Tartu Autoklubi Drag 2008 (26. aprill, Tartu)
Tartu Autoklubi Drag 2008 (26. aprill, Tartu)
Tartu Autoklubi Drag 2008 - http://www.tartustreet.org/drag/
Toimumise aeg: 26.04.08
Toimumise koht: Raadi lennuväli, Tartu
Korraldaja: Tartu Autoklubi MTÜ
Peakohtunik: Kaupo Porovardja (BHRA)
Peaajavõtja: Raunzz@äpuracing
Klassid:
A - kuni 1600cc
B - kuni 2000cc
C - kuni 3000cc
D - kuni 5000cc
E - üle 5000cc
F - Outlaw
G - Bike kuni 650cc
H - Bike alates 651cc
Ülelaadimine korrutatakse 1,7-ga, topelt ülelaadimine 2,5-ga
Esialgne ajakava:
09:00 - 11:00 - Registreerimine
12:00 - 15:00 - Eelsõidud
15:00 - 15:30 - Eliminaatori koostamine
16:00 - 19:30 - Eliminaator
20:00 - - Autasustamine
Hinnad:
Võistleja eelregistreerimine: 250.-
võistluspäeval kohapeal: 300.-
Pealtvaataja: 50.-
Kohapeal toitlustus, heliaparatuur, kommentaatorid ja muu meelelahutus.
Juhend: http://www.tartustreet.org/drag/juhend.pdf
Regamine avatud: - http://www.tartustreet.org/drag/index.php?leht=reg
Kontaktid:
Taimar Pärtel 56 311 500, Marko Tähnas 50 70 975, Kristjan Veedler 53 960 111
----------
Toimumise aeg: 26.04.08
Toimumise koht: Raadi lennuväli, Tartu
Korraldaja: Tartu Autoklubi MTÜ
Peakohtunik: Kaupo Porovardja (BHRA)
Peaajavõtja: Raunzz@äpuracing
Klassid:
A - kuni 1600cc
B - kuni 2000cc
C - kuni 3000cc
D - kuni 5000cc
E - üle 5000cc
F - Outlaw
G - Bike kuni 650cc
H - Bike alates 651cc
Ülelaadimine korrutatakse 1,7-ga, topelt ülelaadimine 2,5-ga
Esialgne ajakava:
09:00 - 11:00 - Registreerimine
12:00 - 15:00 - Eelsõidud
15:00 - 15:30 - Eliminaatori koostamine
16:00 - 19:30 - Eliminaator
20:00 - - Autasustamine
Hinnad:
Võistleja eelregistreerimine: 250.-
võistluspäeval kohapeal: 300.-
Pealtvaataja: 50.-
Kohapeal toitlustus, heliaparatuur, kommentaatorid ja muu meelelahutus.
Juhend: http://www.tartustreet.org/drag/juhend.pdf
Regamine avatud: - http://www.tartustreet.org/drag/index.php?leht=reg
Kontaktid:
Taimar Pärtel 56 311 500, Marko Tähnas 50 70 975, Kristjan Veedler 53 960 111
----------
Viimati muutis Carla, 08.04.2008 8:54, muudetud 7 korda kokku.
kas nissan 200sx läheb C või D klassi muidu?
kubatur 1809 x 1,7 = 3075,3
kubatur 1809 x 1,7 = 3075,3
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
siis on nagu selge kes selles klassis ilmselged favoriidid on :D
Samas huvitav on see, et kust see 3% tulnud on. Siis kui kunagi reegleid tehti siis keegi korraldajatest või tema tuttavatest ei mahtunud klassi ära vist :D.
loogiline oleks, et kui on klass C 2001cc - 3000cc ja klass D 3001cc - 4000cc ühe kuubiku täpsusega paika pandud siis nii ka on.
Lihtsalt huvi pärast uurin mitte ei protesteeri
Samas huvitav on see, et kust see 3% tulnud on. Siis kui kunagi reegleid tehti siis keegi korraldajatest või tema tuttavatest ei mahtunud klassi ära vist :D.
loogiline oleks, et kui on klass C 2001cc - 3000cc ja klass D 3001cc - 4000cc ühe kuubiku täpsusega paika pandud siis nii ka on.
