VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Pole mida vähemaks võtta, kuna kolvid nii väiksed, et kukuvad sinu Wiseco-test läbi.
Kuna sai siin 1.9 VW sepiskolbe ka kaalutud, siis kui mälu ei peta oli kolbide kaaluvahe 2x.
Muidugi need Ross Racingu kolvid olid sigarasked ka.
Kuna sai siin 1.9 VW sepiskolbe ka kaalutud, siis kui mälu ei peta oli kolbide kaaluvahe 2x.
Muidugi need Ross Racingu kolvid olid sigarasked ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Polo plokikaas sai üleeile Tiidu kätte viidud.
Vaatasime kiire pilguga üle asja ja leidsime, et kanalid on stockis juba ilusti siledad ja pole seal järele aidata suurt midagi, kui just tõsisemat portimist ette ei taha võtta.
Eks Tiit ise vaatab, kas kuskilt annab midagi enesetunde tarbeks parendada või mitte.
Samuti tegin kerge arvutuse, et mida surveastmega ette võtta.
Hetkeseisuga läheb kasutusse ilmselt 3-me kaanetihendi idee, kuna originaal 10.2:1 surveastmega oli süütetabel max pöördemomendi kohapeal suht nutune.
Antud mootoris on stockis juba metall kaanetihend. Minu õnneks saan ma neid tihendeid alla 200.- eek tk kätte, seega ei ole teab mis tappev väljaminek.
Peab vaid lootma, et 3-4 tihendit üksteise otsa pannes asi ka ilusti pidama jääb.
Seda on ka mõned siinsed kasutajad juba edukalt praktiseerinud.
Vaatasime kiire pilguga üle asja ja leidsime, et kanalid on stockis juba ilusti siledad ja pole seal järele aidata suurt midagi, kui just tõsisemat portimist ette ei taha võtta.
Eks Tiit ise vaatab, kas kuskilt annab midagi enesetunde tarbeks parendada või mitte.
Samuti tegin kerge arvutuse, et mida surveastmega ette võtta.
Hetkeseisuga läheb kasutusse ilmselt 3-me kaanetihendi idee, kuna originaal 10.2:1 surveastmega oli süütetabel max pöördemomendi kohapeal suht nutune.
Antud mootoris on stockis juba metall kaanetihend. Minu õnneks saan ma neid tihendeid alla 200.- eek tk kätte, seega ei ole teab mis tappev väljaminek.
Peab vaid lootma, et 3-4 tihendit üksteise otsa pannes asi ka ilusti pidama jääb.
Seda on ka mõned siinsed kasutajad juba edukalt praktiseerinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kahjuks Eestis on mentaliteet, et iga teenuse järgi peab vähemalt kuu aega ootama.
Vesilõikuses siiani pole mul õnnestunud asju alla 3-4 nädala kätte saada enamjaolt.
Pole sealt enam midagi tellinud ka viimased 2 aastat vist.
Lisaks osati seal tegelikult ikka aegajalt päris kena hinda ka asjade eest küsida.
Tihenditega on nii, et peaks vähemalt 2-te tihendit enivei kasutama, kuna see kes vaadata oskab saab aru, et see pildil olev tihend ei ole lahti võetav.
Tundus tunduvalt kiirem ja lihtsam võtta mitu metalltihendit.
Tihendid muideks on mul tänaseks õhtuks juba lauapeal, kõigest 30 päeva kiiremini valmib nüüd auto.
On kellegil mingit mõistlikumat vaheplaadi valmistamise varianti pakkuda kuskil firmas?
Vesilõikuses siiani pole mul õnnestunud asju alla 3-4 nädala kätte saada enamjaolt.
Pole sealt enam midagi tellinud ka viimased 2 aastat vist.
Lisaks osati seal tegelikult ikka aegajalt päris kena hinda ka asjade eest küsida.
Tihenditega on nii, et peaks vähemalt 2-te tihendit enivei kasutama, kuna see kes vaadata oskab saab aru, et see pildil olev tihend ei ole lahti võetav.
Tundus tunduvalt kiirem ja lihtsam võtta mitu metalltihendit.
Tihendid muideks on mul tänaseks õhtuks juba lauapeal, kõigest 30 päeva kiiremini valmib nüüd auto.
