Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Hiljuti nägin "5th Geari", kus võrreldi uut Opel VXR-i ja seda Lotust. Arvestades VXR-i suuremat võimsust ja paremaid pidureid, siis jäi Lotus ikka väga vähe maha. Ka see saatejuht, naine, ütles et see Lotus on tema unistuste auto ja pidas seda paremaks kui VXR-i. Ei, kuradi eriline ja huvitav auto on. Edu ehitamisel!
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Eks seegi video on iga väikese poisi märg unenägu olnud lotus omega puhul ja masina mainet kujundanud
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Audiophile kirjutas:Tean.. kunagi Laki tuningu hoovis sõitis tõstuk sellele tagant otsa. Tagastange ja luuk kokku maksid juba mingi 70 vist + tööraha ja nipet näpet juurde. Eks see raha sealt tuli ilmselt.
Sama lugu juhtus minul RS2-ga. Naine pidurdas musta jääga linna kiirusel Opel Vectrale tagant selga.Purustused olid minimaalsed.Jupid sebisin ise Revalist ja kokku läks see nali kuskil 70-raha.See on nende eriliste autode puhul tavaliselt reegel,et kui juhtub miskit mitte midagi suurt on kahju kuskil 100-kilo.Kui taastada nii,et asi jääks originaal ja ei kaotaks auto oma väärtust.
ca 113000 kroonist kahju
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii auto on tänaseks spetsialistide juude viidud boosti ja hobujõu otsingutele..muu hulgas soetatud.
Uued Magnecori 8mm competition küünlajuhtmed
Küünlad
Süütepoolid
Süüte kommutaator.
Varsti ilmselt kuulda mis saama hakkab..äkki ikka ärkab ellu.
Infoks niipalju et summuti gaase reguleeriv klapp (jah sellel masinal on auto mootori soendamiseks selline seade) oli täiesti kinni..ime siis et üle 3000 rpm-i mootor väga ei käinud.
Bensiini rõhk kontrollitud. turborõhk hetkel 0,3 bar, ehk siis vabalthingav pmslt Loodetavasti näeb varsti 0,9 bari kellal..kuigi õue vaadates tundub et sellega pole midagi peale hakata.
Uued Magnecori 8mm competition küünlajuhtmed
Küünlad
Süütepoolid
Süüte kommutaator.
Varsti ilmselt kuulda mis saama hakkab..äkki ikka ärkab ellu.
Infoks niipalju et summuti gaase reguleeriv klapp (jah sellel masinal on auto mootori soendamiseks selline seade) oli täiesti kinni..ime siis et üle 3000 rpm-i mootor väga ei käinud.
Bensiini rõhk kontrollitud. turborõhk hetkel 0,3 bar, ehk siis vabalthingav pmslt Loodetavasti näeb varsti 0,9 bari kellal..kuigi õue vaadates tundub et sellega pole midagi peale hakata.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See on kahjuks vale info, sest auto on tõstukil ja ei ole võimeline kuhugi sõitma. Vähemalt lähipäevil.Räägitakse et olla Ülemiste kandis täna tiirukaid teinud sarnane masin Very Happy
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
ImelikAudiophile kirjutas:
Varsti ilmselt kuulda mis saama hakkab..äkki ikka ärkab ellu.
Infoks niipalju et summuti gaase reguleeriv klapp (jah sellel masinal on auto mootori soendamiseks selline seade) oli täiesti kinni..ime siis et üle 3000 rpm-i mootor väga ei käinud.
Mis moel nad kinni olid?Tõstukil olles alt vaatasin siis need hoovad seal kül liikusid ilusti.Muidugi summutisse sisse ei piilunud.Olid nad siis seest puru või mis nendega juhtunud oli?
Nende klappide vaakumjuhtimine pidi tuksis olema nagu Viljarilt kuulsin.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 16.04.2006 22:16
- Asukoht: Tallinn