Volvo S70 R 1998 - Sassu
hmm, kas volvol pole mitte elektrooniline controller surve jaoks mis end kohe ümbe seadistab. Mul 480 küll vahet pole mis teed selle wastegate jubinaga. Korra muudab, kas madalamaks või kõrgemaks, teist korda survesse jõudes ikka vastavalt sellele kuidas aju ette näeb.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
meil manuaalneaibast kirjutas:hmm, kas volvol pole mitte elektrooniline controller surve jaoks mis end kohe ümbe seadistab. Mul 480 küll vahet pole mis teed selle wastegate jubinaga. Korra muudab, kas madalamaks või kõrgemaks, teist korda survesse jõudes ikka vastavalt sellele kuidas aju ette näeb.
Tegin üks päev väheke ettevalmistusi OMC'ks. Leiutasin "ägedama" õhuvõtu võistluseks.
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3886.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3898.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3899.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3900.jpg
Sai GPS'ga ka spido täpsust ja tippkiirust mõõdetud. Nagu tehas lubab on piiraja 250 peal. Spido näitas 255kmh sel ajal, hämmastavalt täpne seier. 100 peal näitas veel täiesti õiget asja.
Mõnda aega tagasi sain ühele äärekivile pihta veits, lõi värvist tüki välja ja mõned praod ning alt äär oli niikuinii suht ära kriibitud. Mõtlesin, et teeks korda asja.
Algus: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3909.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3910.jpg
Nats pahtlit ja lihvi: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3955.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3965.jpg
hetkel selline lahe "reissing look"
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3968.jpg
Enne seda kruttisin paar mõtetut jubinat küljes ära, mille keegi eelmine auto külge pannud oli. Numbrimärgi all mingi lasersilmaga vidin ja stange taga oli veel mingi kahtlane karbike. Lisaks eelaldasin tulede kojamehed koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
kõik mis üle jäi: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3964.jpg
vahepeal auto ilma silmadeta: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3939.jpg
ja üldse ilma ninata
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3949.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3950.jpg
Paar kilo kergem ja 0,01 seki kiirem nüüd
Küünlad vahetasin Denso Iridiumite vastu, vaatab mis need toredat teevad.
Ja kõige vigema tuuningjubina andis Ragnar mulle täna, milleks oli Turboclub.ee kleeps
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3886.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3898.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3899.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuni/IMG_3900.jpg
Sai GPS'ga ka spido täpsust ja tippkiirust mõõdetud. Nagu tehas lubab on piiraja 250 peal. Spido näitas 255kmh sel ajal, hämmastavalt täpne seier. 100 peal näitas veel täiesti õiget asja.
Mõnda aega tagasi sain ühele äärekivile pihta veits, lõi värvist tüki välja ja mõned praod ning alt äär oli niikuinii suht ära kriibitud. Mõtlesin, et teeks korda asja.
Algus: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3909.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3910.jpg
Nats pahtlit ja lihvi: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3955.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3965.jpg
hetkel selline lahe "reissing look"
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3968.jpg
Enne seda kruttisin paar mõtetut jubinat küljes ära, mille keegi eelmine auto külge pannud oli. Numbrimärgi all mingi lasersilmaga vidin ja stange taga oli veel mingi kahtlane karbike. Lisaks eelaldasin tulede kojamehed koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
kõik mis üle jäi: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3964.jpg
vahepeal auto ilma silmadeta: http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3939.jpg
ja üldse ilma ninata
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3949.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juu ... G_3950.jpg
Paar kilo kergem ja 0,01 seki kiirem nüüd
Küünlad vahetasin Denso Iridiumite vastu, vaatab mis need toredat teevad.
