Juhtus siis nii, et sai pool nalja pärast ühele sõbrale pakutud enda auto kere müügiks ning naljast sai koledal kombel reaalsus.
Olen juba mitmendat aastat tahtnud endale taaskord cabrio kerega autot soetada aga omades juba 4-ja autot on nende juurde ostmine väga mõtetu olnud.
Lisaks seis auto ilma mootorita viimased 8 kuud garaažis ning uue mootoriga läheks tükkide hinna tõttu veel teadmata kaua aega.
Samuti tuleks ka tagasild kõvema tehnika peale ringi ehitada, mis tähendab omakorda juba korra tehtud töö ringi tegemist.
Seega tundus mõistlik see auto AS IS maha müüa ja mingi hetk kui mootor valmis teine kere muretseda ja asjale juba ehk radikaalsemalt läheneda.
Pika jutu kokkuvõtteks saab see sama kere endale tagasi 1.8T mootori mis tal enne vahel oli ainult mingi hetk ~2x võimsamana kui enne.
BBS RS-id, S38B36 mootor ning puur jäid mulle endale hetkel veel alles.
Auto alla jäid 17"x8" OZ Superleggerad.
Viimasel ajal tundub üldse põnevamana ehitada teistele autosid, kuna siis ei kulu endal raha ning auto ei tüüta ära.
Saab esimeste proovide ja seadistamiste käigus isu täis sõita
![Very Happy :-D](./images/smilies/tr_biggrin.gif)
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.