Nii
Vahepeal läks vahetusse veel õli, nüüd Agip-i täissünt. Tagadiffris uus täissünt õli. Autometeri boosti kell on nüüd ka ühendatud. Lisaks sellele sai paigaldatud CMF-is boost controller. 3 käiguga hüppab rõhk korraks ka üle 20 psi. Uued küünlad on peal kraad külmemad kui originaalid. Kuna rõhku sai veidi tõstetud siis ka esimesed fuel cut-id kogetud. Auto liigub paremini kui kunagi varem aga see originaal turbo vajab ikka järeleaitamist positiivne rõhk tekib alles peale 3500 rpm-i aga kui siis minema hakkab
![Razz :p](./images/smilies/razz.gif)
. AF kella juhtmed veetud, ootab ühendamist. Puudu veel plaat kuhu külge kellad kinnituvad. Boosti kraani kinnitan ka armatuuri kellade kõrvale niikauaks kuni fuel management ühendatud saab. Crossdrilled pidurikettad saabusid ka eestisse. Vahetusse lähevad nii esimesed kui ka tagumised. Esimesed suportid asenduvad lähiajal 993 originaal suportitega mis peaks olema vist veel suurema kolviga, ehk siis võimsamad. Crossdrilled kettad ei kaalu vähe
![Wink ;)](./images/smilies/sr_wink.gif)
, materjal millest nad tehtud on vist kõvasti kangem ja seega ka raskem. Tänud Kerdile kes viimased 3 päeva minu autole on pühendused ja sõber porkee ees vabandused kuna tema auto minu järgi ootas aga kahjuks. Aga nii see juba on kord paraku...
Paigaldamist ootavad veel,,
Bensurõhu regulaator koos rõhukellaga.
Crossdrilled Pidurikettad ja Ferodo klotsid
993 suportid
Õlirõhu kell samuti Autometerilt