junsu kirjutas:
Ise-enesest ei ole need võimsusnumbrid/€ suhe ju midagi nii erilised (no ok, pisimootoriga turboauto puhul ehk jh). Räägi parem, palju se auto kaalub? 1200?
Kaal on midagi sinnakanti jepp tänavakonditsioonis. Arvestades et 700whp jaoks pole vaja mootorit näppida siis on see summa täiesti mõttetult väike. Selleks et üle 500whp minna peaks ära vahetama stationary gearid (200eur) ning panema ühe pumba lisaks ning 900sed pihustid välja vahetama ntx 1600ste vastu ja lihtsalt jälle rõhku tõstma. Ma rääkisin ka letihindadest ilma igasuguste aledeta jne kui oleks asjad poest ostnud. Ning lisaks peab stock veermik selle kõik vastu. Sidur on ka siiani orginaal mitte performance tükk.
Tegelikult läks asi maksma vähem kuna ntx turbo saime juba ~175euriga ainult jne. Cooleri kinkisin oma varudest kuna neid kogunenud garaazi isuga ja kollektori materjal on mulle pmst tasuta ning ostma pidin ainult T3divided flantsi. WG oli 160raha VKM-ist ntx jne. Pakun et koos pisiasjadega läks väike gramm üle 1K asi maksma. Ühtegi tööd sisse ka ei pidanud ostma kuna kõik keevitused ja muud võimalused omal olemas.
Mõned moblapildid ka (ei hakka peeglit tolmusesse garaazi kaasa tassima):
See pisike asi turbo kõrval ongi mootor ja kõik asub esisillast tagapool.
IvarR