Opel Vectra Turbo 4wd 1993.a
Üks 2304-st autost mis toodeti Opel Vectra Turbo nime all aastatel 1993 ja 1994
Tartust sai toodud uus auto, mis peaks olema üsna tuntud Opel Eestis.
Ostetud sai puuduva kompressiooniga teises ja kolmandas silindris, mille surve oli karteris. Sidur libiseb; süütepool peksab mõnuga üle; intercooleri, sisselaske ja turbo vaheline torustik ning vaakum süsteem vajab kriitilise pilguga ülevaatamist.
Samuti leidub auto juures veel mõningaid pisi ja iluvigu. Keskkonsoolis ja laes ilutsevad endiselt augud ( salong läheb originaali tagasi). Plokikaane taga on kinni hetkel asi. Oleks vaja kaan maha saada, aga vajaliku padrunit pole veel leidnud ja ei tea ka täpselt millist vaja.
Sellised need tikkpoldid on mida lahti ei saa
Sam kahjuks ei osanud mind aidata, loodan et Tarmo leiab padruni.
Mootor stockis 204PS (150kW) ja 280Nm väänet
C20LET 2.0 16V Turbo
6 käiguline Getragi F28 käigukast
Boschi M2.7 Motronic sissepritse
Turboks KKK K16
Laki düno näitas ~200kw ja ~395nm
Mart Pere on sõitnud selle autoga Nitro abil välja 400m aja 12.8
OMC parim 236km/h
1/8mile 8.8sek ( kuidagi kaua võttis aega)
Klubiline TT sai parimaks ajaks 12.91 APJ-l
Düno graafikud
N20-ga
http://www.zone.ee/819atp/Picture%20009.jpg?2
Ilma
http://www.zone.ee/819atp/Picture%20012.jpg?2
Mõnus langus peale 5000rpm-i
Plaanidest nii palju, et jagaja ilmselt leiab enda koha riiulil mingi aeg kui auto liikuma saab korralikult. See kord ei taha kõike korraga autole peale panna ja jamada, Nissani puhul selline tegemine andis laksu mööda näppe. Esimene ja tähtsaim prioriteet on mootorisse surved tagasi saada. See järel sidur ära vahetada.
Salasoov on muidugi alla 13s sõita 1/4miili täisautoga, mille võimalikusesse ma ei usu praeguse turboga.
Pilte hetkeseisust:
http://www.zone.ee/819atp/album/
Rene pildid:
neid DTM peegleid enam pole küljes