Probleemid MS 2.2-ga
valid siit vaid sind huvitava teema ja sellele klikkides viiakse sind õige asja juurde: http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... _Index.htm
Vasakul siis 7 linki erinevate manualide algusesse ja paremal juba konkreetsemate teemade lingid mis sind konkreetses manualis õige koha juurde juhatavad (Kui tervet läbi ei viitsi lugeda)
Vasakul siis 7 linki erinevate manualide algusesse ja paremal juba konkreetsemate teemade lingid mis sind konkreetses manualis õige koha juurde juhatavad (Kui tervet läbi ei viitsi lugeda)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Siis on asi sellest, et sa ei saa asjast sisuliselt aru, vaid sind huvitavad ainult konkreetse mootori see ja too number.Jaan kirjutas:Mind ajab leili see, et selle värgi jaoks kliki siia ja seal lehel on kliki siia ja kokkuvõttes avastad ennast algsest asjast 10 lehte eemal ja räägitakse juba mitte aiast, vaid aiaaugust.
Nii ei saa ikka aju tegelikult seadistada, asjast on vaja sisuliselt aru saada.
Selle pärast ongi ilmselt paljudel probleeme asjade tööle saamisega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Bingo.Mihkel kirjutas: Siis on asi sellest, et sa ei saa asjast sisuliselt aru, vaid sind huvitavad ainult konkreetse mootori see ja too number.
Nii ei saa ikka aju tegelikult seadistada, asjast on vaja sisuliselt aru saada.
Selle pärast ongi ilmselt paljudel probleeme asjade tööle saamisega.
Ma arvan, et ma ei saa olla anyway igal alal guru, pigem olen siis kõikidel aladel diledant.
St, milleks mulle süübida asja, millest mulle kasu ei ole absoluutselt elus. See on mul hobi projekt ja megasquirti selgeks õppimine perfektsuseni tundub enam mitte hobina vaid rebestamisena. Seega ma loodangi tegelikult Mihkel sinu peale, et kui mul raud on paigas kuidas vaja siis äkki jõuame mingile kokkuleppele ja sa teed mul heaks selle.
Ja kui siis auto ilusasti sõidab, võin hobi korras asja süveneda ja siit sealt soovi korral mõnda parameetrit muuta.
Teistele:
Ühesõnanaga aitab demagoogiast, lepime kokku, et ma olen laisk, loll ja lohakas ning siis saame teemaga rahumeelselt edasi minna.
Kuna mul lähemat teemat oma autole pole siis pean kirjutama siin, et olen üllatusest täiesti perseli. Tellisin 4. aprillil Innovate kit-i ja täna toodi koju. Usast. Ei tolle ei midagi, free worldwide shipping. Mul on karp ikka täiesti lahti. Kui tööjuures arveid saadan Laagrist Viimsisse siis enne nädalat need never kohale ei jõua.
See selleks, tagasi pointini. Tuleb pikk nädaalavahetus siis pean wb ära installima ja saab edasi minna. Nagu karbil kiri ütleb: Measure, capture, view and analyze. NOW YOU`RE TUNING
See selleks, tagasi pointini. Tuleb pikk nädaalavahetus siis pean wb ära installima ja saab edasi minna. Nagu karbil kiri ütleb: Measure, capture, view and analyze. NOW YOU`RE TUNING
Kuna tolli alampiiri on vahepeal tõstetud siis saabki odavamad asjad suht kiiresti kätte. Siiamaani on usa-st saatmine võtnud aega 4-5 päeva ja siis kui vaja siis liidetakse sinna ka toll. Selles mõttes on DIYautotune näiteks päris hea koht kust asju tellida , seal mingi shipping fanaatikud tööl vist. Jääme siis tulemust ootama
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Süütepool võib suure tõenäosusega restarti põhjustada.
On sul mingid väljundid ka kasutusel?
MS-ile ei meeldi eriti, kui relee dioodid näiteks otse plaadile installitud.
Turbo autol muidugi meeldiv, kui sa ei kasuta constant baro correctionit, siis restardi ajal saad MAP sensorile lambi korrektsiooni väärtuse,
kuna MS võtab seda süüte sisse keeramise hetkel ja tore ju kui sel ajal käiguga pidurdad või boosti alas oled
On sul mingid väljundid ka kasutusel?
MS-ile ei meeldi eriti, kui relee dioodid näiteks otse plaadile installitud.