On kellegil mingit mõistlikumat vaheplaadi valmistamise varianti pakkuda kuskil firmas?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nojah, Anvar vana joomakaaslane pole mulle sellest võimalustest midagi rääkinud.
Igatahes sai 3 tihendit lisaks võetud (4 nüüd kokku varuks), esialgu katsetan selle variandi ära.
Lihtsalt 9 alguse ots võiks juba piisavalt madal olla ning selle tarbeks oleks lihtsalt kahe tihendi vahele 0.5mm vaheplaati vaja ehk siis ühte tihendit, pole nagu suurt vahet ju.
Valikud hetkel siis:
1 tihend = 10,20 :1 = 0.0mm paksem kui tehases
2 tihendit = 9,66 :1 = 0.5mm paksem kui tehases
3 tihendit = 9,18 :1 = 1.0mm paksem kui tehases
4 tihendit = 8,75 :1 = 1.5mm paksem kui tehases
5 tihendit = 8,36 :1 = 2.0mm paksem kui tehases
Nukaratta peab ka vist reguleeritavaks tegema.
Astrona viitsib äkki kerge umbkaudse arvutuse kähku teha, kuhu poole nukaajastus muutub ja kui palju?
Ise tõesti ei viitsi hetkel arvutada.
Igatahes sai 3 tihendit lisaks võetud (4 nüüd kokku varuks), esialgu katsetan selle variandi ära.
Lihtsalt 9 alguse ots võiks juba piisavalt madal olla ning selle tarbeks oleks lihtsalt kahe tihendi vahele 0.5mm vaheplaati vaja ehk siis ühte tihendit, pole nagu suurt vahet ju.
Valikud hetkel siis:
1 tihend = 10,20 :1 = 0.0mm paksem kui tehases
2 tihendit = 9,66 :1 = 0.5mm paksem kui tehases
3 tihendit = 9,18 :1 = 1.0mm paksem kui tehases
4 tihendit = 8,75 :1 = 1.5mm paksem kui tehases
5 tihendit = 8,36 :1 = 2.0mm paksem kui tehases
Nukaratta peab ka vist reguleeritavaks tegema.
Astrona viitsib äkki kerge umbkaudse arvutuse kähku teha, kuhu poole nukaajastus muutub ja kui palju?
Ise tõesti ei viitsi hetkel arvutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Varasemaks läheb, seda ei pea isegi mitte arvutama :D
Meil tuli M10-l plokist 3.x millimeetrit maha, "nullmärkide" järgi eriti vahet ei näe, kui nukaratas stokk asendis on. Noh, need märgid on muidugi teadagi kui täpsed, aga "jugotthepoint"
Meil tuli M10-l plokist 3.x millimeetrit maha, "nullmärkide" järgi eriti vahet ei näe, kui nukaratas stokk asendis on. Noh, need märgid on muidugi teadagi kui täpsed, aga "jugotthepoint"
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Waterjetis on mul tavaliselt 3-4päeva maks läinud asjadega.Mihkel kirjutas: Vesilõikuses siiani pole mul õnnestunud asju alla 3-4 nädala kätte saada enamjaolt.
Samas ma ajan neile hülgemula ka et kiiresti vaja ja et nädala pärast peab auto juba rajal olema jne.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Plokikaas ka nüüd Tiidu (Windorf) juurest tagasi.
Tehtud tööd:
* juhtpuksidele uued hülsid
* klapipesad lõigatud + pordiga sujuvalt kokku viidud + põlemiskambrit veidi tuunitud
* klapid üle käidud (uus tööpind + 30 kraadi back cut)
* tööpind lihvitud.
Ehk siis tavaline kapitaalremont kaanele + näpuotsaga tuuningut ka.
Tehtud tööd:
* juhtpuksidele uued hülsid
* klapipesad lõigatud + pordiga sujuvalt kokku viidud + põlemiskambrit veidi tuunitud
* klapid üle käidud (uus tööpind + 30 kraadi back cut)
* tööpind lihvitud.
Ehk siis tavaline kapitaalremont kaanele + näpuotsaga tuuningut ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis suurusjärku hind jääb nende tööde puhul ?Mihkel kirjutas:Plokikaas ka nüüd Tiidu (Windorf) juurest tagasi.
Tehtud tööd:
* juhtpuksidele uued hülsid
* klapipesad lõigatud + pordiga sujuvalt kokku viidud + põlemiskambrit veidi tuunitud
* klapid üle käidud (uus tööpind + 30 kraadi back cut)
* tööpind lihvitud.
