Nissan GT-R
Selliseid teemasid nagu siin on päris hea ajaviiteks lugeda. Üks asi, mis kipub ringiaegadest rääkides kahe silma vahele jääma on, et nende peamine väärtus on marketingi valdkonna jaoks. Tänavasõidu autodega ei võistelda, vaid osaletakse heal juhul ehk rajapäevadel ja seal ei oma ringiajad suurt tähtsust(võrreldavas kiirusklassis). Rajapäeva mõte on nautida suhteliselt ohutut võimalust sõita iseenda ja oma auto võimete piiril ja hea rajapäeva auto määrab max sõidumõnu omas hinnaklassis. Kaks äärmust on MX-5 ja 911, sinna vahele mahub veel mitmeid masinaid aga "tegijate" nimekiri jääb meie kontinendil ehk alla 10, kui UK only asjad välja jätta.
Üldkasutatavatel teedel pole 10-20 sek NS ringiaja vahe mingi argument, seda pole võimalik tunnetada. Samas sõidumõnu on veelgi olulisem.
Ajakirjad hindavad auto juures ühe asjana maksumust ja ostmisel on see samuti oluliseks kriteeriumiks. Samas peale raha ära maksmist pole hinnal enam mingit tähtsust. Ķindlasti on tüüpe kes isegi aasta peale ostu mõmisevad rahulolevalt, et istuvad oma klassi kõige odavamas autos aga kolme aasta pärast ? Samas kui masin on oma omadustelt hea, siis see ei muutu aja jooksul. Ja vanade sportautode hinnaerinevused kajastavad seda suht objektiivselt.
Nissan valis jaapani tootja jaoks tavapärase tee, samad/paremad objektiivsed omadused soodsama hinna eest. Tehtud ennegi mitmeid kordi ja õnnestunult, kuid segmendi põhitegijad on sellest pigem tugevamaks muutunud, sest peavad rohkem pingutama..
Hoopis suurema väljakutse on esitanud Lexus, positsioneerides hinnaga ülespoole kui konkurendid. Rohkem raha saab küsida vaid subjektiivsete omaduste eest ja seni pole ükski jaapani tootja seda teha suutnud. Tõsi, kuna nad teevad seda autot väga piiratud koguse, siis eksklusiivsus aitab müüa ? Sama kehtib spec-v gtr'i kohta.
Üldkasutatavatel teedel pole 10-20 sek NS ringiaja vahe mingi argument, seda pole võimalik tunnetada. Samas sõidumõnu on veelgi olulisem.
Ajakirjad hindavad auto juures ühe asjana maksumust ja ostmisel on see samuti oluliseks kriteeriumiks. Samas peale raha ära maksmist pole hinnal enam mingit tähtsust. Ķindlasti on tüüpe kes isegi aasta peale ostu mõmisevad rahulolevalt, et istuvad oma klassi kõige odavamas autos aga kolme aasta pärast ? Samas kui masin on oma omadustelt hea, siis see ei muutu aja jooksul. Ja vanade sportautode hinnaerinevused kajastavad seda suht objektiivselt.
Nissan valis jaapani tootja jaoks tavapärase tee, samad/paremad objektiivsed omadused soodsama hinna eest. Tehtud ennegi mitmeid kordi ja õnnestunult, kuid segmendi põhitegijad on sellest pigem tugevamaks muutunud, sest peavad rohkem pingutama..
Hoopis suurema väljakutse on esitanud Lexus, positsioneerides hinnaga ülespoole kui konkurendid. Rohkem raha saab küsida vaid subjektiivsete omaduste eest ja seni pole ükski jaapani tootja seda teha suutnud. Tõsi, kuna nad teevad seda autot väga piiratud koguse, siis eksklusiivsus aitab müüa ? Sama kehtib spec-v gtr'i kohta.
usas jäi silma üks natuke üle keskmise sõitnud gt-r
2009a 33000km ja hinnaks 61000$
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... icing.html
Samas yahhoos http://autos.yahoo.com/used-cars/overvi ... gtype=used on ka päris palju 60 alguse hindade ja 2009a mudeleid...originaalis nad seal vist 83k$ maksavad.
Euroopas 1.3M, jõhkrad käärid on ikka vahel, kui arvestada seda 1a vanuse 61k$ makva masina saab sealt siia toodud 900k. Soome müügimehe arvates peaks USA masinatel ka EU-s garantii kenasti edasi kehtima
Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
860k eest üks GTR täitsa olemas (natuke fake hind tundub küll 2009 nov eest...samas järgmine on 920k) Ehk siis peaaegu juba XR-i poolt unistatud 600k :D
Üllatav on ka see, et umbes kuu tagasi oli 1.1M vististi kõige odavam pakkumine, aga nüüd on alla 1.1M üle 10 pakkumise...mis siis veel juhtub, kui 2010a mudelid GT-Ri fännidele kohale jõuavad
Üks esimesi 2010 mudeleid müügis ka juba http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
1.3M hinnaks
2009a 33000km ja hinnaks 61000$
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... icing.html
Samas yahhoos http://autos.yahoo.com/used-cars/overvi ... gtype=used on ka päris palju 60 alguse hindade ja 2009a mudeleid...originaalis nad seal vist 83k$ maksavad.