Turbo autol muidugi meeldiv, kui sa ei kasuta constant baro correctionit, siis restardi ajal saad MAP sensorile lambi korrektsiooni väärtuse,
kuna MS võtab seda süüte sisse keeramise hetkel ja tore ju kui sel ajal käiguga pidurdad või boosti alas oled
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole ühtegi väljundit. Aga CAS signaal läheb opto'st mööda MCU'sseMihkel kirjutas:Süütepool võib suure tõenäosusega restarti põhjustada.
On sul mingid väljundid ka kasutusel?
MS-ile ei meeldi eriti, kui relee dioodid näiteks otse plaadile installitud.
Turbo autol muidugi meeldiv, kui sa ei kasuta constant baro correctionit, siis restardi ajal saad MAP sensorile lambi korrektsiooni väärtuse,
kuna MS võtab seda süüte sisse keeramise hetkel ja tore ju kui sel ajal käiguga pidurdad või boosti alas oled
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Manuali järgi:
Some resets can be the USB adaptor (if being used) simply overflowing. If the engine runs smoothly but you are seeing resets and your using a USB adaptor try setting the Received and Transmitted buffers as low as they will go. If the engine is stumbling and there are resets on the Megatune screen (bottom right corner) then these are probably real resets, but to confirm this unplug the laptop if using a USB adaptor and see it if cures it. In datalogs you can see them as massive spikes in all of the logged variables.
NOTE: First, be sure that all the grounds from your engine, alternator, and frame are in good shape and tight.
If you have coil packs driven directly from the MS ECU then you should try fitting resistive spark plugs and new resistive plug leads. Even cleaning the plugs if the engine has been going through a tuning stage, can cure reset problems. If this still doesn't fix it fit a 20-25uF capacitor between the +12V feed that's on the coil pack and a good chassis ground. Get the capacitor as close to the coil pack as possible.
Another suggestion is to swap over the VR sensor cables. I have had an engine that simply reset all the time during cranking, swapping the VR sensor cables cured it. On the Ford 2 pinned sensors pin1 is the signal, pin2 is the ground.
It should be noted that your wiring for the VR sensor should be a screened cable back to the ECU to sheild it from any noise, earthed only at the ECU end to an earthing pin on the 37 pin plug (e.g. pin8). The main ground wire from the ECU should really connect to 2 or 3 pins of the 37 pin plug (e.g. pins 9 and 10) and be around 3-4mm thick if possible, especially when using direct drive coils!
Some resets can be the USB adaptor (if being used) simply overflowing. If the engine runs smoothly but you are seeing resets and your using a USB adaptor try setting the Received and Transmitted buffers as low as they will go. If the engine is stumbling and there are resets on the Megatune screen (bottom right corner) then these are probably real resets, but to confirm this unplug the laptop if using a USB adaptor and see it if cures it. In datalogs you can see them as massive spikes in all of the logged variables.
NOTE: First, be sure that all the grounds from your engine, alternator, and frame are in good shape and tight.
If you have coil packs driven directly from the MS ECU then you should try fitting resistive spark plugs and new resistive plug leads. Even cleaning the plugs if the engine has been going through a tuning stage, can cure reset problems. If this still doesn't fix it fit a 20-25uF capacitor between the +12V feed that's on the coil pack and a good chassis ground. Get the capacitor as close to the coil pack as possible.
Another suggestion is to swap over the VR sensor cables. I have had an engine that simply reset all the time during cranking, swapping the VR sensor cables cured it. On the Ford 2 pinned sensors pin1 is the signal, pin2 is the ground.
It should be noted that your wiring for the VR sensor should be a screened cable back to the ECU to sheild it from any noise, earthed only at the ECU end to an earthing pin on the 37 pin plug (e.g. pin8). The main ground wire from the ECU should really connect to 2 or 3 pins of the 37 pin plug (e.g. pins 9 and 10) and be around 3-4mm thick if possible, especially when using direct drive coils!
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
No USB adapterid on üldse pussydele
Ostke normaalne vanakooli läppar sellisele vanakooli ajule ja no problemos amigos.
Ostke normaalne vanakooli läppar sellisele vanakooli ajule ja no problemos amigos.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tänx asjaliku vastuse eest. Proovin USB'd vältida järgi!
