K: Vasest mutrid

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

K: Vasest mutrid

Postitus Postitas Aigo »

et siis kust saaks vasest mutreid Ca18det mootoril väljalaske kollektori kinnitamiseks? mu omal teras mutrid ja teate isegi mis nendega juhtunud on(kinni põlenud) seega vajab asi uusi spilkasid ja mutreid, spilkad olemas aga mutreid ei oska otsida
Pilt
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Würth.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

igas endast lugupidavas autojupi poes on naid saada!
Soovitan ka veel kasutada krafiitmääret kui võimalik!
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

juss kirjutas:igas endast lugupidavas autojupi poes on naid saada!
Soovitan ka veel kasutada krafiitmääret kui võimalik!
grafiiti kasutan alati poltide/mutrite tagasipanekul kuna see on nii kuumakindel kui ka eemaldab ja hoiab eemale vett, eriti nii vanal autol kui seda mu nisu on siis peabki kasutama igasugu määrdeid ja asju, et ikka tulevikus saaks ka asjad uuesti lahti kruvida vajaduse korral, kuid ikkagi lihtsam oli neid leida würthist, kust sain ka sinna alla paksud seibid mis seal ka originaalis on. Oli ka väike bling valiku võimalus:D
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tegu vist ilmselt mingi pronksi laadse sulamiga mitte puhta vasega :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

jeff01 kirjutas:Tegu vist ilmselt mingi pronksi laadse sulamiga mitte puhta vasega :)
ametlikult üldse messingu ja pronksi sulam, vask ise ei pidavat nii hästi kuumusele vastu pidama, pidi venima hakkama pikapeale
Pilt
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Kas copper sprayd on ka soovitav sellisesse kohta lasta?
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

Jaan kirjutas:Kas copper sprayd on ka soovitav sellisesse kohta lasta?
ikka ja copper pasta ka sobib ;)
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Annate ikka kuuma oma mootoritele et kinni p6levad,pole minu autodel yhelgi kinni p6lenud veel need :shock:
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.

Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga oled sa näinud punast hõõguvat turbot??? Mina olen. Ja selleks ei kasutagi teras mutreid kollektorile. Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse ning. Kui mutril keerad nukid maha on 2 varjanti, kas vale võti või keerad valele poole. need mutrid ei põle kinni ja neid on lihtne järgmine kord lahti keerata.

Vahetasin ka eelmisel nissanil mutrid välja ja muidugi vahetasin tollel ka tihti turbot, milleks tuli kollektor ka maha kiskuda, ei keerand ei kante maha ega puru neid ega midagi.
Viimati muutis Aigo, 01.12.2008 10:43, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

esimeses postis kysid et kust saada, viimases väidad et oled koguaeg kasutanid vms. mis on tõde
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

cartman kirjutas:esimeses postis kysid et kust saada, viimases väidad et oled koguaeg kasutanid vms. mis on tõde
no otsisingi kust saada selle pärast, et pole enam alles ühtegi 10'st väiksemaid veel on aga nissanil spilkad 10'sed. Hondadel ja asjadel on 8'sed mida olen saanud osadeks autode pealt ümber kruttida... nii lihtne see ongi, ehk mõlemad on tõsi, kuigi enam ei otsi juba sain ja WüRTHist
Pilt
ddc84
Postitusi: 9
Liitunud: 21.05.2007 8:43
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas ddc84 »

crisp kirjutas:Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.

Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
Keerad küll jah nukid maha, kui sa kasutad juba eelnevalt 10 x keeratud mutreid ja kui võtmed on välja venitatud, peaaegu juba järgmises mõõdus. Aga kui on uued mutrid ja korralikud (välja venimata) võtmed siis seda probleemi küll pole ,et üle keeraks.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Aigo kirjutas:Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse .
Mis lolli juttu sa ajad? Mõtle ennem, kui kirjutad :x


Mis siia hõõguv turbo puutub, kui igal autol (ka NA`l) saab kollektori punaseks.

Neid mutreid on nii vasest, messingust kui pronksist. Sõltub tootja eelistusest ja MOTT.
Vasta