Ja kõige vigema tuuningjubina andis Ragnar mulle täna, milleks oli Turboclub.ee kleeps
Miilil käidud, tulemuseks 221km/h mõlemal katsel. Teise ringi ajaks oli tuul vist veel rohkem puhuma hakand. Teipisime küll pool autot kinni ja viskasime ~60 kg staffi välja aga ikka kiirus sama. Aga pole hullu, ise lootsingi 220-230. "koduste vahenditega" ühe korra huvi pärast proovides, sain 235 kellale. Täna näitas 225 umbes.
Tänud Astronale ühe tööriista ja teibirulli eest, mille ma ise loomulikult koju suutsin unustada.
Tänud Astronale ühe tööriista ja teibirulli eest, mille ma ise loomulikult koju suutsin unustada.
Ühe vinge tuuningjubina annan ma sulle veel kui trehvama peaks. Mul on on mõned Turboclub.ee "teesärgid" veel autos. Kui keegi mind kusagil näeb ja tahab siis tulge ja küsigeSassu kirjutas:Ja kõige vigema tuuningjubina andis Ragnar mulle täna, milleks oli Turboclub.ee kleeps
Teemasse kah.
14.6s on igati eeskujulik aeg suhteliselt raske esiveolise kohta. Tundub, et see auto on päris hea toorik kergeks modimiseks. Soft, suurem cooler ja ehk veidi parem väljalase ja ma arvan, et kõrget 13s sõita pole probleem. Siis oleks juba täitsa mõnus igapäeva auto mis jalgu ka ei jää.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
aga kui äkki sassi näed ja ta nõus on siis võiksid ka mulle ühe särgikese loovutada.Ragnar kirjutas:Ühe vinge tuuningjubina annan ma sulle veel kui trehvama peaks. Mul on on mõned Turboclub.ee "teesärgid" veel autos. Kui keegi mind kusagil näeb ja tahab siis tulge ja küsigeSassu kirjutas:Ja kõige vigema tuuningjubina andis Ragnar mulle täna, milleks oli Turboclub.ee kleeps
Teemasse kah.
14.6s on igati eeskujulik aeg suhteliselt raske esiveolise kohta. Tundub, et see auto on päris hea toorik kergeks modimiseks. Soft, suurem cooler ja ehk veidi parem väljalase ja ma arvan, et kõrget 13s sõita pole probleem. Siis oleks juba täitsa mõnus igapäeva auto mis jalgu ka ei jää.
aga suurem cooler ei ole sellele autole just eriti hea.kuna suurem osa ikkagi stange taga.costume cooler alla kus on ava,see oleks väga viis(nagu mul on).
Käidud,sõidetud. Esimene katse täpselt 200km/h, teisel natuke parandust 205.
Tänane tjuuning "+50kw" toonklaas :P
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuli/IMG_4148.jpg
Tänane tjuuning "+50kw" toonklaas :P
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuli/IMG_4148.jpg
Paar popimat pilti ka... eputada vaja ju :P
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuli/
Kunagi äkki jõuab uus kaup Olavi juurde, siis peaks MBC ka kätte saama. Loodan, et enne miili sõitu saab külge. Seal hea katsetada palju sest tolku ka on.
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/juuli/
Kunagi äkki jõuab uus kaup Olavi juurde, siis peaks MBC ka kätte saama. Loodan, et enne miili sõitu saab külge. Seal hea katsetada palju sest tolku ka on.
Nii miilil käidud, tulemuseks see kord 222 km/h.
Teised turbo-Volvod: S60R 218, 850R 214, 850T5-R 211
vähemalt omasuguste seas nobedaim =)
Kuna turboclubi kleeps toonklaasi panemisel eemaldati, siis sai uus pandud. Turbopiibli reegel nr.1
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/august/IMG_4201.jpg
Teised turbo-Volvod: S60R 218, 850R 214, 850T5-R 211
vähemalt omasuguste seas nobedaim =)
Kuna turboclubi kleeps toonklaasi panemisel eemaldati, siis sai uus pandud. Turbopiibli reegel nr.1
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/august/IMG_4201.jpg