Nissan 200 SX '91 RFL
Nissan 200 SX '91 RFL
f..k what i said, it don't mean s..t now.
peale eelmise nisssani müümist jäi hinge auk, mida miski ei suutnud täita ja saigi endale uus hobiauto muretsetud. tegemist siis Siimu poolelijäänud projektiga.
Siimu poolt muretsetud/paigaldatud juppide list:
wiseco kolvid
spm kepsud
subframe puksid
denso küünlad
cometic tihend
walbro pump
fpr
444 pihustid
replica bov
garrett gt2560r turbo
greddy e-manage
nismo sidurikorv
vems wb ja egt
korvistmed ja rihmad
isetehtud summuti
pirakas cooler
apexi koonusfilter
hd st2 chip
autometer boost gauge
kuna eelmine nissani projekt oli lihtsalt ehku peale minek võimsuse tõstmisega, siis seekord on tegu veidi teistsuguse lähenemisega. plaan on minna 300+ hp autode hulka kestva ca18det mootoriga.
esimese asjana saigi ostetud uus väntvõll, sest ma väga ei usu selle lihvimisse juhul kui tegu ei ole enam originaalvõimsusega.
projekti käimalükkamist takistab hetkel saalede puudumine.
soovitage korralikke saalesid, hea oleks kui saaks ka kohe infot hindade ja kättesaadavuse suhtes.
samas vajan ka teavet kust oleks võimalik saada esindusehindadest soodsamalt originaal õlipumpa ja reduktsiooniklappi.
peale eelmise nisssani müümist jäi hinge auk, mida miski ei suutnud täita ja saigi endale uus hobiauto muretsetud. tegemist siis Siimu poolelijäänud projektiga.
Siimu poolt muretsetud/paigaldatud juppide list:
wiseco kolvid
spm kepsud
subframe puksid
denso küünlad
cometic tihend
walbro pump
fpr
444 pihustid
replica bov
garrett gt2560r turbo
greddy e-manage
nismo sidurikorv
vems wb ja egt
korvistmed ja rihmad
isetehtud summuti
pirakas cooler
apexi koonusfilter
hd st2 chip
autometer boost gauge
kuna eelmine nissani projekt oli lihtsalt ehku peale minek võimsuse tõstmisega, siis seekord on tegu veidi teistsuguse lähenemisega. plaan on minna 300+ hp autode hulka kestva ca18det mootoriga.
esimese asjana saigi ostetud uus väntvõll, sest ma väga ei usu selle lihvimisse juhul kui tegu ei ole enam originaalvõimsusega.
projekti käimalükkamist takistab hetkel saalede puudumine.
soovitage korralikke saalesid, hea oleks kui saaks ka kohe infot hindade ja kättesaadavuse suhtes.
samas vajan ka teavet kust oleks võimalik saada esindusehindadest soodsamalt originaal õlipumpa ja reduktsiooniklappi.
tere,
CLEVITE77 saaled CA18DET komplekt minukäest 2500eek (saadaval mõõdud STD 0,25 0,50)
http://www.clevite77.com/
õlipumba ja red. klapi saan ka hankida esindusehinnast soodsama hinnaga , võta epostil ühendust
olavi[/list]
CLEVITE77 saaled CA18DET komplekt minukäest 2500eek (saadaval mõõdud STD 0,25 0,50)
http://www.clevite77.com/
õlipumba ja red. klapi saan ka hankida esindusehinnast soodsama hinnaga , võta epostil ühendust
olavi[/list]
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
ei ole neid numbreid vaja, mõõtude järgi tuleb need tellida...mõõda kõik kaelad ära, vähemalt kahte pidi, siis on näha kas need on ikka ümmargused või on vaja lihvida mingisse rem mõõtu. ning kui on kõik ok, siis tuleb mõõtude järgi saaled tellida, kas STD, 0.25 rem mõõt või 0.50 rem mõõt. Ütle mõõdud, siis võin sulle öelda mida vaja.
tere,
need numbrid tähendavad erinevaid grade , sest STD vänt on erinevates mõõtudes (sajandikud). kui lähed nissani lasna esindusest läbi siis nad annavad paberi millega saad need numbrid vändal ja plokil kokku ajada, et õige saalekomplekt saaks.