Lihtsalt huvi pärast uurin mitte ei protesteeri
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Tegelikult arutasin seda asja peakohtunikuga ja seda 3% reeglit rakendati sõidukite klassidesse määramisel ka eelneval ajal. Kuskohast see täpselt tulnud on pole aimugi.
Ja kahtlus, et keegi ei mahtunud kuhugi klassi ära ja sellest on see reegel on puhas BS.
Pigem on minuarust see nagu veidikene selline võrdsuse tekitamine. Sest kui sa oma 1,8T motoga pead minema vastu svõi ntx 2,2t masinatele, siis ei ole nagu erilist lootust. Ühesõnaga sellised piiripealsed masinad lihtsalt koondatakse allapoole.
Kui enamus sõitjaid arvab, et see on paha mõte, siis ei ole probleemi kindlasti see punkt ümber vaadata, aga hetkel on see nii paika pandud.
Ja kahtlus, et keegi ei mahtunud kuhugi klassi ära ja sellest on see reegel on puhas BS.
Pigem on minuarust see nagu veidikene selline võrdsuse tekitamine. Sest kui sa oma 1,8T motoga pead minema vastu svõi ntx 2,2t masinatele, siis ei ole nagu erilist lootust. Ühesõnaga sellised piiripealsed masinad lihtsalt koondatakse allapoole.
Kui enamus sõitjaid arvab, et see on paha mõte, siis ei ole probleemi kindlasti see punkt ümber vaadata, aga hetkel on see nii paika pandud.
Tõnuri lihtsalt kardab, et jääb oma 3.0 NA mootoriga 1.8T mootoritele alla
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
einoh karta pole siin küll midagi. nagunii saan ära .... vähemalt esialgu
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Regamine avatud: - http://www.tartustreet.org/drag/index.php?leht=reg
Paar klippi võistlustelt
vs 325 (must-oranz) - C klassi parim aeg 13.37s
http://www.youtube.com/v/tg2sERuG4fw
vs zoom1 - veerandfinaal
http://www.youtube.com/v/lTT7eJOLZ_w
vs 325 (sinihõbedane) - poolfinaal
http://www.youtube.com/v/vzKEPV6W9pU
vs RFL - finaal
http://www.youtube.com/v/Q-M-Z2LlK1A
Klipi lõpust on 3 sekundit puudu.
100m peal oli üle sekundi vahet. Ma ei leidnudki 1.ga maad üles, loobusin sellest, kui ma juba üle sekundi maas olin ja panin 3-4sekundi ja 40kmh pealt 2. sisse - sealt edasi läks juba korralikult, oleks rada vaid 25m pikem olnud Lõpus oli 0.038sek ehk 1.8m vahet, ehk enne kui gaasi maha jõudsime lasta olime juba kõrvuti. Kommentaator nii hasartis, et ajab vasaku-parema sassi .
vs 325 (must-oranz) - C klassi parim aeg 13.37s
http://www.youtube.com/v/tg2sERuG4fw
vs zoom1 - veerandfinaal
http://www.youtube.com/v/lTT7eJOLZ_w
vs 325 (sinihõbedane) - poolfinaal
http://www.youtube.com/v/vzKEPV6W9pU
vs RFL - finaal
http://www.youtube.com/v/Q-M-Z2LlK1A
Klipi lõpust on 3 sekundit puudu.
100m peal oli üle sekundi vahet. Ma ei leidnudki 1.ga maad üles, loobusin sellest, kui ma juba üle sekundi maas olin ja panin 3-4sekundi ja 40kmh pealt 2. sisse - sealt edasi läks juba korralikult, oleks rada vaid 25m pikem olnud Lõpus oli 0.038sek ehk 1.8m vahet, ehk enne kui gaasi maha jõudsime lasta olime juba kõrvuti. Kommentaator nii hasartis, et ajab vasaku-parema sassi .
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET