TurboClub'i dünopäev Laki's 23.aprill kell 9 / 1.lk on info

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Üldse võiks neid graafikuid siia üles riputada - oleks hariv vaadata.

Ntx. minu vabalthingava graafik: http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/Vana ... raafik.JPG

Seal näidatud kahe erineva nuka asendiga sõidud.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Vitara sai tehase 81kw asemel 65kw.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Mõne stendi 160kw auto liigub paremini kui teise stendi 190 kw!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Ints kirjutas:Mõne stendi 160kw auto liigub paremini kui teise stendi 190 kw!
autot ei liiguta ainult võimsus ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

hp is what you buy
torque is what you drive

lisax veel ülekanded jms.
tegelikult on mootori hp savi, oluline on see mis rattasse jõuab!!!
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mic kirjutas:Parem ei kommenteeriks oma leoni tulemust....eks peab asjale lahendust otsima kui aega selleks leian tegelt oli ikka natuke üle 160ne vist 167 HP ja 240Nm, aga jah, nutune ikka. Jooned sellel graafikul olid ikka kahtlaselt sakilised. :help
sul oli siis asi ilmselt wastegate's mis ei suutnud rõhku hoida...võimalik et sul tasuksp roovida kasvõi korraks rõhukell külge panna ja vaadata mis tanäitab. eero ütles et se graafikmis ta näitas oligi hüppeline kuna wg törtsutas osa rõhust varem kui vaja välja...


üldine mulje üritusest on jah see et enamustel löödi vist redel alt ära...ise ootasin kõige rohkem sonata tulemust aga vbl kunagi hiljem näeb seda.
Bemmil oli kah lahja segui tõttu väike tulemus veel aga usun et se paraneb kiiresti :)
Seda ise ei taha uskuda et dyno peaks väga valetama sest endal sai normilt mõõdetud. Loodetavasti järgmisel sarnasel üritusel on küigil endajaoks rahuldavamad numbrid! Edu
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

eks mõõdab veel kuskil ja siis laseb paika panna ning chip ka tagatipuks otsa...paistab.Praegu vähemalt kõlbasid mu pildid autolehte,varsti ehk kõlbab ka tehniline osa :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina ka suures plaanis Bemmi pildil :-D

Eile tekkis väike idee võrrelda 2-te Eesti dynostendi.
Liguri oma näitab küll ainult jõudu aga võrdluseks piisab sellestki.
Nii saaks teada, kas mõlemad dynod näitavad samu suurusi.

Katseautoks võiks olla Vitara, kuna see on täiesti stock seades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

hea idee !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Te ei saa ikka üle sellest pingi valetamisest. Me oleme seda juba soome pingiga ammu teinud. Nende tüüpiliste 100-150kw piires ei olegi erinevusi. Kui tegu on seal üle 400hj siis võib kõikuda seal 10-30 hj. 30 hj erinevus siis veel võimsamatel.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

minu arust tundub ikka imelik et k6igil autodel ikka v2hem j6udu kui tehas ette n2eb. aga vitara v6iks jah k2ia nuias ka stendis siis n2ha kas hp n2itavad pingid yhepalju :p
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Nuia vähe kauge koht minemiseks liiatigi kui Tallinnas lisaks Laki pingile veel 1 pink peaks olema vahetult tööd alustanud.... ;) Varsti lähemalt...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väga tore uudis, et neid pinke ikka juurde tekib.
Aga tekkida võiks mõni madalatele autodele mõeldud pink ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

4WD pinki pole vist mõtet oodatagi niipea? kuigi on piisavalt tegelt neid masinaid mis vaid neliveolised.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Uus ja korralik 4wd pink on päris kallis, u. 2 miljonit.

Kui nüüd võtad ja jagad selle summa 5 aasta tööpäevade peale (260 päeva / aastas * 5 aastat) ja arvestad et pink teeb päevas keskmiselt 3 tundi tööd siis tuleb tunni hinnaks: 512,82 eek

Sellele numbrile lisandub veel ruumide rent, elektrikulu, pangalaenu kulu, tööjõukulu jne + iga äri eesmärk oleks ka kasumit teenida...

Korraliku 4wd pingi töötunni väljamüügihind võiks tulla u. 1200-1500 eek / 1 tund aga sellise hinnaga vaevalt et leiab pingile iga tööpäev keskmiselt 3 tunni jagu tööd - suhteliselt vähetasuv ettevõtmine... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Suletud