Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"
Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"
Sai siis eelmine aasta uus nissan muretsetud, põhjus väga lihtne - mootorile olin eelnevalt juba remondi teinud ja rooste praktiliselt puudub
Sissesõitu sai auto umbes 10000km.
Mootor:
CA18DET
turbo GT28R
braided turbo lines
valvoline vr1 racing 20w50 õli
stage 2 chip
denso IQ22 küünlad
wiseco kolvid
cometic mls kaane tihend
daido metal 0.25 saaled
alumine ots tasakaalustatud
oil catc tank
fuel pressior regulator
manual boost controller
walbro 255lph hp. kütuse pump (orig)
3" turbo põlv
3" downpipe
3" toru jooks koos sukaga
3" jap style lõpupütt
WB sisend turbo põlves
EGT sisend neljanda silindri runneris
Kõik muu
(vertex?) bodykit
4x koni reguleeritavad amordid
HR madalad vedrud
17x7,5 veljed
boost pressure, oil pressure, fuel pressure, a/f näidikud salongis
400m aeg 13,33s 169km/h 60f 1,8s
See sai sõidetud siis sõbra käest laenatud street legal slikkidega, millega sidur niivõrd libises, et teise käiguga lasin korra gaasi maha, et sidur kinni võtaks.
Sissesõitu sai auto umbes 10000km.
Mootor:
CA18DET
turbo GT28R
braided turbo lines
valvoline vr1 racing 20w50 õli
stage 2 chip
denso IQ22 küünlad
wiseco kolvid
cometic mls kaane tihend
daido metal 0.25 saaled
alumine ots tasakaalustatud
oil catc tank
fuel pressior regulator
manual boost controller
walbro 255lph hp. kütuse pump (orig)
3" turbo põlv
3" downpipe
3" toru jooks koos sukaga
3" jap style lõpupütt
WB sisend turbo põlves
EGT sisend neljanda silindri runneris
Kõik muu
(vertex?) bodykit
4x koni reguleeritavad amordid
HR madalad vedrud
17x7,5 veljed
boost pressure, oil pressure, fuel pressure, a/f näidikud salongis
400m aeg 13,33s 169km/h 60f 1,8s
See sai sõidetud siis sõbra käest laenatud street legal slikkidega, millega sidur niivõrd libises, et teise käiguga lasin korra gaasi maha, et sidur kinni võtaks.
Viimati muutis zoom1, 11.01.2017 19:17, muudetud 3 korda kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Oops, mõtlesin küsida tegelikult, mis sild zoom S13'el all on, see ju tema teema Aga peale seda kirjutasin vahele küsimuse siis sinu kohta . Ei tahtnud reostada!RFL kirjutas:vabanda Margus, et lähen kaasa Astrona foorumireostamisega, aga märgin ikkagi ära, et mul s14 visko.
Kui ma ka visko alla saan, tuleks kah kampa - 200SX kolmikvõit oleks küll vahva ju Ei tahaks reostada aga ei taha ka eraldi teemat teha, ja see puudutab ka natuke zoomi autot, et kas teate, kes seal B klassis favoriit on? Eelmisi tulemusi vaadates tundub, et Margusel on alati midagi viltu läinud. Võibolla räägid, mis vigasid teised ei tohiks korrata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Näita mulle ka kust sa seda lugesid?Astrona kirjutas:Lugesin, et lähed Tartu dragile C-klassi ära võtma
Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kolmas kord siis, kui kiivri koju jätsidzoom1 kirjutas:Näita mulle ka kust sa seda lugesid?Astrona kirjutas:Lugesin, et lähed Tartu dragile C-klassi ära võtma
Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Seda olen 2x teinudjeff01 kirjutas:Kolmas kord siis, kui kiivri koju jätsidzoom1 kirjutas:Näita mulle ka kust sa seda lugesid?Astrona kirjutas:Lugesin, et lähed Tartu dragile C-klassi ära võtma
Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
Robo, nagu HP on internetis IHP, siis siinkohal on tegemist internet podium place`ga, ehk IPP
CA18DET best et 11.1s 205kmh