleem ei tohiks siis olla ju
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Mismoodi siis sinu oma kiirendustele lubatakse
Väga paljudel autodel on nii lahendatud ja ma ei ole küll kuulnud et kellegil bensiinipaak plahvatanud oleks.
Bensiinipaak peab nii või naa hästi pidama, jama oleks kui raha maha tilguks. Las põleb siis saab ka selle eest midagi.
Väga paljudel autodel on nii lahendatud ja ma ei ole küll kuulnud et kellegil bensiinipaak plahvatanud oleks.
Bensiinipaak peab nii või naa hästi pidama, jama oleks kui raha maha tilguks. Las põleb siis saab ka selle eest midagi.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Sellesuhtes on jah Astronal õigus,et tehnilises ei lasta enam läbi otse vastu maad põhjaalla WG otsi.Mäletan hästi kui KIIREAUDI tagasi saadeti ja ka RFL i ei lastud rajale enne kui me Haapsalus käepäraste vahenditega selle toru küljelt välja saime.Põhjuseks siis toodi mistahes lekke süttimisvõimalus.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Ma eriti ei arva, et see kui mu klaaskiust küljekarbid põlema läheksid parem variant on, kui see et äkki mingi saja asja kokkulangemisel põhja alt midagi süttib, võistluste jaoks võib siis teistsuguse lahenduse teha. Mul kiirendust selle autoga eriti plaanis sõita ei ole, 350hp sihtmärgiga ei sõida väga konkurentsis.
Tegin strutbari, ühendasin õli tagasivooli ja paigaldasin rihmad:
Tegin strutbari, ühendasin õli tagasivooli ja paigaldasin rihmad:
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Mis materjalist see strutbar on? Tundub nagu oleks kahe käega painutatav.