No tavaline 911 maksab samapalju kui gt-r...see otsene konkurent.
Oot, oot, kui mul mingit kogemust asjast pole, peale pildi ja numbrite internetist, siis mis enda arvamusest jutt olla saab???
Siit teemast ma tean, et $upr@-l on sõidu kogemus(ja mitte just kõige positiivsem)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=61886#61886
lisaks on XR-il OT foorumist sõidu kogemus (ja no positiivne see küll pole)
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 40&page=14
Taavi, ma ei ütleks, et see odav plastik igal pool kohustuslik peaks olema.
Võtame näiteks Lotus Elise ja Exige autod.
Neile pole seda jubedat plastikut topitud. Lihtsalt on plastik ära jäetud.
Oleks saanud vabalt loomungulisemalt läheneda ning seda plastikut kõvasti vähemaks jätta.
Kõige hullem plastik oli GTR-il siis näha kui pakiruumi avasid.
Seal ääres olev plastik oli ikka tõsiselt õudne.
Ja no ekraan. Kui poed on täis digitaalseid pildiraame, mis on palju parema pildiga
ja suurt tuhkagi ei maksa, siis miks see ekraan ei võiks ka vähemalt "normaalse" kvaliteediga olla.
Istme asendist ma ei saanud ka üldse aru.
Miks ta peab nii kõrgel olema, et suht igal inimesel pea laes ja välja ei näe.
Sportauto iste võiks ju suht "põrandal" olla, kas te ei arva?
Istmed ise olid ka väga suured, paksud ja kohmakad. Meenutavad väga Subaru STI istmeid, aga veel paksemad.
Oleks võind istmesoojendused ja elektri loovutada, sellega saavutaks madalama isteasendi ja jääks tagaistujatele ka rohkem ruumi.
Kuigi ega ma eriti aru ei saa, kes sinna taha ronida tahab.
Luukpärana võiks GTR-i kogu tagumine osa ja pakiruum palju praktilisemad olla.
See ongi kõige naljakam, et nagu oleks mingit varustust, aga nagu ei oleks ka.
On mingid elektriistmed ja ekraanid ja muud elektrijurad küll sisse topitud, aga elementaarsed asjad on ära unustatud.
Ja need mis on, need on ka alla keskmise.
Te vist enamus olete ka GTR-i dokumentaali vaadanud, kus Nissani boss tuleb Prantsusmaalt(!)
istub rinka ääres GTR-i, teevad sõidu ära, peale seda istub Nissani tehase poolt ostetud 997 Turbosse ja ka sellega sõitu.
Ainuke asi, mida nad pimesi teha proovisid on see,
et sõiduomadused oleks täpselt nagu Porsche 911 Turbol ja kõik numbrid paremad (loomulikult ka NS-i ring ning kiirendus jne jne.)
Muu kõik on unarusse jäetud.
Kui sama tehnoloogia oleks välismõõtudelt väiksemas ja loomulikult kergemas autos ja poleks rõhku liiga valedesse kohtadesse pandud,
siis see auto oleks ikka kõvasti kõvasti parem.
Tal oli ruumi igalt poolt üle, ta ei peaks selline koljat olema.
Caymani suuruses keres, keskel asetseva mootoriga ning ilusa sisu ja välimusega oleksid nad võinud vbl isegi F430 ette võtta.
GT auto mõiste nad on ka millegiks muuks keeranud. GT auto ei ole see, kus sa sõidad pea laes ja vahid koledat plastikut.
Tavaline ilma S-ita 911 on palju rohkem GT, kuid ka mitte päris õige. Continental GT, DB9, 612 Scaglietti on GT-d, nende autodega tahaks pikki maid ja kiiresti sõita.
GTR-i mehel on peas vist umbes selline mõte: "Oi GTR, ai rsk kus see on alles kiire, sellega teeks ju Porschele ära. Saaks aint rajale,
seal leiaks kõik Porsched üles ja teeks neile ära. Kui ikka kasvõi ühe ringi teeks sekundi võrra kiirema, siis oleks ikka jube kift tunne,
ikkagi Porschest sekund kiirem ju!"
Pärast mõnda kiiret ringi (näidikud näitavad, et kõik ja garantii kaotamine hirmutab) raputavad ja kolistavad ennast koju oma koljatis,
sest isegi comfort mode on ülijäik, mille kompenseerib väga suur müra salongis.
Porsche mees võib aga päeva lõpuni NS-i rõõme nautida.
Oleks ju võinud kohe 1,3MEEK-i (see on väga suur raha) eest endale näiteks uus 911 osta ja ise Porsche mees olla,
aga näe pidi üritama hoopis Porsche meestele ära teha.
GTR-i hind peaks olema 600 000EEK-i ja mitte sentigi rohkem, siis võiks öelda küll, et assa kus nüüd saab alles kiirust "selle" raha eest.
Siis võib ju muu koleduse ära unustada.
1 300 000 (lugege nullid kokku) pole "selle" raha eest. See on VÄGA KALLIS auto!
"Selle" raha eest saab juba tuliuue S-klassi Mercedese. Ma ei ütleks, et seal tehnoloogiat vähem on :P
Odavast plastikust pole ka haisugi ning värv on uutel Mersudel lausa fenomenaalne.
See tõsiasi, et GTR-i kahjumiga toodetakse ja nad üritavad developmenti investeeritud raha kõikide esimese põlvkonna mudelite
vahel ära jagada ei tee seda autot veel odavaks.
Las nad siis müüvad kahjumiga, ostjat see ei huvita.
Et üritada mitmekümnete aastate jooksul arendatud 911-le kannale astuda on vaja palju rohkemat!
Ma tean, et nad on rinkal kiired, aga me räägime ikkagi väidetavast GT autost, mis on mõeldud tänavatele.
Nissani mehed tahtsid, et neid Porschega võrreldaks. Ma nüüd tegin seda.