Roolivõim maha
Roolivõim maha
Ei leidnud kiire otsingu peale roolivõimendi eemaldamise kohta teemat.
Kui võtta roolivõimendi maha, kas siis on rool kergem, kui latis on sees või väljas? Mingi loogika ütleb, et tühja latti on kergem liigutada, aga mis praktika räägib?
Kui võtta roolivõimendi maha, kas siis on rool kergem, kui latis on sees või väljas? Mingi loogika ütleb, et tühja latti on kergem liigutada, aga mis praktika räägib?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
OK laseb tühjaks.
leidsin ka lingi, kus võetakse latt lahti ja visatakse ebavajalik välja, et veel kergem rool oleks.
leidsin ka lingi, kus võetakse latt lahti ja visatakse ebavajalik välja, et veel kergem rool oleks.
Mul see, et auto on küll kegem kui stock, aga rool on väiksem kui stock. Piimajärgi käin teise masinga, seega manööverdamine pole väga oluline.if you want as little resistance as possible, you have to get all the fluid out, and then, if you know how (which most everyone here doesn't) you can pull the rack apart (via removing a shit ton of parts, like the spring tensioner, adjuster cover, support yoke, locking collar, etc) and grind the collar that pushes PS fluid back and forth in the rack, off. once it is off, grease the steering shaft like hell, put it all back together, and you have a properly depowered rack.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah, aga see tähendab ka seda, et kui 100ga 90kraadiseid kurve võtta, peaks selle "kergema" latiga pikemalt rooli keerama .Mihkel kirjutas:Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.
Pealegi ma ei tea kust saada "manuaalne latt". S12 oli vist kah juba võimuga.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma lihtsalt tõin selle argumendiks, et võimuga latt ongi raskem keerata kui võimuta latt tema ülekande tõttu.
Enda E30-nel ei olnud ka algul RV pumpa küljes ja vahe võimuga ja võimuta on nagu öö ja päev.
Võimuta andis ikka väänata seda rooli, kui kohapeal või väikse kiirusega keerata vaja oli, sõidu ajal ei olnud väga hull.
Igapäeva autol on võimuta latt ilma pumbata ebamugav, raja autol pole vast suurt vahet.
Enda E30-nel ei olnud ka algul RV pumpa küljes ja vahe võimuga ja võimuta on nagu öö ja päev.
Võimuta andis ikka väänata seda rooli, kui kohapeal või väikse kiirusega keerata vaja oli, sõidu ajal ei olnud väga hull.
Igapäeva autol on võimuta latt ilma pumbata ebamugav, raja autol pole vast suurt vahet.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tere,
Vast haagib teemasse aga kas keegi oskab öelda kas roolilatti kuidagi niimoodi ka saaks ümber teha, et keeraks niiöelda nagu kiiremini vms Et ei oleks miljon ringi ühest otsast teise vaid nt poole vähem vms... Audi 90 Quattroga tegu ja hetkel juurdlen samamoodi teema üle kas visata pump minema või mitte ja hetkel proovin ilma rihmata st pump pole järel ja veidi harjumise asi aga vahest tundub raske rool parem ja stabiilsem kuidagi küll
Vast haagib teemasse aga kas keegi oskab öelda kas roolilatti kuidagi niimoodi ka saaks ümber teha, et keeraks niiöelda nagu kiiremini vms Et ei oleks miljon ringi ühest otsast teise vaid nt poole vähem vms... Audi 90 Quattroga tegu ja hetkel juurdlen samamoodi teema üle kas visata pump minema või mitte ja hetkel proovin ilma rihmata st pump pole järel ja veidi harjumise asi aga vahest tundub raske rool parem ja stabiilsem kuidagi küll
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Tere.
Pumba pöörete muutmine ei anna midagi. kui ta annab vähem õli siis rool ei tööta korralikult.
roolivõim on ikka selleks et kergem oleks.Vastavalt vajadustele on tehtud ülekanne. mida kiirem rool seda raskem loomulikult ilma võimuta .
Sport roolid servast serva 1,8ringi .2 ringi ja nii edasi.
Ilma võimuta võib juba käsi lõhkuda nii kiirete roolidaga.Loomulikult roolivõimuga latil on kõiksugu takistusi sees ,tihendid,kolb mansetiga,need kõik teevad raskemaks .kui pump ei aita.
Pumba pöörete muutmine ei anna midagi. kui ta annab vähem õli siis rool ei tööta korralikult.
roolivõim on ikka selleks et kergem oleks.Vastavalt vajadustele on tehtud ülekanne. mida kiirem rool seda raskem loomulikult ilma võimuta .
Sport roolid servast serva 1,8ringi .2 ringi ja nii edasi.
Ilma võimuta võib juba käsi lõhkuda nii kiirete roolidaga.Loomulikult roolivõimuga latil on kõiksugu takistusi sees ,tihendid,kolb mansetiga,need kõik teevad raskemaks .kui pump ei aita.