Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???
Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???
Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?
diislile käib see täpselt samamoodi nagu pentsukale aga siis oleks vaja ka rohkem kütust, see eeldab süütenurga muutmist ka, ning sul selle 200.- pealt läheb veel mõned tuhanded, enne kui saad seda kasutama hakata.
Kütust juba päris tükk aega tagasi peale keeratud,turbo rõhku t6stetud,aga üle 1 bari ei lähe pekstes kah see mootor peaks originaalis juba 0.8 bari olema,loogiliselt v6ttes peaks 1.5 ni välja venitama aga ei.
Turbo on korras ilma lõtkudeta.
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
siin foorumis on olemas ka turbo diislite alanurk, kütus ei mängi rolli kuni on olemas T.
Sest turbodiisel tõstab ise kütuse hulka vastavalt rõhule, nii et tehasest turbodiislil kütteprobleemi eriti pole, saab lihtsalt seda hulka suurendada sellest mida ta originaalis juurde annab.
Ninim wastgat kust saab seda varrast regullida,mis asendisse peaks selle keerama,hetkel on boost põhja keeratud sealt,ehk siis varras v6imalikult pikaks.
Kas tagasi alg asendisse v6i täitsa maha?
Suured tänud selle lingi eest,pole ise suurem asi googeldaja.
Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks.
EDIT: MPC peaks loogiliselt võttes käima kompressori poolt tuleva ja wastegade voolikute vahele. Kuul siis takistamas kompressori poole tulevat õhku.
jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.
Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud
Astrona kirjutas:Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud
Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.
Fog kirjutas:
Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.
Proovitud ja toimib. Usaldaks sellist lahendust rohkem kui "aftermarket" juppe kusjuures, kuna peavad ju orginaalid vastu sadu tuhandeid km-e
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.
Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud
Nojaa, kui sa nüüd mõlgi sisse lööd, siis varda otsas olev silinder enam ei liigu, kuna see üsna lähedal väliskestale.
Minu vanal Garretti originaal wastegatel tuli membraan välja vahetada peale 100tkm, kuna too oli täitsa juustuks ussitanud. Base boost oli miljon ja turbo sai mõnuga vatti.
Tere, kuna elektrit ise väga ei jaga siis tekkis küsimus.
Panin autole el jahutus ventika. Kuidas ma selle tööle saan nii et käima hakkaks alates mingist kindlast temperatuurist? Vahele sooviks panna ka lüliti et saaks ise sundkorras käivitada.
Teab keegi kust saaks ühendamis skeemi?