Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 2:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: M Mazi turbo
PostitusPostitatud: 24.04.2005 15:26 
Eemal

Liitunud: 24.04.2005 15:23
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu
veidi imelik pakkuda aga võib olla mõni suurem teadlane kes oskab seda tööle panna tahab. mazi turbi tutikas, paberi sees veel ja õline, nagu ikka uus asi.

Huvi korral helistada 55639555


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2005 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
palju mazil kubatuur on? kuna umbes puhub sellel autol? ehk on pilte või mingeid mõõte?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2005 23:18 
Eemal

Liitunud: 24.04.2005 15:23
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu
pilte kahjuks veel ei ole. Kubatuur kõigest 14l:D. aga peaks saame tööle küll kui tekitada plahvatus välja laske kolles mis lööks turbiini pöördesse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 7:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui sellise kasutusel üldse mõte on, siis vaid külmal osal, st. kuum osa jääb auto originaal, ja külm osa tuleks see vene ime.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2005 19:47 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Raceboy kirjutas:
Kui sellise kasutusel üldse mõte on, siis vaid külmal osal, st. kuum osa jääb auto originaal, ja külm osa tuleks see vene ime.

jah kui saa saad maz-i turbot vüi külma poolt peos hoida siis veendud et ta vöib ju tutikas olla aga kõlbab ta ainult vanarauaks või venese müüa.
Kellel on vaja turbot mis ei puhu olenemata kubatuurist ja põõretest üle 0,4 bar-i

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.07.2005 4:49 
Eemal

Liitunud: 15.07.2005 4:47
Postitusi: 1
see moskvit¹, mis soomlased ehitasid... mingi üle 600 hj, käis eestis ka ju, see käias ennast kamazi turbo pealt. ja mis jutt see 0,4 bar on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.07.2005 14:18 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Asi selles, et suure turbo jaoks on vaja suurt mootorit. Küll need barid ka siis tulevad, loomulikult pole mõtet mingile 1.8l mootorile aretada nii suurt ja robustset turbot.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 14:24 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
hents99 kirjutas:
Asi selles, et suure turbo jaoks on vaja suurt mootorit. Küll need barid ka siis tulevad, loomulikult pole mõtet mingile 1.8l mootorile aretada nii suurt ja robustset turbot.

Jutt ei ole suuruses ja robustsuses vaid kvaliteedis!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11