Ehk siis tavaline kapitaalremont kaanele + näpuotsaga tuuningut ka.
Oleneb täitsa kaanest ja klappide arvust. Mul on Tiiduga mitme kaane korraga arveldamine seega konkreetset hinda ei oska öelda.
Soovitan sul helistada ja küsida umbkaudset hinda sellele kaanele mis sul vaja teha on.
Kontakt telefon 50 18 529
Soovitan sul helistada ja küsida umbkaudset hinda sellele kaanele mis sul vaja teha on.
Kontakt telefon 50 18 529
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna kontrollisin in case väntvõlli mikromeetriga uuesti üle.
Raamikaelad ilusti tolerantsi keskel, 1.-3. kepsukael ka ilusti tolerantsi keskel, 4. silindri kepsukael tolerantsi alumises ääres.
Aga vast ei ole hullu, 5500rpm piirajat ilmselt väga tõsta ei julge enivei.
Nädalavahetusel ehk tuleb tuhin peale ja panen enamuse mootorist kokku.
See talv hakkab juba lubama, et 3 autot 4-jast saab talveks sõitma.
Raamikaelad ilusti tolerantsi keskel, 1.-3. kepsukael ka ilusti tolerantsi keskel, 4. silindri kepsukael tolerantsi alumises ääres.
Aga vast ei ole hullu, 5500rpm piirajat ilmselt väga tõsta ei julge enivei.
Nädalavahetusel ehk tuleb tuhin peale ja panen enamuse mootorist kokku.
See talv hakkab juba lubama, et 3 autot 4-jast saab talveks sõitma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mootori alumine ots nüüd suuremas osas koos.
Väntvõll, kepsud ja kolvid on plokis sees ning poldid ka ära pingutatud.
Nüüd vaja veel Saksa-Autost uued plokikaane tiftid tellida, kuna vanad on 2-e aastaga kuhugi jalutama läinud.
Tükid olid suhteliselt keskmises kulumises, ploki ja kolvide pealt tuli lõtku kokku 10 sajandiku.
Tutikal mootoril on selleks 2 sajandiku. Midagi ülihead pole aga peaks veel täiesti talutav olema.
Hetkel tehtud siis:
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, hoonitud, tööpind lihvitud (5 sajandiku kulunud)
* Väntvõll kontrollitud ja standard mõõtudes (jäi nii nagu mootorist tuli)
* Kolvid täielikult puhastatud ja üle mõõdetud (3 sajandiku kulunud)
* Kepsud puhastatud ja kontrollitud
* KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* Uued Febi stock kepsupoldid
* Stock 10.9 raamipakupoldid
Väntvõll, kepsud ja kolvid on plokis sees ning poldid ka ära pingutatud.
Nüüd vaja veel Saksa-Autost uued plokikaane tiftid tellida, kuna vanad on 2-e aastaga kuhugi jalutama läinud.
Tükid olid suhteliselt keskmises kulumises, ploki ja kolvide pealt tuli lõtku kokku 10 sajandiku.
Tutikal mootoril on selleks 2 sajandiku. Midagi ülihead pole aga peaks veel täiesti talutav olema.
Hetkel tehtud siis:
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, hoonitud, tööpind lihvitud (5 sajandiku kulunud)
* Väntvõll kontrollitud ja standard mõõtudes (jäi nii nagu mootorist tuli)
* Kolvid täielikult puhastatud ja üle mõõdetud (3 sajandiku kulunud)
* Kepsud puhastatud ja kontrollitud
* KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* Uued Febi stock kepsupoldid
* Stock 10.9 raamipakupoldid
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah kolvi lõtk silindris.
Stockis on enamus mootoritel valukolbidega lõtk ette nähtud 2 sajandiku.
Performance sepiskolbidel jääb nõutud lõtk tavaliselt (turbokatel) 8 sajandiku juurde aga on ka erandeid, kus tootja nõuab isegi 12 sajandiku lõtku.
Stockis on enamus mootoritel valukolbidega lõtk ette nähtud 2 sajandiku.
Performance sepiskolbidel jääb nõutud lõtk tavaliselt (turbokatel) 8 sajandiku juurde aga on ka erandeid, kus tootja nõuab isegi 12 sajandiku lõtku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.