Euroopas 1.3M, jõhkrad käärid on ikka vahel, kui arvestada seda 1a vanuse 61k$ makva masina saab sealt siia toodud 900k. Soome müügimehe arvates peaks USA masinatel ka EU-s garantii kenasti edasi kehtima
Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
860k eest üks GTR täitsa olemas (natuke fake hind tundub küll 2009 nov eest...samas järgmine on 920k) Ehk siis peaaegu juba XR-i poolt unistatud 600k :D
Üllatav on ka see, et umbes kuu tagasi oli 1.1M vististi kõige odavam pakkumine, aga nüüd on alla 1.1M üle 10 pakkumise...mis siis veel juhtub, kui 2010a mudelid GT-Ri fännidele kohale jõuavad
Üks esimesi 2010 mudeleid müügis ka juba http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
1.3M hinnaks
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Tsehhis on päris aktiivne GTR klubi ja nad käivad tihti rajal sõitmas. See konkreetne masin on võib-olla palju rada sõitnud ?wirx kirjutas:Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis
Muide, paari kuu pärast osalen rajapäeval, kuhu hetke seisuga on 19 GTR'i kirja pandud, saab neid natuke lähemalt aktsioonis näha - et kuidas toimivad ?
ei oska öelda, kui auto korras, siis ei tohiks ju rinkal sõitmine midagi hullu teha ringrajale mõeldud autole....
igastahes pilte siin kuhjaga veel sellest samast GTRist http://www.denker.cz/inzerce/2009-Nissa ... age_01.htm
igastahes pilte siin kuhjaga veel sellest samast GTRist http://www.denker.cz/inzerce/2009-Nissa ... age_01.htm
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Wirx, kuna sa väitsid, et käisid ostuhuviga proovisõitu GTRiga tegemas võrdluseks 911'le, siis ma eeldan, et suvel saab ühte Turbot opentrackil näha?
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
ei luba veel midagi
aga lihtsalt garaazhis hoidmiseks kindlasti ei osta...mulle on alati meeldinud autosid sihipäraselt kasutada
Teemasse: siin kaks päris põnevat 1000hj GT-Ri ehitamise stoorit...porsche foorumist :D
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... n-gtr.html
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... -pics.html
Ja siin üks video, kuidas ZR1 täpiks lastakse...peeglis
http://www.youtube.com/watch?v=L29aA4wR ... r_embedded
aga lihtsalt garaazhis hoidmiseks kindlasti ei osta...mulle on alati meeldinud autosid sihipäraselt kasutada
Teemasse: siin kaks päris põnevat 1000hj GT-Ri ehitamise stoorit...porsche foorumist :D
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... n-gtr.html
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... -pics.html
Ja siin üks video, kuidas ZR1 täpiks lastakse...peeglis
http://www.youtube.com/watch?v=L29aA4wR ... r_embedded
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
In the new April Car and Driver issue, they compare the new 997.2 turbo versus the ZR1.
Here are the numbers:
ZR1 vs. 997.2 Turbo vs GTR 2010(gt-ri omad võtsin netist)
0-60: 3.4/2.9/3.5
Rolling 5-60: 4.0/3.4/4.3
0-100: 7.6/6.8/8.7
0-150: 16.4/16.2/19.5
1/4 Mile: 11.5 @ 128 vs. 11.0 @128 vs 11.9@120
Top Speed: 205/194/192
Uuel GTRil on launchcontroli tagasihoidlikumaks keeratud, et säästa käigukasti jms, sellest ka tsipa nõrgemad numbrid, kui eelmisel mudelil...uue Turbo valguses pole küll GTR tänaval ühestki otsast tema konkurent, samas rinkal saab 911 ikkagi lutti. Kuid rinkal on asi kinni eelkõige sõitjas...samas ootame Porsche rinka jaoks mõeldud mudeli ära - uue GT3 RS-i
In the new April Car and Driver issue, they compare the new 997.2 turbo versus the ZR1.
Here are the numbers:
ZR1 vs. 997.2 Turbo vs GTR 2010(gt-ri omad võtsin netist)
0-60: 3.4/2.9/3.5
Rolling 5-60: 4.0/3.4/4.3
0-100: 7.6/6.8/8.7
0-150: 16.4/16.2/19.5
1/4 Mile: 11.5 @ 128 vs. 11.0 @128 vs 11.9@120
Top Speed: 205/194/192
Uuel GTRil on launchcontroli tagasihoidlikumaks keeratud, et säästa käigukasti jms, sellest ka tsipa nõrgemad numbrid, kui eelmisel mudelil...uue Turbo valguses pole küll GTR tänaval ühestki otsast tema konkurent, samas rinkal saab 911 ikkagi lutti. Kuid rinkal on asi kinni eelkõige sõitjas...samas ootame Porsche rinka jaoks mõeldud mudeli ära - uue GT3 RS-i
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutööKeegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
Nagu GTR on reaalselt mootorist 500hj+, mitte kirjutatud 480, siis uue Turbo numbreid vaadates julgen küll oletada, et see dünob pigem 600hj mootorist, mitte tehase kirjutatud 500. Ostjad ainult võidavad
GTR´i loomisest on pikk mitmeosaline video youtubes täiesti olemas. See ära vaadates ei jää kübetki kahtlust, et teha taheti justnimelt 911 turbo killerit. Siin pole vaimutööga miskit pistmist.Taavi kirjutas:Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutööKeegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
MKIV For Life!
eks turboga masinatel ole alati olnud raskusi täpse hj määramisel, GTR on ka mitmed dünod näidanud 530hj+ stockis, 6speed foorumis arvati, et asi võib olla ka PDK kastis - nimelet pidavat sellel jõu kadu väiksem olema, kui tavalisel käimaril...kehtib ka GTR-i kohta.
ot: 911tt stock oli dünos 490hj...rattast http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ted-5.html
ot: 911tt stock oli dünos 490hj...rattast http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ted-5.html
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Nissan GT-R
2012a GT-R tuleb 530hp.
Kuulsin et tehase testija sai alla 3sek sajani.
Kuulsin et tehase testija sai alla 3sek sajani.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee