V: Py-pass Blov-off vastu

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

V: Py-pass Blov-off vastu

Postitus Postitas TOE »

igaks juhuks küsin kas keegi tahab vahetada py-passi blov-off klapi vastu.py-pass töötab hetkel 0.6bari peal bosci oma rohkem infi ei oska anda.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Sai ju räägitud sellest et by-pass klappi ei ole mõtekas eemaldada, või siis vahetada bov vastu. See hakkab mootori tööd segama.

Saan ma õieti aru et sinu eesmärk on autot võimsamaks teha?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Zoom raagi nyyd mida sa siin seletada yritad :-D Mul naiteks blow-off segab siis mootori tood ja silveril jne inimestel?

Mingi ise nikerdatud blow-offi vastu voibolla vahetab keegi. Firma omad ikka maksavad raha
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kui autol on maf, siis hakkab küll bov mootori tööd segama, ja ERITI 200sx puhul ;) ,
Mõtle natuke - bov laseb käiguvahetusel rõhu välja ja siis peab järgmise käiguga uuesti rõhu üles lööma, aga see kõik võtab aega. ok see selleks

TOE-l ei sovita seda vahetust teha.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

BOV peaks ülearuse rõhu välja laskma aga turbo labad pöörlevad vabalt edasi ning nii kui segusiibri uuesti avad
suudab turbo hetkega boosti uuesti üles lüüa, kuna turbo jäi pöörlema mitte ei seiskunud nagu ilma BOV-ita või By-passita autodel juhtub.

Point on lihtsalt selles, et kui õhu kinnisest süsteemist välja lased, siis muutub õhu kogus.
By-pass laseb õhu rõhu all olevast süsteemist rõhuvabasse ossa, ehk siis enne turbot aga peale õhukulumõõtjat.
Seega ei muudeta õhu kogust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

BOV on ainult h22le p2rast. Kui keegi suudab vastupidist t6estada siis palun, need kes on oma autot gtech m66tud proovigu ilma bovita ja boviga, ei usu et mingit vahet tuleb. pealegi kui bov annaks midagi juurde siis kaimo civikul ja kaido bmw oleks ka bov peal.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

T6nis kirjutas:kaimo civiku
see vend vahetab ju täisgaasiga käike.. :evil:
süüte katkestaja oli vist peal!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

BOV ei ole siiski ainult hääle pärast.
Ta täidab sama otstarvet mis by-pass aga lisab veel meeldiva hääle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

...ja BOV laseb õhu lihtsalt atmosfääri, by-pass aga tagasi ringlusse. Hääle pärast ma küll seda va bovi ei paneks (niigi mul turbo küljes juba tehasest bypass külges), ikka selleks, kui muud pole.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 02.05.2005 11:52

tere

Postitus Postitas huviline »

Oi kui targad poisid !!! :shock:
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

...ja BOV laseb õhu lihtsalt atmosfääri, by-pass aga tagasi ringlusse. Hääle pärast ma küll seda va bovi ei paneks (niigi mul turbo küljes juba tehasest bypass külges), ikka selleks, kui muud pole.
Miks BOV hakkab õhumeetriga autode tööd segama on see et see mis atmosfääri lastakse on lugejast juba läbi käinud õht, ehk siis pärast bov-i sulgemist on oht et segu läheb rikkaks korraks, kuna aju ei tea et see osa õhku on välja lastud. Aju andmetel on õhumeetrist läbi tulnud õhu kogus ikka sama, aga tegelikult ei ole. Seepärast ei soovitata seda õhumeetritega autodele. BTW, mul on porschel küljes BOV ja ausaltöeldes mina küll mingit segamist ei tundnud. Sama oli mitsu 3000ga, ka õhulugeja ja BOV-i combo töötas ilusti.

Muuseas kui kellegil huvi oma tehase By-Pass kangema vastu vahetada siis mul on pakkuda 1500 eegiga ilus alumiiniumist vähekasutatud Bypass. http://eku.3lite.ee/album09/DSC01208?full=1
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

zoom1
kui sul pole miskit asjalikku rääkida siis palun ära tee seda üldse.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Hylas kirjutas:zoom1
kui sul pole miskit asjalikku rääkida siis palun ära tee seda üldse.

Mulle tundub et sul on midagi asjalikku öelda?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

aga kas siis mitte keegi ei taha ära vahetada ehk siis parema vastu(py-passy) jutu järgi.
Ma tean,et ma ei tea!!
Vasta