Ford Probe turbo rõhu tõstmine??

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Ford Probe turbo rõhu tõstmine??

Postitus Postitas TOE »

Tere kõigile liikmetele
Mootoriks siis 2.2 turbo (108Kw)

Olen uurind ja lugend ja enam vähem aru saand et kõige lihtsam viis turbo rõhu tõstmiseks on chip paigaltada.Aga ma pole leidnud kuskil kus seda võidax müüa ja üleültse on väha tuningut sellele autole.Äkki keegi oskab aidata kust leida ja kas peab veel midagi ümber ehitama et kasu ka ikka chipist oleks.

Ja Probe kattub muidu ka mazdatega (MX-6,xedos-6,626)
Viimati muutis TOE, 19.04.2005 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kas oled kindel et aju juhib turborõhku?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

TOE, nii vanadel ei juhtinud aju turborõhu, minu teada on see tänapäeva värk.
Kuid chippimisel oleks kasu siis kui sa ise turbot peale keerad.
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ok ma olen alles algaja ja ei jäga neid värke veel täpselt.aga kuidas ma saaksin siis turbo rõhku tõsta või siis teist moodi öeldes rohkem võimsust. kuskilt kuulsin et aju võib blockima hakata kui overboost tuleb ehk suurem rõhk kui stocis.

Muutsin siis pealkirja kah ära,et nagu õigem oleks :D
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=198

See on turbo rõhu tõstmiseks, kui sul sisene wastegate ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ja palju sellega umbes rõhku tõsta saab

ei oska täpselt öelda kas on sisene vms siin on pilt turbost
Pilt
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Tundub küll olevat sisene wastegate, kas sul mõnda teist pilti pole turbost
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

sorisin netis ja leidsin mõned pildid
Pilt
ja mingi siuke asi on veel õhutoru vahel
Pilt

Pilt
ja kas ma saan nüüd õieti aru et see kolmik(asub turbo wastegate ja õhutoru vahel vaakum voolikutega)et see peax reguleerima seda turbo rõhku ehk wastegatet liikutama kas ise proovida seda elektriga juhtida mingi reostaat või värk vahele või siis oopis ise tüüs vahele toppida(torbo ja wastegate vahele)
Pilt

sry kui väga mööda juttu räägin aga nii palju olen ma enam vähem aru saand
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

See mis sul seal õhutoru vahel, on by-pass klapp - laseb ülerõhu uuesti ringlusesse. Pm sama asi nagu blowoff

Seda ei oska täpselt õelda mis see kolmik sul reguleerib.

Minu poolt pakutav controller käib turbo ja wastegate vooliku vahele ja sellega saab pärsi korralikult rõhku peale keerata. SX puhul on kuni 1,5bar max mis sellega keerata annab
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ja see by-pass tulex siis kah vahelt ära võtta??

ja seda kolikut ma uurin kas saab sellest midagi areteda kui ei siis ma arvan et ostan sult selle boost controlleri ära.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

by-passi ära küll vahelt ära võta :!:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

sain nüüd aru kah milleks see by-pass on. uurisin 3-tundi foorumit ja palju targem olen :)
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ei hakkand uut teemat tegema.
tekkis siuke küssa et kiirendamisel see turbo vile,kas ta koonusfiltri paigaldamisel suureneb või väheneb???
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

koonusfiltriga tekib pmst ainult sahin või selline õhu imemis hääl mis tegelt on päris kihvt. rohkem või vähem vilisevad/sahisevad kõik turbod kui nad boostivad.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

TOE kirjutas:kiirendamisel see turbo vile,kas ta koonusfiltri paigaldamisel suureneb või väheneb???
ei muutu!
Vasta