K: Vasest mutrid
K: Vasest mutrid
et siis kust saaks vasest mutreid Ca18det mootoril väljalaske kollektori kinnitamiseks? mu omal teras mutrid ja teate isegi mis nendega juhtunud on(kinni põlenud) seega vajab asi uusi spilkasid ja mutreid, spilkad olemas aga mutreid ei oska otsida
grafiiti kasutan alati poltide/mutrite tagasipanekul kuna see on nii kuumakindel kui ka eemaldab ja hoiab eemale vett, eriti nii vanal autol kui seda mu nisu on siis peabki kasutama igasugu määrdeid ja asju, et ikka tulevikus saaks ka asjad uuesti lahti kruvida vajaduse korral, kuid ikkagi lihtsam oli neid leida würthist, kust sain ka sinna alla paksud seibid mis seal ka originaalis on. Oli ka väike bling valiku võimalus:Djuss kirjutas:igas endast lugupidavas autojupi poes on naid saada!
Soovitan ka veel kasutada krafiitmääret kui võimalik!
Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.
Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
aga oled sa näinud punast hõõguvat turbot??? Mina olen. Ja selleks ei kasutagi teras mutreid kollektorile. Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse ning. Kui mutril keerad nukid maha on 2 varjanti, kas vale võti või keerad valele poole. need mutrid ei põle kinni ja neid on lihtne järgmine kord lahti keerata.
Vahetasin ka eelmisel nissanil mutrid välja ja muidugi vahetasin tollel ka tihti turbot, milleks tuli kollektor ka maha kiskuda, ei keerand ei kante maha ega puru neid ega midagi.
Vahetasin ka eelmisel nissanil mutrid välja ja muidugi vahetasin tollel ka tihti turbot, milleks tuli kollektor ka maha kiskuda, ei keerand ei kante maha ega puru neid ega midagi.
Viimati muutis Aigo, 01.12.2008 10:43, muudetud 1 kord kokku.
no otsisingi kust saada selle pärast, et pole enam alles ühtegi 10'st väiksemaid veel on aga nissanil spilkad 10'sed. Hondadel ja asjadel on 8'sed mida olen saanud osadeks autode pealt ümber kruttida... nii lihtne see ongi, ehk mõlemad on tõsi, kuigi enam ei otsi juba sain ja WüRTHistcartman kirjutas:esimeses postis kysid et kust saada, viimases väidad et oled koguaeg kasutanid vms. mis on tõde
Keerad küll jah nukid maha, kui sa kasutad juba eelnevalt 10 x keeratud mutreid ja kui võtmed on välja venitatud, peaaegu juba järgmises mõõdus. Aga kui on uued mutrid ja korralikud (välja venimata) võtmed siis seda probleemi küll pole ,et üle keeraks.crisp kirjutas:Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.
Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
Mis lolli juttu sa ajad? Mõtle ennem, kui kirjutadAigo kirjutas:Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse .
Mis siia hõõguv turbo puutub, kui igal autol (ka NA`l) saab kollektori punaseks.
Neid mutreid on nii vasest, messingust kui pronksist. Sõltub tootja eelistusest ja MOTT.