nissani letihinnad kepsu ja raami saale komplektile on 3100 eek
siin ka lõige CLEVITE kataloogist CA18 saalede kohta:
kui küsimusi on , anna teada
olavi
need numbrid tähendavad erinevaid grade , sest STD vänt on erinevates mõõtudes (sajandikud). kui lähed nissani lasna esindusest läbi siis nad annavad paberi millega saad need numbrid vändal ja plokil kokku ajada, et õige saalekomplekt saaks.
nissani letihinnad kepsu ja raami saale komplektile on 3100 eek
siin ka lõige CLEVITE kataloogist CA18 saalede kohta:
kui küsimusi on , anna teada
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
krt piilusin manuali ja seal on kirjas, et ka mootoriploki peale on samuti grade nr-id löödud
nagu asi veel vähe segane oli
ca18det peaks olema enimnäpitud mootor foorumikasutajate seas ja keegi kindlasti on maadelnud saaledega ning oskab mulle vastata.
kas aftermarket saalesid võin osta ilma nissani grade numritele tähelepanu pööramata?
et kuna tutikas vänt, siis tellin lihtsalt std size?
kas näiteks needsamad clevite saaled annavad parema tulemuse kui nissani originaalsaalede kasutamine?
nagu asi veel vähe segane oli
ca18det peaks olema enimnäpitud mootor foorumikasutajate seas ja keegi kindlasti on maadelnud saaledega ning oskab mulle vastata.
kas aftermarket saalesid võin osta ilma nissani grade numritele tähelepanu pööramata?
et kuna tutikas vänt, siis tellin lihtsalt std size?
kas näiteks needsamad clevite saaled annavad parema tulemuse kui nissani originaalsaalede kasutamine?
saalesid olen saanud kuu aega oodata, aga kohale pole veel jõudnud. loodan, et paari nädala jooksul ikka tulevad.
sardi kella kohta on selline põnev lugu rääkida, et 0 on 0 . ei tea kui täpselt ta rõhku ja vaakumit näitab, aga vähemalt 0 on täpselt paigas.
loodan rusikareegli peale, et kallim jupp on ka parem.
sõprade abiga saabus kaugelt maalt kõige kurjem speci poolt pakutav tänavasidur. ise kiitlevad, et kannatab 450naeljaga e u 600 nm.
z32 maf pidi olema uus. ta on küll kriimustada saanud, kuid ei oska öelda, kas transpordist või ikkagi kasutamisest.
ja tõesti ei viitsinud foorumis nime muuta ning sai uuesti tellitud orig turbo xs h-rfl nagu eelmiselgi nissanil. kuuldavasti ka Markusel sama originaaljupp vilet teeb. huvitav palju neid eestis on üldse?
turbo läheb ajutiselt mu eelmise nissani peale, sest haapsalu sr avalaksuks ei saa nissanit valmis ja pean sinna seega audiga sõitma minema, kuid plaan on ikka nissan omc-ks kurjaks ajada.
sardi kella kohta on selline põnev lugu rääkida, et 0 on 0 . ei tea kui täpselt ta rõhku ja vaakumit näitab, aga vähemalt 0 on täpselt paigas.
loodan rusikareegli peale, et kallim jupp on ka parem.
sõprade abiga saabus kaugelt maalt kõige kurjem speci poolt pakutav tänavasidur. ise kiitlevad, et kannatab 450naeljaga e u 600 nm.
z32 maf pidi olema uus. ta on küll kriimustada saanud, kuid ei oska öelda, kas transpordist või ikkagi kasutamisest.
ja tõesti ei viitsinud foorumis nime muuta ning sai uuesti tellitud orig turbo xs h-rfl nagu eelmiselgi nissanil. kuuldavasti ka Markusel sama originaaljupp vilet teeb. huvitav palju neid eestis on üldse?
turbo läheb ajutiselt mu eelmise nissani peale, sest haapsalu sr avalaksuks ei saa nissanit valmis ja pean sinna seega audiga sõitma minema, kuid plaan on ikka nissan omc-ks kurjaks ajada.