Dünostendid Eestis arutelu
Dünostendid Eestis arutelu
Uus Dynostend on Eestis!
Max. võimsus 1700hp
Max. kiirus 360km/h
Mõõdab 1/4 miili aega ja lõppkiirust.
Aadress: Tööstuse 54
Info: info@supra.ee
Max. võimsus 1700hp
Max. kiirus 360km/h
Mõõdab 1/4 miili aega ja lõppkiirust.
Aadress: Tööstuse 54
Info: info@supra.ee
Toyota Supra MKIV
tere,
milla infot hindade kohta saab ja millal asi tööle hakkab.
olavi
milla infot hindade kohta saab ja millal asi tööle hakkab.
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Re: Uus Dynostend on Eestis!
Loodetavast mõõdab ka muid nn tavapärasemaid asju...Larryc kirjutas:Mõõdab 1/4 miili aega ja lõppkiirust.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
vähemalt ei ole mingi prügikastikaup kohale taritud
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Oluline on ka see, kes selle dyno operaator on.
Kuidas nö mõõtja kogemustega on?
Kuidas nö mõõtja kogemustega on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
antud dyno on kallis ettevõtmine, seepärast saigi algselt tellitud 2WD sellise mõttega, et natukese aja pärast tellime teise komplekti ning stend muutub 4WD-ks!
esimese 3 kuu jooksul on näha, kuivõrd nõutud on dyno teenus eestis, ning seejärel ole näha!
dyno ostmine ei tundu olevat tänapäeval enam keeruline, kuid oluline on, et selline suur investeering teeniks ennast tagasi!
hetkeseis on selline, et toimub paigaldus ja seadmete paigaldus, tööle on plaanis hakata ca 2 -3 nädala pärast
info hakkab ilmuma dynomax.ee
mõõdab: torque, power, A/F wide band
http://www.mediagate.ee/dy-1
esimese 3 kuu jooksul on näha, kuivõrd nõutud on dyno teenus eestis, ning seejärel ole näha!
dyno ostmine ei tundu olevat tänapäeval enam keeruline, kuid oluline on, et selline suur investeering teeniks ennast tagasi!
hetkeseis on selline, et toimub paigaldus ja seadmete paigaldus, tööle on plaanis hakata ca 2 -3 nädala pärast
info hakkab ilmuma dynomax.ee
mõõdab: torque, power, A/F wide band
http://www.mediagate.ee/dy-1
Toyota Supra MKIV
Hinnainfo oleks väga teretulnud ja ei ole erilist viitsimist saata meile ja uurida ning vastuseks saada kirju stiilis "tule kohale, eks paistab".
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No näed, hakkab pihtaLarryc kirjutas:mis oleks teie meelest norm. hinnatase 1 tunni ja 1 korra kohta?
Meie meelest oleks normaalne tasuta, aga kuna see pole reaalne, siis ootaks ikkagi teenuse pakkuja poolset hinda.
Autoomanike meelest ongi soodne hind nende jaoks sobiv.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No minu arvates oleks normaalsed hinnad sellised:
1) Mõõtmine (a'la 3 tõmmet) - 400 eek
2) Stendi kasutamine seadistamiseks - 750 eek / esimene tund, iga järgnev tund 500 eek
3) Stendi omanik oskab ja ise seadistab - 2000 eek / seadesse panek
Aga eks te peate oma tasuvusarvutuse ise ära tegema ja vaatama mis hinnaga on veel piisavalt huvilisi ja et see asi teil samas ka põhja ei kõrbeks.
1) Mõõtmine (a'la 3 tõmmet) - 400 eek
2) Stendi kasutamine seadistamiseks - 750 eek / esimene tund, iga järgnev tund 500 eek
3) Stendi omanik oskab ja ise seadistab - 2000 eek / seadesse panek
Aga eks te peate oma tasuvusarvutuse ise ära tegema ja vaatama mis hinnaga on veel piisavalt huvilisi ja et see asi teil samas ka põhja ei kõrbeks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
ma loodan, et tasuvusarvutus on ikka enne tehtud kui asi soetatud sai :D
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)