Tartu Autoklubi Drag 2008 (26. aprill, Tartu)

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Carla
Postitusi: 87
Liitunud: 18.02.2005 18:08
Asukoht: Tartu

Tartu Autoklubi Drag 2008 (26. aprill, Tartu)

Postitus Postitas Carla »

Tartu Autoklubi Drag 2008 - http://www.tartustreet.org/drag/

Toimumise aeg: 26.04.08
Toimumise koht: Raadi lennuväli, Tartu
Korraldaja: Tartu Autoklubi MTÜ
Peakohtunik: Kaupo Porovardja (BHRA)
Peaajavõtja: Raunzz@äpuracing

Klassid:
A - kuni 1600cc
B - kuni 2000cc
C - kuni 3000cc
D - kuni 5000cc
E - üle 5000cc
F - Outlaw
G - Bike kuni 650cc
H - Bike alates 651cc
Ülelaadimine korrutatakse 1,7-ga, topelt ülelaadimine 2,5-ga

Esialgne ajakava:

09:00 - 11:00 - Registreerimine
12:00 - 15:00 - Eelsõidud
15:00 - 15:30 - Eliminaatori koostamine
16:00 - 19:30 - Eliminaator
20:00 - - Autasustamine

Hinnad:
Võistleja eelregistreerimine: 250.-
võistluspäeval kohapeal: 300.-

Pealtvaataja: 50.-

Kohapeal toitlustus, heliaparatuur, kommentaatorid ja muu meelelahutus.

Juhend: http://www.tartustreet.org/drag/juhend.pdf
Regamine avatud: - http://www.tartustreet.org/drag/index.php?leht=reg

Kontaktid:
Taimar Pärtel 56 311 500, Marko Tähnas 50 70 975, Kristjan Veedler 53 960 111
----------
Viimati muutis Carla, 08.04.2008 8:54, muudetud 7 korda kokku.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

kas nissan 200sx läheb C või D klassi muidu?
kubatur 1809 x 1,7 = 3075,3
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Carla
Postitusi: 87
Liitunud: 18.02.2005 18:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Carla »

Klassidesse määramises on lubatud nihutamispiir 3% ehk siis C klassi mahub veel sõiduk, mille kubatuur on max 3090cc. Niiet 200sx on siis ikkagi C klass.
TõnuriCCE kirjutas:kas nissan 200sx läheb C või D klassi muidu?
kubatur 1809 x 1,7 = 3075,3
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

siis on nagu selge kes selles klassis ilmselged favoriidid on :D
Samas huvitav on see, et kust see 3% tulnud on. Siis kui kunagi reegleid tehti siis keegi korraldajatest või tema tuttavatest ei mahtunud klassi ära vist :D.
loogiline oleks, et kui on klass C 2001cc - 3000cc ja klass D 3001cc - 4000cc ühe kuubiku täpsusega paika pandud siis nii ka on.

Lihtsalt huvi pärast uurin mitte ei protesteeri :)
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Carla
Postitusi: 87
Liitunud: 18.02.2005 18:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Carla »

Tegelikult arutasin seda asja peakohtunikuga ja seda 3% reeglit rakendati sõidukite klassidesse määramisel ka eelneval ajal. Kuskohast see täpselt tulnud on pole aimugi.

Ja kahtlus, et keegi ei mahtunud kuhugi klassi ära ja sellest on see reegel on puhas BS.

Pigem on minuarust see nagu veidikene selline võrdsuse tekitamine. Sest kui sa oma 1,8T motoga pead minema vastu svõi ntx 2,2t masinatele, siis ei ole nagu erilist lootust. Ühesõnaga sellised piiripealsed masinad lihtsalt koondatakse allapoole.

Kui enamus sõitjaid arvab, et see on paha mõte, siis ei ole probleemi kindlasti see punkt ümber vaadata, aga hetkel on see nii paika pandud.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tõnuri lihtsalt kardab, et jääb oma 3.0 NA mootoriga 1.8T mootoritele alla :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

einoh karta pole siin küll midagi. nagunii saan ära :) .... vähemalt esialgu :)
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Alv
Postitusi: 61
Liitunud: 29.01.2006 23:53

Postitus Postitas Alv »

samas ütleme nii et nii mõnigi 200 sx on audi 2,2 sele koti pähe tõmband.Selles se võrdsus küll nüüd ei tule.pigem pole mõtet karta vaid lihtsalt sõita.1,8 t lööb korra käigu mööda ja start läheb.... oledki võitnud ;)
Carla
Postitusi: 87
Liitunud: 18.02.2005 18:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Carla »

Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Paar klippi võistlustelt
vs 325 (must-oranz) - C klassi parim aeg 13.37s
http://www.youtube.com/v/tg2sERuG4fw

vs zoom1 - veerandfinaal
http://www.youtube.com/v/lTT7eJOLZ_w

vs 325 (sinihõbedane) - poolfinaal
http://www.youtube.com/v/vzKEPV6W9pU

vs RFL - finaal
http://www.youtube.com/v/Q-M-Z2LlK1A
Klipi lõpust on 3 sekundit puudu.
100m peal oli üle sekundi vahet. Ma ei leidnudki 1.ga maad üles, loobusin sellest, kui ma juba üle sekundi maas olin ja panin 3-4sekundi ja 40kmh pealt 2. sisse - sealt edasi läks juba korralikult, oleks rada vaid 25m pikem olnud :) Lõpus oli 0.038sek ehk 1.8m vahet, ehk enne kui gaasi maha jõudsime lasta olime juba kõrvuti. Kommentaator nii hasartis, et ajab vasaku-parema sassi :).
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Carla
Postitusi: 87
Liitunud: 18.02.2005 18:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Carla »

Vasta