Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 16:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Süüte- ja kütusetabelid
PostitusPostitatud: 06.03.2010 22:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tere!

Minu arvates võiks selles alafoorumis olla üks teema, kuhu koondada kõik info, nõuanded, küsimused ja näited kütuse- ning süütetabelitest.
Selle info kasutamisest tingitud probleemid/kordaminekud tuleb samuti siia teemasse postitada, kuid kellelgi ei teki vastutust kellegi teise kokkulastud mootori ees!

Oodatud on kõikide standalone'ga sõitvate mootorite tabelite postitused (võiksid eeskätt olla piltidena, võib panna lisaks ka .vex formaadis, näiteks).

Kindlasti kirjutada põgusalt juurde ka millise mootori tabeliga on tegu, millised muudatused on mootori juures tehtud, mis ajuga mootorit juhtiakse ja kui hästi mootor konkreetsete tabelitega käib.

Sharing is caring!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Nissan CA18DET
PostitusPostitatud: 06.03.2010 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Teen ise kohe otsa lahti:

Tegemist minu igapäevaliikuri enamjaolt stock 1.8l Nissan CA18DET mootoriga, Megasquirt-II v3.0 ajuga. Tabelid on koostatud põhimõtteliselt suurema tagasisideta (pole käinud dünopingis, ei ole pingsalt kuulanud detonatsiooni), mistõttu on kohati kindlasti kuni 10 kraadi süütenurka "puudu", segu mitteideaalne jms. Üldiselt töötab mootor igast asendist küllaltki hästi ning talve jooksul kepsu näidanud ei ole (ptui-ptui-ptui; tuleb tänada ka gaasipedaaliga mõistlikku ümberkäimist).
See on mu esimene mootor, mida standalone'ga seadistan, niiet vajaka-jäämisi esineb kindlasti.

Mulle teeks rõõmu, kui keegi mõnda kohta tabelites kommenteeriks või mõne sarnase mootori tabelid võrdluseks lisaks.

Süütenurga tabel:
Pilt
AFR kütusetabel (VE tabel on timmitud välja TunerStudio autotune funktsiooni ning MegaLogViewer-iga):
Pilt
Vasakus servas on toodud mootori koormus kPa ning all servas mootori pöörded.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2010 1:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
5 teemat all pool, juba kunagi üritasin teemat algatada...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6132

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2010 9:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2010 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kuna sul 12x12 tabel, ja boostida väga ei taha, siis paneks ülemised loadid pigem 100-125-150-175-200-250. siis saab normaalse over-boosti seadistada 200 peal, ja kui WG probleem vms, siis 250'le paneks üli-safe-no-power seade.
180KPa 1000-2000 ronib stock süüde 16 pealt 26 peale. 2500 on juba 28 ja 4250 on 23.5 ja 7500 juba 29 kraadi. Ja sul on 16 18 20. Mul 16-20 sobib rohkem 280KPa peale.

Süüde 183KPa peal
1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa)
2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3)
3. oma KMS'ist leitud
4. kms'i vähe moditud, liikus juba okeilt
5. Minu viimane (ei deto aga on vist tiba varajane)
Kood:
        1   2   3   4   5
500_   22   18   8   14   13
800_   21   17   8   15   14
1000   21   17   8   16   15
1250   20   17   9   17   17
1500   18   21   9   17   19
1750   18   23   9   20   22
2000   18   26   9   21   25
2250   19   27   10   22   27
2500   21   28   10   23   28
2750   22   27   10   22   28
3000   22   26   11   22   28
3250   23   25   11   21   28
3500   29   24   12   21   28
3750   31   24   14   20   27
4000   32   24   14   20   27
4250   31   24   15   20   27
4500   30   24   16   20   27
5000   30   26   17   21   28
5500   30   26   17   21   29
6000   29   27   18   22   29
6500   29   27   18   22   30
7000   30   28   19   22   30
7500   31   29   19   23   30
8000   31   29   0   23   31
8500   32   30   0   23   31

Külmaga ei maksa eriti süüdet timmida :) Aga kui nüüd varasemaks hakkad keerama (klapid peas jne), siis kui sa muud ei saa, siis müra läheb vähemalt vaiksemaks :)
jeff01 kirjutas:
See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean.
Suht sama seis.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2010 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Väga hea info, Astrona. Kui saaksid samasuguse tabeli teha või lisada ka 100kPa kohta, oleks väga abiks. Kas stock aju kraadide teisendus on vettpidav? Ei ole nihkes midagi?

