Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: TATECH-omadused
PostitusPostitatud: 07.06.2006 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Otsesüüde - wasted spark
4, 6 ja 8 silindrilised (5 ja 8 silindrilised uues versioonis peatselt)

Otsesüüde - eraldi süütepoolidega
4 ja 5 silindrilised (6 silindrilised eritellimusel)

Jagajasüüde
4, 5, 6 ja 8 silindrilised

EDIS-mooduli juhtimine (Ford)
Süüte resolutsioon - 1 kraad
Süütepoolide laadimisaeg määratav
Süütekaarte 25tk, vabalt määratav vahemik 550-13000rpm:ini
30 koormuspunkti / rpm-ala süütekaardil
Süütenurga kompenseerimine vastavalt käigule
Süütekatkestus käiguvahetuseks, kestvus määratav (ei pea tõstma jalga gaasipedaalilt)
Süüte hilisemaks keeramine kiirendusrikastuse ajal

Pihustite juhtimine (batch, sequential, semi-sequential)
max 6 + 6 kõrgoomilist pihustit
max 6 madaloomilist pihustit

Topeltpihustite avanemispunkt määratav koormuse järgi
Sissepritse resolutsioon - 0.01ms
Kütusekaarte 25tk, vabalt määratav vahemik 550-13000rpm:ini
30 koormuspunkti / rpm-ala kütusekaardil
Käigupõhine lisarikastus

Jahutusvedeliku temperatuuri kompensatsioon
Külmrikastus vee temperatuuri järgi, seadeala -40..110 kraadi
32 seadeala e. seade iga 5 kraadi tagant

Sisselaske õhu temperatuuri kompensatsioon
Külmrikastus sisselaske õhu temperatuuri järgi, seadeala -40..110 kraadi
32 seadeala e. seade iga 5 kraadi tagant

Käivituse kütusekaart
Kasutatav kütusekogus käivitusel, kui pöörded on alla 500rpm:i
Muud kompensatsioonitabelid neid muutujaid ei mõjuta

Lisakütus
Külmrikastus käivitamise järgselt vastavalt temperatuurile
Seatud kütusekogus lisatakse tavakaardile kui mootor on käivitatud
Rikastus väheneb tasaselt 15 sekundi jooksul

Kiirenduspump
Kiirendusrikastus gaasisiibri asendi muutumise järgi
Kiirendusrikastus jagatud kolme erineva gaasisiibri asendi järgi
Rikastusaladele kehtivate gaasisiibri avamisprotsentide määramine
Kõigil kolmel rikastusalal omad, pöörete järgi reguleeritavad seaded

Külmkäivitusel süüte reguleerimine
Tühikäigu klapi juhtimine vastavalt temperatuurile
Turbo rõhuklapi elektrooniline juhtimine igale käigule eraldi
Akupinge kompensatsioon - pihustite lahtiolekuaega muudetakse akupinge langedes

Autotune - automaatseadistuse funktsioon lairiba lambda toel

Closed-Loop - Target-lambda väärtused määratavad vastavalt koormusele, määratav jahutusvedeliku temperatuur ja pööretevahemik closed-loop aktiveerimiseks

Stardisüsteem - stardisüsteemi pööretepiiraja (launch control). Pöörete piiraja määratud tasemel aktiveerimine n. roolinupult, võimaldab startida optimaalse pöördega hoides gaasipedaali põhjas

Paugutaja turboautodele - turbo aktiveerumisviibe vähendamine paugutajaga, paindlikult seadistatav

Turborõhu kontroll - turbo rõhuklapi juhtimine. Max turborõhk määratav vastavalt käigule ( vähem rõhku madalamatel käikudel vältimaks rataste käimist 'tühja' või transmissiooni lõhkumist) või kõikidel käikudel võrdne. Vajalik seade kiirelt valitav nt. roolinupult

Veojõu kontroll - lisamooduli abil võimalik lugeda kõigi rataste läbilibisemise protsente, kastutada saab näiteks ABS andureid. Programmis määratud lubatud läbilibisemisprotsendi ületamisel kärbitakse automaatselt mootori tööd, et saavutataks pidamine.

Datalogging - anduritelt loetud andemete salvestamine mällu ning hilisem analüüs spetsiaalse programmiga (kaasas Pro põhipaketiga, Lite versioonis töötab vaid koos arvutiühendusega).

Heitgaasi temperatuuri andur - tagaside lisarikastuse jaoks, vajadusel süüte täielik katkestamine
Veesissepritse (water injection) - aktiveerimiskoormus määratav
Detonatsiooniandur - tagaside automaatseks süüte reguleerimiseks
Käiguvahetus - süütekatkestus käiguvahetusel
3D Viewer - võimalik vaadata süüte ja pritse kaarte graafiliselt
Diagnostika - salvestab ja näitab mootori / andurite vead
Seadistamine 'lennult' - ei pea seadistamiseks mootorit välja suretama

Lairiba Lambda
0-5V sisend lairibalambda moodulilt
mv - > Lambda signaali kontroller (AEM). Muud mudelid tellimise peale


Andurid
Veetemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 026 (Bosch) Õhutemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 085 (Bosch) ülelaadimisega mootor
Õhutemperatuuri andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 130 039 (Bosch) vabalthingav mootor
Gaasisiibri asendi andur, kalibreeritakse PC:ga -> n. 0 280 122 001 (Bosch)
HALL-andur (RPM ja Home) -> n. 1GT101DC (Honeywell)
Süütevõimendi moodul -> n. 0 227 100 203 (Bosch)
Heitgaasitemperatuuri andur -> K-Tüübi termopaar
Detonatsiooniandur -> n. 0 261 231 006 (Bosch)
Lambda-andur -> n. 0 258 005 706 (Bosch) 4 juhet
MAP-andur -> 3BAR (GM)

www.DC-ICE.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2007 10:20 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 16:29
Postitusi: 39
Uuel softi versioonil on veel paar lisafunktsiooni:

Ingition idle
Ignition air
NOS juhtimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2007 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Neid asju on veelgi, näiteks analoog õlirõhu ja kütuserõhu andurite sisendid, võimalus tellida sisseehitatud WB kontroller jne.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2007 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Tatechi EGT input on kahjuks aga selline, mis nõuab nn. ujuvaid pinne, isegi kui ka andur on selline, siis tulenevalt juhtme õrnusest, on ta kerge riknema, mille peale on taas pinni ja teraspunutisega kaetud pealispinna vaheline takistus väike, ehk "maandatud ja maandatud andur ei toimi tatechis.
Millist kohtlemist on saanud teie egt andurite juhtmed ja millist takistust näitab + ja - klemmi ja pealispunutise vahelt?
Kellelt ostetud ja milline andur kasutuses, oleks ka kena mainida.


Nüüd uus andur küljes, ei maandatud ja toimib kenasti :)
Üritan olla juhtmega eriti ettevaatlik.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11