Puhastamise eri! Vahendid jms..
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Puhastamise eri! Vahendid jms..
tundub et eelmine omanik vist eriti korraliku õliga pole sõitnud!
Viimati muutis TURBOLOVER, 29.01.2010 10:44, muudetud 1 kord kokku.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Jah just see !marauder kirjutas:http://mb4.live.hot.ee/rps/D/1482468.JPG
Aitäh!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
alumine ots on nüüd puhas aga pealt poolt annab jõhkralt soovida. proovisin mingi spreiga ja hambaharjaga aga täiesti lootusetu juhtum!
auto pagassist leidsin kanistri milles u.2 liitrit õli sees ja peale kirjutatud
"Diisli õli"
Mul selline tunne et see õli on seal mootoris vähemalt 3 ringi juba teinud
auto pagassist leidsin kanistri milles u.2 liitrit õli sees ja peale kirjutatud
"Diisli õli"
Mul selline tunne et see õli on seal mootoris vähemalt 3 ringi juba teinud
Ja, jah, vähem loba, rohkem Turbot ja ex-girlfriendi hambaharja ja asjad läigivad jälle
Päris niisama kõiki detaile ma ei soovitaks ka seal turbos pikka aega hoida, kuna saladus katte all võin mainida,
et Turbo on leelise baasil ja ph13, mis sööb ka väga edukalt alumiiniumit, eriti poleeritud pindu.
Kui leotada tahad, siis ikka lahuses mitte kontsentraadis ja tuleb jälgida mida ning kui kaua leotad.
Karteripõhi on üks asi aga mingi täppisdetaili leotamine veidi erinev.
Hiljem on ka ilusti näha, et see aine söövitab alu pindu väga eduliselt.
Ja kui te nüüd minu kolvipilti vaatate, siis arvestage sinna kahe pildi vahele 1h küürimist per kolb!!!
Need said üle piserdatud mitte leotatud, kuna ei tahtnud rõngavahede tööpindu kahjustada.
Lisaks on leotamise juures ka päris ropp ainekulu, kuna päris 1:100 lahus ei võta midagi lahti.
et Turbo on leelise baasil ja ph13, mis sööb ka väga edukalt alumiiniumit, eriti poleeritud pindu.
Kui leotada tahad, siis ikka lahuses mitte kontsentraadis ja tuleb jälgida mida ning kui kaua leotad.
Karteripõhi on üks asi aga mingi täppisdetaili leotamine veidi erinev.
Hiljem on ka ilusti näha, et see aine söövitab alu pindu väga eduliselt.
Ja kui te nüüd minu kolvipilti vaatate, siis arvestage sinna kahe pildi vahele 1h küürimist per kolb!!!
Need said üle piserdatud mitte leotatud, kuna ei tahtnud rõngavahede tööpindu kahjustada.
Lisaks on leotamise juures ka päris ropp ainekulu, kuna päris 1:100 lahus ei võta midagi lahti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.