Jah, aga nii uskumatu kui see ka pole on osade läpparite serial portides voolutugevused speci järgi minimaalsed, ja mu vanakooli läppari com-port ei tööta näiteks rom-emulaatoriga (kuna arvatavasti tahab emulaator väikest vooli pordi dtr jms pinidest tõmmata), seepärast olen kasutanudki USB oma ja laiskusest ja harjumusest ka MS'iga ühendamisel - sellel vooludega probleemi pole. Küll aga on USB adapteriga probleeme kui riistvara kasutab peale data-bit'ide ohtralt ka stop-bit'e jms, mille händlimisega paraku enamus usb-adapterid hakkama ei saa.Mihkel kirjutas:No USB adapterid on üldse pussydele
Ostke normaalne vanakooli läppar sellisele vanakooli ajule ja no problemos amigos.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kusagilt olen kuulnud, et kui wifi on sisse lülitatud siis võib ka see restarte või RPM spaike põhjustada aga kommenteerida ei tea. Ise maadlesin sellega pikalt aga vot ei mäleta mis jamad lõpetas (Kusagil siin teemades on se kirjas)
Kahtlane kokkulangevus on see, et kui ma sõidust datalogi püüdsin teha siis minu raja aega ei saadud. Mõtlesin, et juhus ja tegin teise sõidu teisel rajal ja sama jama....minu aega ei saanud, võtsin läpaka istme alt välja ja kolmas sõit oli ka aeg olemas.
Kahtlane kokkulangevus on see, et kui ma sõidust datalogi püüdsin teha siis minu raja aega ei saadud. Mõtlesin, et juhus ja tegin teise sõidu teisel rajal ja sama jama....minu aega ei saanud, võtsin läpaka istme alt välja ja kolmas sõit oli ka aeg olemas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Läptopil, kui parasjagu ei surfi, ongi mõteks see suur wifi välja lülitada. Paraku ei usu, et se MS'is restarte põhjustaks, kui ta just otse com-pordist voolu ära ei imejeff01 kirjutas:Kusagilt olen kuulnud, et kui wifi on sisse lülitatud siis võib ka see restarte või RPM spaike põhjustada aga kommenteerida ei tea. Ise maadlesin sellega pikalt aga vot ei mäleta mis jamad lõpetas (Kusagil siin teemades on se kirjas)
Kahtlane kokkulangevus on see, et kui ma sõidust datalogi püüdsin teha siis minu raja aega ei saadud. Mõtlesin, et juhus ja tegin teise sõidu teisel rajal ja sama jama....minu aega ei saanud, võtsin läpaka istme alt välja ja kolmas sõit oli ka aeg olemas.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Hõiskasin ikka liiga vara krt
Pöördeid ei saa kuidagi loetud, 3200 peal on nagu sein ees, piigib 7tuh peale ja summutist lööb... well, kondentsi välja.
Küünlad uued, juhtmeid sai erinevaid proovitud. VR'i juhtme tõin kimbust välja, ühendasin üht ja teistpidi, laadimise võtsin tagant ära. Süütenurk on jäigalt paigas aga sai erinevaid nurki proovitud. Lisaks req fueli näpitud. Rohkem hetkeseisuga oma mõistus ei võta, tuleb aeg maha võtta ja manuaali lugeda vist.
Täiesti "puu taga" olev segu ja süüde võib alati olla sellise asja süüdlane aga kas see võib MegaTune'is tahho noole ka hulluks ajada?
Trigger, andur, kinnitus ja juhe kõik OEM.
Küünlad lähevad süsimustaks aga see vist normaalne, kui ainult vabakäigul gaasitada.
Kui keegi soovib proovida siis oleks võimalik exceli logifaile jagada. Võibolla kellegi vilunud silm näeb ära, mis valesti on.
Reseti ei teinud, patareipinge ka OK.
Pöördeid ei saa kuidagi loetud, 3200 peal on nagu sein ees, piigib 7tuh peale ja summutist lööb... well, kondentsi välja.
Küünlad uued, juhtmeid sai erinevaid proovitud. VR'i juhtme tõin kimbust välja, ühendasin üht ja teistpidi, laadimise võtsin tagant ära. Süütenurk on jäigalt paigas aga sai erinevaid nurki proovitud. Lisaks req fueli näpitud. Rohkem hetkeseisuga oma mõistus ei võta, tuleb aeg maha võtta ja manuaali lugeda vist.
Täiesti "puu taga" olev segu ja süüde võib alati olla sellise asja süüdlane aga kas see võib MegaTune'is tahho noole ka hulluks ajada?
Trigger, andur, kinnitus ja juhe kõik OEM.
Küünlad lähevad süsimustaks aga see vist normaalne, kui ainult vabakäigul gaasitada.
Kui keegi soovib proovida siis oleks võimalik exceli logifaile jagada. Võibolla kellegi vilunud silm näeb ära, mis valesti on.
Reseti ei teinud, patareipinge ka OK.