Mured on aluseta, kuna minu infi järgi jäi kuum osa samaks. Sama K27 külma osa on kasutatud ka 931 2l plokiga, ja si käis väga hästi. Sama lugu kapotiall mahtumisega. Eks seal kitsas ola alati, kui suurema fööni jaoks leiab ruumi alati
Silwer kirjutas:Vaadates kahe turbo erinevust siis tundub küll et igapäeva sõiduks on vast uue turbo lag tiba ebamugav aga eks sellega vast harjub...
Sain täna korra proovida autot ja ütleks et lag on allapoole kolinud ja responce hoopis teine .Kas see portimine ja lihvime koos 3tollise väljalaskega?Ei tea aga vahva oli ja olen ülirahul(3.käik ja powerslaidi ).Üks turbo jahutus voolik mida oli vaja pikemaks teha hakkas peale paigaldamist(loe väänamist) lekkima ja ei saanud rohkem hullata.
Millegipärast lööb lukku kui järsku gaasi põhja vajutada kui sujuvalt aga kiiresti põhja siis kõik ok?Kütusesegu on ok ja tagant tuleb musta ja tuld?
Raceboy kirjutas:Kas see tähendab, et sa laupäeval Lakis kohal oled?
Jap.
Üritame homme veel Kerdi onu abiga sellest fucking fuel-cutist v mis ta siis ka ei ole(lööb lukku ka vahest 0,1 bar-i juures kui gaas põhja järsku vajutada?) jagu saada aga tulen ja proovin ikka kuigi see vist taastatud turbole abiks ei ole aga ehk ta annab mulle andeks selle.
Silwer kirjutas:Vaadates kahe turbo erinevust siis tundub küll et igapäeva sõiduks on vast uue turbo lag tiba ebamugav aga eks sellega vast harjub...
Sain täna korra proovida autot ja ütleks et lag on allapoole kolinud ja responce hoopis teine .Kas see portimine ja lihvime koos 3tollise väljalaskega?Ei tea aga vahva oli ja olen ülirahul(3.käik ja powerslaidi ).Üks turbo jahutus voolik mida oli vaja pikemaks teha hakkas peale paigaldamist(loe väänamist) lekkima ja ei saanud rohkem hullata.
Millegipärast lööb lukku kui järsku gaasi põhja vajutada kui sujuvalt aga kiiresti põhja siis kõik ok?Kütusesegu on ok ja tagant tuleb musta ja tuld?
See on jah arvatavasti tänu portimisele ja paremini hingavale väljalaskele.
Fuel Cut - nt. Audil mis sedasi lolliks läheb aitab 5 minutiks aku klemmi mahavõtmine (restart ajule).
turbo-27/8
3kg kergem hooratas
uus sidur
drilled pidurikettad+klotsid
3 tolli väljalase
mootori padjad
roolivardad+otsad
palju vaakum voolikuid
ootan veel tellidud chipe ja pihusteid #65lb
Siinkohal tänud Cmf-ile ja väljalaske eest Es Tuningule.
Endiselt on säilinud situatsioon kus gaas põhja vajutades on autol hökk hing kinni aga täna avastasin,et seda ka kohapeal?Nüüd teist throttle-bodyt proovima ja kes teab ?
Mure on lahendatud!Thtottle body sensor vms oli vett täis ja peale selle vee eemaldamist saab ka põhja vajutada.Rõhk ronib uskumatult ülesse(1,9bar ja salongi kraan on kinni keeratud) ja ei mingit fuel-cuti nagu oli vana turboga juba 1,5 bar-i pealt.Segu on ka 1,9 bar-i juures rikas??Autol ju veel orig pihustid ja mapping.Tahaks dynosse minna ja vaadata mis on muutunud aga natuke tuleb lasta vist turbol ennast sisse töötada.
Kuna paljud uurivad ja küsivad,pean kurbusega vastama-jah minu punast armukest ei ole enam.Miks,kuidas ja kellel juhtus ei ole enam oluline.See mis järgi on selline http://eku.3lite.ee/Sad-Story .
Kuna tegu on normaalse inimesga kes tunnistab oma viga ja selle eest ka vastutab on lahendus juba leitud-kerge mootoripõlenguga(kahjustused kerele peaaegu olematud) Porge http://eku.3lite.ee/album11 .
Ei olnud küll mingi teadlik cabrio otsing aga hind määras.Kuna antud hetkel esimene samas korras ja aasta auto nagu minul oli maksis 14000eur-i.See cab aga kordades odavam(kuna saksas selle taastamine olex olnud ülikallis-minul aga pole vaja taastada mootorit-jääb Porge meestele palju varuosi ainult).Seega sellele mustale minu auto tehnika swap ja ehk kaotusvalu ei ole enam tuntav.
Uuritu põhjal on Porge cab ülitugev ja edasi arendamine ei ole probleemiks(maalimas on tõestusi selle kohta).Küll aga on ta erinevatel andmetel 40-70kg raskem(paks plaat kõhu all).
Järg ndl on uus auto kohal ja swap algab.
Let her rest in peace
Regards,
Porkee
Viimati muutis porkee, 08.05.2005 11:42, muudetud 1 kord kokku.
Veider, et tagaluuk terveks jäi Mu rinkakäru keerati ka 2002a üle katuse, luuk oli esimene, mis katki läks
Aga kabrio ruulib: mu järgmine projekt pidi olema kabrio-944 Seda siis mingi 2-3a pärast. Ja selle swapiga on sul üks väga(!) haruldane 944 Turbo Cabriolet.
Üks küsimus veel: kus sina lasksid oma turbo-hübriidi kokku panna? Ma sain eile omale K28, oleks vaja sama asi teha.
Raceboy kirjutas:Veider, et tagaluuk terveks jäi Mu rinkakäru keerati ka 2002a üle katuse, luuk oli esimene, mis katki läks
Aga kabrio ruulib: mu järgmine projekt pidi olema kabrio-944 Seda siis mingi 2-3a pärast. Ja selle swapiga on sul üks väga(!) haruldane 944 Turbo Cabriolet.
Üks küsimus veel: kus sina lasksid oma turbo-hübriidi kokku panna? Ma sain eile omale K28, oleks vaja sama asi teha.
Minu turbo tegi üks tore onu kuid ma ei jagaks ilma tema loata kontakti aga küsin järele ja kui onu lubab annan sulle nr-i.