BMW e36 325i
BMW e36 325i
Tehniline osa, alates 08.2018
Mootor:
-M50B25TU plokk ja plokikaas
-M50B25TU 75mm väntvõll
-M50B25 Ø84mm kolvid, madalamaks töödeldud
-M50B25 135mm kepsud
-270kraadi@0,1mm nukad
-M50TU on-off vanos
-M50 sisemised ja välimised klapivedrud
-M60 vedrutaldrikud
-M52 hüdrotõukurid, tehtud mehaanilisteks
-M52 karteripõhi, lisatud vaheseinad
-Töömaht: 2,5
-Surveaste: 8,8
Ülelaadimine:
-Holset HX40 Super, 62mm külma tiivikuga
-47mm wastegate
-3" väljalase
-70mm sisselasketorustik
-100x300x600mm vahejahuti
-50mm BOV
-VEMS v3.3
-Bosch 044 pump
-Siemens Deka pihustid, 680cc@3,5bar
Ülekanne ja veermik:
-Getrag GS7D36SG käigukast
-M20 hooratas ja starter
-325tdsA kardaan ja leevendi
-2,93 typ188 LSD
-e46 330i esipidurid
-e46 328i tagapidurid
Parimad tulemused:
400m kiirendus: 11,93@209; 60ft 2,25 (2015)
Düno: 330kW@7600rpm, 515Nm@5100rpm (2016)
1 km lõppkiirus: 273km/h (2016)
1 miili lõppkiirus: 304km/h (2016)
Audru ringiaeg: 1:30,9 (2017)
Viimati muutis ivar, 31.10.2018 0:42, muudetud 16 korda kokku.
lae pildid www.imageshack.us ülesse ja saame vähemalt peale 1h pildi laadimsit teada mis toimub
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Nüüdseks paigaldatud ka õhufilter (AEM).
Inercooler on 75x300x450 kärjega.
Väljalaske kollektor. Siin pildil veel ehitusjärgus.
Puudu on veel tootlikumad pihustid ja kütusepump. Pumba kohapealt pole veel kindel, kas paigaldada see kütusepaaki originaali asemele, või eraldi teiseks pumbaks. Originaal jääks sel juhul etteandepumbaks ja teine võimsam pump võtaks kütust reservuaarist.
Rohkem pilte jm materjali leiab siit.
Inercooler on 75x300x450 kärjega.
Väljalaske kollektor. Siin pildil veel ehitusjärgus.
Puudu on veel tootlikumad pihustid ja kütusepump. Pumba kohapealt pole veel kindel, kas paigaldada see kütusepaaki originaali asemele, või eraldi teiseks pumbaks. Originaal jääks sel juhul etteandepumbaks ja teine võimsam pump võtaks kütust reservuaarist.
Rohkem pilte jm materjali leiab siit.
Kas see turbo ei ole liiga suur sellele mootorile? Piltide pealt tundub, et tegemist tänavasõiduautoga, aga GT40 sarnane turbo 2,2l töömahu juures viitaks justkui kiirendussuunitlusega masinale. Kas oled juba jõudnud proovida, mis pöördelt boost tekib?
Ilus auto ja tore projekt.
Ilus auto ja tore projekt.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
miks ajasite kubatuuri vaid 2,2L peale, oleks ju vabalt 2,8L variant mõeldav?
Turbo järgi ütleks et otsite BANG boosti
ehk sis midagi selle sarnast:
http://www.youtube.com/watch?v=ta_I3vF- ... re=related
väga cool
Miks valisite Vanos mootori?
Turbo järgi ütleks et otsite BANG boosti
ehk sis midagi selle sarnast:
http://www.youtube.com/watch?v=ta_I3vF- ... re=related
väga cool
Miks valisite Vanos mootori?
- KKD Motorsport - EstPerformance -