Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
No siibrisoojendus on see, kui jahutusvedelk voolab ka siibri korpusest läbi, aga see selleks.
Õhumõõdikut oled proovinud?
Sul TPS'is on peale kontakti veel potekas kah?
Võibolla on see õli täis pressitud vms, et ta näeb küll kontakti, aga gaasi maha laskmisel arvab aju, et gaasiga mängitakse ja rikastab üle. Tore oleks muidugi kui vag-com sellest teataks.
Õhumõõdikut oled proovinud?
Sul TPS'is on peale kontakti veel potekas kah?
Võibolla on see õli täis pressitud vms, et ta näeb küll kontakti, aga gaasi maha laskmisel arvab aju, et gaasiga mängitakse ja rikastab üle. Tore oleks muidugi kui vag-com sellest teataks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kui viitsimist,võid proovida seda poteka klõpsu veidi varasemaks keerata.
Endal vähemalt sain sellest välja suremis probleemist lahti nõnda et see poteka klõps veidi enne täielikku siibri sulgumist ja see amort nii välja keeratud,et siiber veel kinni läheks.Külma mootoriga sõites käiguvahetusel veidi tõstab küll pöördeid.Kuid termostaat 80 kraadi ja selle temp saavutades käib täiesti normaalselt ja ei ole ka väljasuremis probleeme.
Samas,veel võid proovida kui segu kell.Sõites lased kaasi maha ja kohe sidurit sureb välja.Ja teine kord proovi nii et lased kaasi maha ja segu kella järgi lase segu kollasesse alasse sinna 13-15 ja alles siis sidurit.
Jääb käima,siis peaks see väike poteka keeramine lõpetama välja suremis probleemi.Muud seletust ei oska asjale välja mõelda kui see et tühikäigu mootor lihtsalt liiga täpselt ajastatud potekaga ei jõua reageerida.
Astrona:audil pole segusiibri soojendust.Ja on eemaldatud see ühel BMW-l välja suremis probleemi küll ei esine.
Endal vähemalt sain sellest välja suremis probleemist lahti nõnda et see poteka klõps veidi enne täielikku siibri sulgumist ja see amort nii välja keeratud,et siiber veel kinni läheks.Külma mootoriga sõites käiguvahetusel veidi tõstab küll pöördeid.Kuid termostaat 80 kraadi ja selle temp saavutades käib täiesti normaalselt ja ei ole ka väljasuremis probleeme.
Samas,veel võid proovida kui segu kell.Sõites lased kaasi maha ja kohe sidurit sureb välja.Ja teine kord proovi nii et lased kaasi maha ja segu kella järgi lase segu kollasesse alasse sinna 13-15 ja alles siis sidurit.
Jääb käima,siis peaks see väike poteka keeramine lõpetama välja suremis probleemi.Muud seletust ei oska asjale välja mõelda kui see et tühikäigu mootor lihtsalt liiga täpselt ajastatud potekaga ei jõua reageerida.
Astrona:audil pole segusiibri soojendust.Ja on eemaldatud see ühel BMW-l välja suremis probleemi küll ei esine.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Proovisin seda potekat nüüd õhtul vähe keerata. Küll ühele poole ja siis teisele poole. Aitas siis nii, et seda klõpsu üldse ei käi. Siiber läheb küll kinni, aga ilma klõpsuta. Pöörded tõusid 1100 p/min ja armatuuris põleb mootori tuli, see nüüd ka see õige ei ole. Ennem keeramist tegin ka selle segukellaga mõned testid nii nagu soovitasid. 100% reeglina see nii ei olnud, aga suuresosas nii ta tegi jah nagu kirjeldasid.
BMW M52 328i turbo
Ei,kui seda klõpsu ei tee,siis ta ei taha varsti üldse käiia ja külm käivitus peab algul ~30sek kaasi hoidma muidu ei käi üldse.
Ikka teisele poole peaks seda potekat keerama.Et klõps käiks enne siibri täieliku sulgumist.
Samas eespool kuskil mainisid et kui tühikäigu mootoril pistik tagant võtta siis jääb tühikäik paika.umbes 800 pööret.Ma ei mäleta küll kindlalt kuid kas ei peaks veidi pöörded tõusma ja jäämagi 1000-1100 pööret.Kindel küll pole kuid kui on võimalik millegi pealt teist mootorit proovida,võiks seda teha.Samas kui lahendust enne ei leia siis kui jälle auto juurde läen,proovin järele.