Mis põhjusel stock aju 4000 rpm (max moment) ümbruses süüdet hilisemaks keerab?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2010 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Miskit leidsin....

Mu 335ele (m30b34) timmitud VE millega sai isegi üsna ökonoomselt sõita kuid samas kiirendades oli segu 13,0-13,3
Pilt
Samal 2 klapi tehnikas kaanele meeldis suht selline süüde:
Pilt

10v turbo audi millel miski muu nukk ja k24 turbo....... mis vaid detoneeris üle 0,7 bari:
Pilt Samas laiali ei käinud ka 1,5 bariga :-D

Peale nuka stocki vastu vahetamist ja vene kütte tankla oma vastu vahetamist oli kerge deto vahetult enne käiguvahetust siiski kuulda:
Pilt
Selle audiga oli igavene jama....vahepeal sai justkui detovabalt käima ja mõni hetk hiljem sama ala detos salongi kuuldavalt mis iganes süütenurga korral.....Kui ma enam miskit teha ei osanud keerasime boosti alla tagasi ja autot kasutati väiksema boostiga igapäevaselt.....kuni benapump saba andis nii et viga ilmselt teada miks ennem jamas :)

Corradole tehtud süütemap mille puhul erilist liikumist ei täheldanud:
Pilt
...sest peale pandud 16v kaanega oli eksikombel surveaste langenud "6" kanti. Kui prooviks 5 kraadi kaupa juurde panime ei tulnud ka 45 kraadi advanceiga detonatsiooni kuuldavale :-D Mõningane mineku lisa siiski tuli. Enne korralikku seade tegemist võeti aga auto taas laiali ja sai omale surveastet tõstvad kolvid.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2010 2:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
murjam kirjutas:
Väga hea info, Astrona. Kui saaksid samasuguse tabeli teha või lisada ka 100kPa kohta, oleks väga abiks. Kas stock aju kraadide teisendus on vettpidav? Ei ole nihkes midagi?

Mis põhjusel stock aju 4000 rpm (max moment) ümbruses süüdet hilisemaks keerab?

Kraadide teisenduseks pean õigeks tabelis olev väärtus -16. Kasutatakse ka väärtus/2 teisendust. Keegi nagu ei tea, kumb on õigem. Pole viitsin ise kah ära mõõta - nende teisenduste vahe on üldiselt üsna väike aga võib kohati olla kuni 6 kraadi.
Load on Nissani ajus ju arvutatud MAF järgi (MAPi ju pole), ja iga maf on kuni 10% erinev (lambda korrigeeribki põhiliselt seda).
Kontreetsete valmite järgi arvutades MAF ümber boostiks, on stock ign-map kuni 0.2bar - praktikas ei võtab ta aga 0.2bariga sealt viimaselt realt. Seepärast custom chipi tegemisel tuleb seal kõige pealt skaalad õigeks ajada (näiteks Janno aka "jk" chipis vastasid loadid tegelikkusele),

Eks tal 4000 peal teeb nukk juba korralikult tööd, sisslaskes tekib resonants, turbo hakkab sooja andma, cas vibreerima ja maf valetama :)

Süüde 104KPa peal
1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa)
2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3)
3. oma KMS'ist leitud
4. Minu viimane
Kood:
500_   22   19   21   13
800_   21   18   21   17
1000   22   18   21   20
1250   23   17   21   23
1500   24   19   21   27
1750   26   24   24   30
2000   28   31   25   34
2250   28   32   25   36
2500   29   33   25   37
2750   30   34   26   37
3000   30   34   26   37
3250   31   34   26   37
3500   32   34   27   37
3750   34   35   27   37
4000   36   35   28   37
4250   38   35   28   37
4500   39   36   28   37
5000   39   37   28   37
5500   39   37   29   37
6000   39   37   29   38
6500   39   37   28   38
7000   40   38   29   38
7500   41   38   30   39
8000   42   39   0   39
8500   43   40   0   40

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11