Vasktihend, selle noolutamine ja tihendi liim.
Vasktihend, selle noolutamine ja tihendi liim.
Küsimus Teile, kus oleks võimalik vasest tihendit noolutada, ise pitsiga teha ei tahaks, kuna arvan, et ei saa ühtlast tulemast. Peaks olema mingi ahi ja mingi vend, kes temperatuuridest ja aegadest midagi jagaks. Ja kas vasest tihendile peab panema mingit liimi või määret, et tihenduvus oleks karanteeritud.
Viimati muutis erik, 03.04.2006 17:47, muudetud 1 kord kokku.
noolutamisel on tähtis teada, millist tulemust täpselt saada tahad, mis materjaliga on täpselt tegu ja vastavalt sellele valitakse ahju temperatuur, kuumutamise kestvus ja jahtuamise kestvus. See päris niisama lihtne pole, selleks on vaja ikka vastavat ahju.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
aga kuhu see tihend peaks minema? tean, et päris palju kasutatakse keermeliimi, aga minuteada keermeliim hakkab 300 kraadi juures juba imelikke asju tegema. Seega liimi peaks valima vastavalik temperatuurile ja töötingimustele. Sa räägi natuke täpsemalt oma plaanist ja siis ehk saad täpsemaid vastuseid ka.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
To: askonz, hoia siis endale aga hea teada.
Ei julend kirjutada kuhu läheb, sest turboautole ta ei lähe.
Asi siis sihuke; Volvo 3313, 3.0otto, 6x6, 72 aasta, mootor töötas kütusega 98 ja üles. Kuna 98 on kallis, ja naaberriigis Venemaal pole seda ka saada ning masin ei joo seda mitte vähe, siis sai otsustaud, et langetame surveastet ja hakkame kasutama 93 - 95`te. Tellisin siis vesilõkusest uue kaanetihendi järgi lõigatud vasest tihendi, arvutuslikult oli vaja paksust juurde 2 mm. Nüüdseks noolutasin ta ka ise pitsiga ära, ja lihvisin liivapaberiga puhtaks.
Koostamiseks leidsin Locktite tootevalikust toote, koodiga 5972, spets. kaane tihenduvuse parandaja ja plaanin seda ka kasutada.
Vanakooli mehed soovitasid järjekorda: plokk+hermeetik+vask+hermeetik+uustihend+vasemääre+plokikaas.
Kui keegi näeb, et ma midagi väga valesti tegin-teen, või millele ma peaks oma tähelepanu pöörama, siis palun avaldage oma arvamust. Plaan on asi lähipäevil kokku lapata.
Ei julend kirjutada kuhu läheb, sest turboautole ta ei lähe.
Asi siis sihuke; Volvo 3313, 3.0otto, 6x6, 72 aasta, mootor töötas kütusega 98 ja üles. Kuna 98 on kallis, ja naaberriigis Venemaal pole seda ka saada ning masin ei joo seda mitte vähe, siis sai otsustaud, et langetame surveastet ja hakkame kasutama 93 - 95`te. Tellisin siis vesilõkusest uue kaanetihendi järgi lõigatud vasest tihendi, arvutuslikult oli vaja paksust juurde 2 mm. Nüüdseks noolutasin ta ka ise pitsiga ära, ja lihvisin liivapaberiga puhtaks.
Koostamiseks leidsin Locktite tootevalikust toote, koodiga 5972, spets. kaane tihenduvuse parandaja ja plaanin seda ka kasutada.
Vanakooli mehed soovitasid järjekorda: plokk+hermeetik+vask+hermeetik+uustihend+vasemääre+plokikaas.
Kui keegi näeb, et ma midagi väga valesti tegin-teen, või millele ma peaks oma tähelepanu pöörama, siis palun avaldage oma arvamust. Plaan on asi lähipäevil kokku lapata.
Panter, vasktihendit kasutades PEAB kasutama õli- ja veekanalite ümber kas liimi või spetsiaalhermeetikut.
EDIT: Erik, kahju, et enne seda teemat ei näinud. Kasutasin ise ka tavalist pitsi noolutamiseks, kuid pole veel kaant plokile peale pannud.
EDIT: Erik, kahju, et enne seda teemat ei näinud. Kasutasin ise ka tavalist pitsi noolutamiseks, kuid pole veel kaant plokile peale pannud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
To: raceboy
Kas sul noolutamise käigus se vasest tihend vähe kõveraks ei vedanud ennast?
Ma mõtlen üldist geomeetriat mitte tasapinnalisust (see nagu nii läheb ja saab kenasti uuesti sirgeks). Arvasin, et "ahjus" seda probleemi ei teki, kuna kuumutamine toimub ühtlasemalt. Minu R6`e tihend vedas ennast sutsu banaaniks aga ei sega paigaldust.
Kas sul noolutamise käigus se vasest tihend vähe kõveraks ei vedanud ennast?
Ma mõtlen üldist geomeetriat mitte tasapinnalisust (see nagu nii läheb ja saab kenasti uuesti sirgeks). Arvasin, et "ahjus" seda probleemi ei teki, kuna kuumutamine toimub ühtlasemalt. Minu R6`e tihend vedas ennast sutsu banaaniks aga ei sega paigaldust.
Nagu ei vedanud, pärast panin mootoriploki peale, joondus ilusti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kust leida 0.50 mm vasest lehtmaterjali, mis sobiks kaanetihendi valmistamiseks. Kes jagab konkreetse materjali noolutusprotsessi ? Millega liimida ?
Nimelt võibolla tarvis vabalthingavale tsiklile teha 0,5 mm kaanetihend ja see korralikult pidama saada, kuna ei ole võimalik ajapuudusel riskida tihendi minemalendamisega
Nimelt võibolla tarvis vabalthingavale tsiklile teha 0,5 mm kaanetihend ja see korralikult pidama saada, kuna ei ole võimalik ajapuudusel riskida tihendi minemalendamisega

Materjali saab tavaliselt Enimorist, lõikavad tihtipeale väiksemaid tükke ka, kui tervet tahvlit.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;