Kas sul õhulugeja rõhu poolel?Kui jah,siis lõdvik/toru mis läeb tühikäigu mootorisse mõni nurk on sees ja sama ka tühikäigu mootori ja kollektori vahel.
Ikka teisele poole peaks seda potekat keerama.Et klõps käiks enne siibri täieliku sulgumist.
Samas eespool kuskil mainisid et kui tühikäigu mootoril pistik tagant võtta siis jääb tühikäik paika.umbes 800 pööret.Ma ei mäleta küll kindlalt kuid kas ei peaks veidi pöörded tõusma ja jäämagi 1000-1100 pööret.Kindel küll pole kuid kui on võimalik millegi pealt teist mootorit proovida,võiks seda teha.Samas kui lahendust enne ei leia siis kui jälle auto juurde läen,proovin järele.
Kas sul õhulugeja rõhu poolel?Kui jah,siis lõdvik/toru mis läeb tühikäigu mootorisse mõni nurk on sees ja sama ka tühikäigu mootori ja kollektori vahel.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Võimalik, et see koonuse install on sul õhuvoolu kohati puutaha keeranud.
Ei ole üldse haruldane probleem ja enda Subarul oli sama teema, iga kord kui gaasi maha lasid järsult kooles maha.
Nii kui õhuvool originaali lähedaseks tagasi sai kadus ka viga ära.
Pane prooviks filtri ja MAF-i vahele 90 kraadi põlv lisaks ja vaata mis teeb.
Ei ole üldse haruldane probleem ja enda Subarul oli sama teema, iga kord kui gaasi maha lasid järsult kooles maha.
Nii kui õhuvool originaali lähedaseks tagasi sai kadus ka viga ära.
Pane prooviks filtri ja MAF-i vahele 90 kraadi põlv lisaks ja vaata mis teeb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Kas õhulugeja pistik seest ilusti kuiv.Külma ja niiske ilmaga on esinenud et pistik seest niiske.Aga sel juhul peaks ka tühikäigu segu paigast minema.Sama ka tühikäigu mootoriga.
Mihkli soovitus ka hea,kuid siis kui endal veel Maf oli imu poolel,oli põlv turbo ja Maf-i vahel.Ja filter oli kohe õhulugeja otsas.
Kui lühikest filtrit otsid,kas mitte siin samas keegi HKS ei müünud.Endal muidu peagi vabaneb ka AEM 4X5 filter aga see,pikem.
Mihkli soovitus ka hea,kuid siis kui endal veel Maf oli imu poolel,oli põlv turbo ja Maf-i vahel.Ja filter oli kohe õhulugeja otsas.
Kui lühikest filtrit otsid,kas mitte siin samas keegi HKS ei müünud.Endal muidu peagi vabaneb ka AEM 4X5 filter aga see,pikem.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Kõik pistikud, mis kapoti all on, said mingi nädal tagasi korralikult puhastatud ja pistikutesse seda elektri värgi sussu lastud ei tea mis selle õige nimi on.
Hetkel ju üks 90 põlv on turbost-lugejasse, peab vaatama mingi lühemat sorti filtri ja ühe põlve siis veel lugeja-filtri vahele panema.
Aga tänasest toimetusest veel päär pilti
Ennem
Pärast
Uued talve rattad
Korralikum pilt lingivalgustusest
Ja kui keegi teab, kust Tartust saab iluvõrel olevatele peenikestele liistudele tüübleid, antge aga teada.
Hetkel ju üks 90 põlv on turbost-lugejasse, peab vaatama mingi lühemat sorti filtri ja ühe põlve siis veel lugeja-filtri vahele panema.
Aga tänasest toimetusest veel päär pilti
Ennem
Pärast
Uued talve rattad
Korralikum pilt lingivalgustusest
Ja kui keegi teab, kust Tartust saab iluvõrel olevatele peenikestele liistudele tüübleid, antge aga teada.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Proovime ikka leida kuskilt
Aga vaadates seda lehte, ei tundu see HKS just hea valik.
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Aga vaadates seda lehte, ei tundu see HKS just hea valik.
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
BMW M52 328i turbo