Racing- ja aviobensiinid

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

maxo
Postitusi: 22
Liitunud: 24.08.2006 22:31

Postitus Postitas maxo »

Teema algusesse ka midagi...
Avastasin esindatavate toodete valikust oktaanarvu tõstjad firmalt NOS.Pakutakse tõstmist 3e,5e j 5e astme võrra..kas on kellegi kogemust ka selliste toodetega?
Iseenesest lihtne...valmis kogus teatud bensiinihulga sisse ja peaks valmis olema...
Performance jupid ja igapäevavaruosad: www.atoy.ee
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

maxo kirjutas:Teema algusesse ka midagi...
Avastasin esindatavate toodete valikust oktaanarvu tõstjad firmalt NOS.Pakutakse tõstmist 3e,5e j 5e astme võrra..kas on kellegi kogemust ka selliste toodetega?
Iseenesest lihtne...valmis kogus teatud bensiinihulga sisse ja peaks valmis olema...
Üks tuttav kasutas küll oma turbokal ja tema sõnade järgi vahet tagumikus ei tundnud, kuid 1/4 miilil sai küll pisut kiirema aja.
Volvopower @400+
maxo
Postitusi: 22
Liitunud: 24.08.2006 22:31

Postitus Postitas maxo »

Sai siis oma 1.8T Sharani peal järgi proovitud kõige lahjem variant... ja sai ka igaksjuhuks lahjem segu tehtud kui soovitati...muutus särtsakamaks küll,eriti madalamalt,kui 98le 3 arvu võrra tõstvat versiooni peale valada.Aga noh 270.- pudel 60l kütuse peale võikski juba kuidagi tunda anda :roll:
Performance jupid ja igapäevavaruosad: www.atoy.ee
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Seda, et mööda sjuurt sõjamäed lennuväljast mööda sõittes mingi hetk saab lennuvälja taha keerata, seal on väravad, lähed ütled valvurile, et soovid lennuki kütet, ta laseb su sisse, sees on tankla ja sealt saab.... Liitri hinda ei mäleta, aga väga hull ei olnud...
maxo
Postitusi: 22
Liitunud: 24.08.2006 22:31

Postitus Postitas maxo »

Oktaanarvu tõstjat kasutades tuleb liitrihinnaks 17.-l....tartu omad pakuvad lennukikütust juba 30.-l igastahes.Tallinnas oli 2-3a tagasi 18,3.-l,hetkeseisu ei tea.
Performance jupid ja igapäevavaruosad: www.atoy.ee
Kutsa1
Postitusi: 3
Liitunud: 25.07.2006 10:17
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Kutsa1 »

Kunagi ülikooli ajal sai keemialaborist veidike tolueeni ära vinnatud. Proovisin igasugu kontsentratsioone, viimane ots läks enam vähem puhtalt (RON/MON peaaegu 120). Raketti küll vabalthingavast mootorist ei teinud, aga tunda oli küll veidike rohkem jõudu. :-D
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

vahe on tunda siis, kui tänu suuremale detonatsioonikindlusele, saab surveastet tõsta ja süüdet varasemaks keerata.
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Postitus Postitas Chris »

Tõstaks vana teema üles jälle. Tegu pole küll turbo mootoriga, aga ühele 6.3 liitrisele vabalthingavale tahaks dragrace ajaks oktaan arvu tõstmisega natuke jõudu juurde saada. Originaalis on autol 386kw, aga chippiga 414kw. Mida soovitate?
MB C230 K
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Vabalthingaval oktaanarvu tõstmine hoopis vähendab jõudu.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

ega sellel mingit pointi pole jah kui on tehaseseades mootor,saan aru kui kaante all juba nii vähe ruumi on et tavabenaga võib detoneerima hakata,siis küll...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Siis on kõrgema oktaanarvuga bensiinist kasu, kui surveaste on suht kõrge, aga autole ette nähtud 95 bensiin. Aju lihtsalt korrigeerib oma süütetabelit detonatsiooniandurite järgi, kõrgema oktaanarvu puhul võib ta süütekaardi veidi agressiivsemaks muuta.

Aga tuleb tähelepanu pöörata sõnale "võib" sest jutt ei kehti iga auto kohta, millel det. andurid ja aju.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Postitus Postitas Chris »

Mäletan, et E280'le Shellist 99 bensiini sisse tankides muutus auto märgatavalt erksamaks - 2,8 vabalt hingav. Enne kasutasin 98'sat. Sellest ka see oktaanarvu tõstmise mõte.

Aga äkki oskate soovitada, kust saaks vähemalt kvaliteetset bensiini?
MB C230 K
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Osta 98 kütust tanklast kus käib palju rahvast. Siis on ka kütus suurema tõenäosusega tibake värskem.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
pacaan
Postitusi: 7
Liitunud: 09.10.2009 11:23
Asukoht: Eesti, Tallinn

Postitus Postitas pacaan »

Oleks tarvis kontakte ELF võistlusbensiinide ostmiseks Eestist või lähiriikidest, äkki keegi teab nõu anda?

Saaksin UK-st sobiva asja kuid kahjuks tarneaeg võib mitte sobida plaanidega.

Ideaalis otsiks ka partnerlust 50L kanku pooleks (või muudeks osadeks) jagamisel kuna vaja nii palju pole hetkel aga kütus on kallis (lett üle 100.-EEK / L).

Kontakt 5123888 või foorumi erasõnum
8,6@280kmh Kawasaki ZX12 turbo
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

pacaan kirjutas:Oleks tarvis kontakte ELF võistlusbensiinide ostmiseks Eestist või lähiriikidest, äkki keegi teab nõu anda?

Saaksin UK-st sobiva asja kuid kahjuks tarneaeg võib mitte sobida plaanidega.

Ideaalis otsiks ka partnerlust 50L kanku pooleks (või muudeks osadeks) jagamisel kuna vaja nii palju pole hetkel aga kütus on kallis (lett üle 100.-EEK / L).

Kontakt 5123888 või foorumi erasõnum

http://www.statoil.ee/10962 ehk on siit abi !
550hp/493Nm
Vasta