Julm, kui alla minuti sõitu, ja kolvid põlenud, samas ju sellest 90% ajast on kiirus ( ja jahutus) suurem kui maanteel lubatud. Mitu kuud jõid peale seda?zoom1 kirjutas:Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
Ei taha kuidagi sama korrata, oled põhi põhjuse kah leidnud?
* EGT'd polnud, WB kah polnud, originaal õli- ja jahutusvedeliku jahutus, originaal-kolvid, ja kolvi-jahutus-pihustid mustad, stardis juba mootor kuum, palav ilm, mitte väga suur kuuler?
Noh ja see veel ei sulataks vist midagi, kui rõhk oleks vastav
Saan kolmapäeval EGT junnid kätte, hakkan tempi jälgima. WB näidikule vaja eraldi (galvaniseeritud) toide teha, ei jõua patakaid osta neid läheb 42EEK/päev .
Kas S13 käigukast kannatab üldse ET-drag rehve? YouTube'ist nägin kah, mida dtrag rehvid S13'ga teevad. Saan aru, et suvalise rinka-rehviga pole seal lootustki? Peab IPP'ga leppima Aga samas pole see ju nagu ebaõiglane. Kui kellelgi nii kõva sidur, rehv, differ ja muud poldid-värgid, et sellele vastu peavad - drag pole ju mingi dünopäev, kus suurim HP "võidab".